318is turbo is back :)

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 31 Юли 2007, 10:49

мерси

аз търсих ама нещо не открих....
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 31 Юли 2007, 21:50

Потърси в по-предишните страници на този раздел"Тунинг".Писано е кое е стендалоун и кое пигибек(пиджибек).СМТ не е стендалоун.
Megasquirt & Megaview user

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 01 Авг 2007, 1:53

тези дни се заиграх малко с музикалното купе което ве4е е 2,5 литра без ванос , наредих му инсталация за мотроник 3.1 ,зака4их му едно СМТ6 и един мап сензор ,така 4е смт-то да работи като пиджибек за аванса (нанася корекция на времето за подаване на искра ) и като стандалоун за горивото (управлява самостоятелнио 6-те инжектора вместо мотроника) като с голям кеф изхвърлих дебитомера , тпс-а и ламбдасондата ;) та сега 6естака пали лесно форсира се като моторетка и се върти до 7500 оборота смесите са перфектнни като има и икономи4ен режим в зависимост от това колко натискам педала на газта и също когато съм на скорост и върна газта докрай щом мотора се върти по инерция инжекторите не работят е без турбина е за сега но некси по4ва много д аме кефи :) дет се вика 6естака си е 6естак деебе6 макар и атмосферен ето една снимка на под капака от днес Изображение

ина4е освен 4е му скъсах гъза от ръ4ки :) има6е и някои инциденти при единия буквално пострада гъза на колата демек леко забърсах на един познат форд4ето при опит за една въртележка:) и после един майстор на климатици леко ми прееба предния капак при опит да го затвори без да погледне 4е амортесиор4ето на капака не подпира както е попринцим а малко по другна4ин ама както и да е матора за сега е ок музиката и тя е ок нема грижи;) сложих две 4исто нови амортесьор4ета за предния капак и гъза ще ги оправим

ИзображениеИзображениеИзображение

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 01 Авг 2007, 2:14

ludiagsm написа:тези дни се заиграх малко с музикалното купе което ве4е е 2,5 литра без ванос , наредих му инсталация за мотроник 3.1 ,зака4их му едно СМТ6 и един мап сензор ,така 4е смт-то да работи като пиджибек за аванса (нанася корекция на времето за подаване на искра ) и като стандалоун за горивото (управлява самостоятелнио 6-те инжектора вместо мотроника) като с голям кеф изхвърлих дебитомера , тпс-а и ламбдасондата ;) та сега 6естака пали лесно форсира се като моторетка и се върти до 7500 оборота смесите са перфектнни като има и икономи4ен режим в зависимост от това колко натискам педала на газта и също когато съм на скорост и върна газта докрай щом мотора се върти по инерция инжекторите не работят е без турбина е за сега но некси по4ва много д аме кефи :) дет се вика 6естака си е 6естак деебе6 макар и атмосферен ето една снимка на под капака от днес Изображение

ина4е освен 4е му скъсах гъза от ръ4ки :) има6е и някои инциденти при единия буквално пострада гъза на колата демек леко забърсах на един познат форд4ето при опит за една въртележка:) и после един майстор на климатици леко ми прееба предния капак при опит да го затвори без да погледне 4е амортесиор4ето на капака не подпира както е попринцим а малко по другна4ин ама както и да е матора за сега е ок музиката и тя е ок нема грижи;) сложих две 4исто нови амортесьор4ета за предния капак и гъза ще ги оправим

ИзображениеИзображениеИзображение

асконата бате не фордче :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 01 Авг 2007, 8:45

форд4е форд4е :) прили4ат си дебе6 (кво вика 4овека леле сма4каха на тате коли4ката :mhihi: )


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 01 Авг 2007, 9:08

тези дни се заиграх малко с музикалното купе което ве4е е 2,5 литра без ванос , наредих му инсталация за мотроник 3.1 ,зака4их му едно СМТ6 и един мап сензор ,така 4е смт-то да работи като пиджибек за аванса (нанася корекция на времето за подаване на искра ) и като стандалоун за горивото (управлява самостоятелнио 6-те инжектора вместо мотроника) като с голям кеф изхвърлих дебитомера , тпс-а и ламбдасондата та сега 6естака пали лесно форсира се като моторетка и се върти до 7500 оборота смесите са перфектнни като има и икономи4ен режим в зависимост от това колко натискам педала на газта и също когато съм на скорост и върна газта докрай щом мотора се върти по инерция инжекторите не работят е без турбина е за сега но некси по4ва много д аме кефи дет се вика 6естака си е 6естак деебе6 макар и атмосферен


Това нещо като скъп чип тунинг звучи :mhihi:
Искам и аз :roll:
Последна промяна Zaho на 01 Авг 2007, 11:44, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 3.04.2003

re

Мнение от NESH » 01 Авг 2007, 11:40

ludiagsm написа:...сега 6естака пали лесно форсира се като моторетка и се върти до 7500 оборота..... дет се вика 6естака си е 6естак деебе6

...айде таргета се вдигна на около 700 коня и кола в 10-те секунди! Успех и бързо развитие на проекта :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 01 Авг 2007, 11:50

ludiagsm написа:.......

Нали HALTEC и беше купил или то сега само за проба със СМТ-то :lol:
Пред левия ботуш какви са тея синята и червената гиздийка :uups:
Изображение

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 01 Авг 2007, 12:14

ludiagsm написа:форд4е форд4е :) прили4ат си дебе6 (кво вика 4овека леле сма4каха на тате коли4ката :mhihi: )

отиде,вика,на тати силата :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 01 Авг 2007, 19:40

Zaho написа:
тези дни се заиграх малко с музикалното купе което ве4е е 2,5 литра без ванос , наредих му инсталация за мотроник 3.1 ,зака4их му едно СМТ6 и един мап сензор ,така 4е смт-то да работи като пиджибек за аванса (нанася корекция на времето за подаване на искра ) и като стандалоун за горивото (управлява самостоятелнио 6-те инжектора вместо мотроника) като с голям кеф изхвърлих дебитомера , тпс-а и ламбдасондата та сега 6естака пали лесно форсира се като моторетка и се върти до 7500 оборота смесите са перфектнни като има и икономи4ен режим в зависимост от това колко натискам педала на газта и също когато съм на скорост и върна газта докрай щом мотора се върти по инерция инжекторите не работят е без турбина е за сега но некси по4ва много д аме кефи дет се вика 6естака си е 6естак деебе6 макар и атмосферен


Това нещо като скъп чип тунинг звучи :mhihi:
Искам и аз :roll:


дам само дето се настройва то4но по твоя си мотор с неговите железа;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: re

Мнение от ludiagsm » 01 Авг 2007, 19:43

NESH написа:
ludiagsm написа:...сега 6естака пали лесно форсира се като моторетка и се върти до 7500 оборота..... дет се вика 6естака си е 6естак деебе6

...айде таргета се вдигна на около 700 коня и кола в 10-те секунди! Успех и бързо развитие на проекта :yes:


то4но на тоя мотор трудно защото е със оригинални бутала и биели единствено биелните лагери са усилени предполагам около 400 коня ще са му добре ина4е с ковани бутала и биели нещата стават по сериозни и може да отидеме до 700коня но трябва и 4итава турбина дет да може да ги духне тея коне :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 01 Авг 2007, 19:48

sachs написа:
ludiagsm написа:форд4е форд4е :) прили4ат си дебе6 (кво вика 4овека леле сма4каха на тате коли4ката :mhihi: )

отиде,вика,на тати силата :mhihi: :mhihi: :mhihi:


:mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 03 Авг 2007, 1:41

поиграх си малко и с ок4внето реших леко да подсиля прожините с едни подложки защото с тая музика нещата стават много сериозни от към кила на колата и тн. вайтека се издъни от към амортесиори и най-ве4е прожини ако 4е цялото ока4ване е двойно регулируемо. След това я покарах малко и с конитата се държи много по добре те са с по-дебели стебла и самия цилиндър на амортесьора е по голям ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Последна промяна ludiagsm на 03 Авг 2007, 9:59, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 03 Авг 2007, 1:43

Тва за купето или за ИС-а е?
А я кажете примерно гледам турбинки в сайта на Гарет и там си пише за всяка турбинка какъв капацитет има за коне и за каква кубатура е предвидена.Та въпроса ми е примерно ако е предвидена за 2.0 нагоре може ли да я развърти добре и 1.8 мотор?Или ще му дойде голяма?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 03 Авг 2007, 10:05

Nightmare написа:Тва за купето или за ИС-а е?
А я кажете примерно гледам турбинки в сайта на Гарет и там си пише за всяка турбинка какъв капацитет има за коне и за каква кубатура е предвидена.Та въпроса ми е примерно ако е предвидена за 2.0 нагоре може ли да я развърти добре и 1.8 мотор?Или ще му дойде голяма?


за купето , ама май ще отворя отселна тема :) , на въпроса ти за 2000 кубика и за 1,8 няма кой знае каква разлика, аз съм карал със субарска турбина което е 2000 турбо а ис-ката е 1,8 турбо няма грижи , за по ранното тръгване имат зна4ение много фактори като степента на сгъстяване и настройката на валовте с какви градуси са и тн. ако си си харесал няква турбина за 2000кубика и се 4уди6 дали щи стане за ис-а не се 4уди взимай я :)

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook