BMW E39 VS Audi A6
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
BMW E39 VS Audi A6
В момента карам Е36 318ti, и съм много доволен, но искам по-голяма кола и обмислям Е39 или Ауди А6. Бихте ли ме посъветвали, ако имате опит с двата автомобила кой модел и двигател е най-подходящ, при положение че искам да е до 15К, да не харчи повече от 11-12 градско, и да е доста вървежна.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3350
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
това си беше моят въпрос
и аз така се чудих доста време кое от двете БМВ Е39 '98-ма 520и или ауди А6 1,9ТДИ/2,5ТДИ/1,8Т/ '98-'99 и след дълго досаждане и в двата форума реших да е БМВ-то.
1. По-сигурен автомобил като цяло
2. По-евтина подръжка (провери колко са ти ремъците на аудито и виж цената на веригата за БМВ-то която се сменя на 200к+ км.)
3. БМВ-то е със задно предаване = комфорт + удоволствие аудито е с предно или в най-лошия случай 4х4 - караш едно подържаш две (и недозавива)
4. Всички варианти при аудито са с принудително пълнене (турбо) - нещо което от време на време изисква спецялни грижи (от сорта на при всяко спиране трябва да оставиш колата на тихи обороти 15-20сек. преди да я угасиш за да се успокои турбината и тн. и тн. )
5. 2,5ТДИ мотора на точно тези аудита '98-'00 е мъртво роден както и в самия форум на ауди се казва (там също има доста теми за Е39 и А6) ненапразно е доста по-евтин от 1,9ТДИ и от 1,8Т моторите които в интерес на истината са добри (ех само ако не беше турбото) и ако есе-пак решиш да е ауди 2,5тди гледаи мотора да не е серия AKN или AFN защото както казва един от тамошните пичове
Почва едно нечовешко дразнене
6. БМВ съм имал също като теб сега и след смяна на 4-ри коли установих че БМВ си е БМВ и заместител няма. Каквато и кола да си земеш цял живот после ще я сравняваш с БМВ-то ти.
Аз си взех Е39 520и '98 и съм най-доволния човек на земята слагаш газов инжекцион и после само сипваш караш никви проблеми

1. По-сигурен автомобил като цяло
2. По-евтина подръжка (провери колко са ти ремъците на аудито и виж цената на веригата за БМВ-то която се сменя на 200к+ км.)
3. БМВ-то е със задно предаване = комфорт + удоволствие аудито е с предно или в най-лошия случай 4х4 - караш едно подържаш две (и недозавива)
4. Всички варианти при аудито са с принудително пълнене (турбо) - нещо което от време на време изисква спецялни грижи (от сорта на при всяко спиране трябва да оставиш колата на тихи обороти 15-20сек. преди да я угасиш за да се успокои турбината и тн. и тн. )
5. 2,5ТДИ мотора на точно тези аудита '98-'00 е мъртво роден както и в самия форум на ауди се казва (там също има доста теми за Е39 и А6) ненапразно е доста по-евтин от 1,9ТДИ и от 1,8Т моторите които в интерес на истината са добри (ех само ако не беше турбото) и ако есе-пак решиш да е ауди 2,5тди гледаи мотора да не е серия AKN или AFN защото както казва един от тамошните пичове


6. БМВ съм имал също като теб сега и след смяна на 4-ри коли установих че БМВ си е БМВ и заместител няма. Каквато и кола да си земеш цял живот после ще я сравняваш с БМВ-то ти.
Аз си взех Е39 520и '98 и съм най-доволния човек на земята слагаш газов инжекцион и после само сипваш караш никви проблеми
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3350
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
по скоро 97-99 защото от 00-03 цените стават малко неприятни нои за 12-13к можеш да вземеш някоя кукла '98-'99
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11180938616659663&f1=details
разход относително понятие моита в Плевен ми дава 10-12 газ градско , но Плевен не е София. но с нормално каране и без да ти натежава крачето (и без тва Е39 е гъзарска кола не е за състезания) няма да имаш проблеми с разхода
[/url]
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11180938616659663&f1=details
разход относително понятие моита в Плевен ми дава 10-12 газ градско , но Плевен не е София. но с нормално каране и без да ти натежава крачето (и без тва Е39 е гъзарска кола не е за състезания) няма да имаш проблеми с разхода
[/url]
AFN мотора е 1.9tdi а не 2.5spacepl написа:това си беше моят въпроси аз така се чудих доста време кое от двете БМВ Е39 '98-ма 520и или ауди А6 1,9ТДИ/2,5ТДИ/1,8Т/ '98-'99 и след дълго досаждане и в двата форума реших да е БМВ-то.
1. По-сигурен автомобил като цяло
2. По-евтина подръжка (провери колко са ти ремъците на аудито и виж цената на веригата за БМВ-то която се сменя на 200к+ км.)
3. БМВ-то е със задно предаване = комфорт + удоволствие аудито е с предно или в най-лошия случай 4х4 - караш едно подържаш две (и недозавива)
4. Всички варианти при аудито са с принудително пълнене (турбо) - нещо което от време на време изисква спецялни грижи (от сорта на при всяко спиране трябва да оставиш колата на тихи обороти 15-20сек. преди да я угасиш за да се успокои турбината и тн. и тн. )
5. 2,5ТДИ мотора на точно тези аудита '98-'00 е мъртво роден както и в самия форум на ауди се казва (там също има доста теми за Е39 и А6) ненапразно е доста по-евтин от 1,9ТДИ и от 1,8Т моторите които в интерес на истината са добри (ех само ако не беше турбото) и ако есе-пак решиш да е ауди 2,5тди гледаи мотора да не е серия AKN или AFN защото както казва един от тамошните пичовеПочва едно нечовешко дразнене
![]()
6. БМВ съм имал също като теб сега и след смяна на 4-ри коли установих че БМВ си е БМВ и заместител няма. Каквато и кола да си земеш цял живот после ще я сравняваш с БМВ-то ти.
Аз си взех Е39 520и '98 и съм най-доволния човек на земята слагаш газов инжекцион и после само сипваш караш никви проблеми
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3350
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Моя грешка мотора е AFB не AFN
все пак разгледай форума на аудитата има много полезни неща
или
виж тук:
http://audibg.com/index.php?showtopic=24908
и на други подобни местенца че ми се отвори малко работа и требва да приварша барзо аре дано сам помогнал
все пак разгледай форума на аудитата има много полезни неща
или
виж тук:
http://audibg.com/index.php?showtopic=24908
и на други подобни местенца че ми се отвори малко работа и требва да приварша барзо аре дано сам помогнал

- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
spacepl написа:...(и без тва Е39 е гъзарска кола не е за състезания) ...
Абе не е, не е, ама...

Не подценявай колата, иска си своето.

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- ataman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.11.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Колега, ако намериш евтина кола, която гори малко и върви много вземи една и на мен... ако не те хванат.
Иначе съвсем серизно, аз съм алергичен към VAG, но действително ако искаш да се правиш на бърз, не си взимай Е39. Просто не дават спорно усещане. Ама и аЛди не си взимай.

Иначе съвсем серизно, аз съм алергичен към VAG, но действително ако искаш да се правиш на бърз, не си взимай Е39. Просто не дават спорно усещане. Ама и аЛди не си взимай.

- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
Боже мили, моята тема...
Още от сега ще си кажа, че съм болен на тази тема и изказванията ми няма да са много "цветущи"...
С този модел Ауди напълно оправдава емблемата си от четири нули. Да започнем с моторите... 1.8 (125к.с.) абсолютна трагедия, на тази тежка кола този малък мотор е нещо като кон дърпащ 2 или 3 каруци. Точно поради тази причина и разхода е умопомрачителен. Ауди А6 1.8 без турбо е все едно Е34 1.8, но малко по зле. Поддръжката не е толкова фрапираща,при този мотор се понася.
Следващия 1.9тди. Добър мотор като цяло. Изпитан и водещ се за доста сполучлив. Отново не чак толкова скъп за поддръжка, но пък никаква динамика в него. В това купе този мотор стои някак си куц, особено при 90-те коня. Поставя се на доста коли, но точно на тази някак не върви. Тежка кола, среден клас просто това не е мотор за нея освен ако наистина не си тежък случай навлизащ тепърва в първите дни на пенсията си.
Следващия е 1.8т. Боже мили, каква пила. 150 коня, вече се усещат, но се усеща и едно недозавиване, което е доста интересно и в същия момент 40 пъти по-опасно. За вървене... Върви, малко по-малко от Е30 323и без да надценявам по никакъв начин 23-ката. Сила има, но удоволствие отново няма...
Преминаваме на 2.5тди. Майчице миличка... Части скъпи, консумативи скъпи, всичко е скъпо. Плащаш много получаваш малко. За вървенето върви, за разхода добър е, но дойде ли момента в сервиза ситуацията става неприятна. Обтягащата ролка струва колкото веригата на Е39-ката. Не си заслужава да караш А6 пък да даваш толкова много пари за тези работи. При А8 нещата са малко по-оправдани поради простата причина, че поне караш малко по-голяма кола и е нормално да плащаш повече пари за да е в изправно състояние.
А сега като цяло...
Предаването им като цяло е кофти. Не защото сме в БМВ форум, ами защото като че ли тези коли трябва да бъдат всичките quattro. Голяма кола е пък с това предно някак си се губи всичко. Трошливи са точно заради предното им предаване. Тежестта не позволява задвижващите колела да бъдат предните. При quattro-то разликата е, че има по-добро поведение КАТО ЦЯЛО самата кола, но пък и като влезнеш в сервиз правиш все едно 2 предници...
Интериора е задоволителен, но като че ли са си запазени духалките в средата от 80-ката и копчетата по средната конзола. Не мога да си изкривя душата и да кажа, че не е приятно вътре, приятно е.
Екстериора не е нищо особено. Много заоблени черти, никаква агресия, но пък и какво да очакваме от тази кола. Като че ли предназначението и цялостното й излъчване не трябва да всяват в нас какъвто и да е респект или някакво по-различно чувство... Една обикновена кола за хора на средна възраст...
Сега малко за Е39-ката...
Това е едно от многото неща, които не съм постигнал в живота. Изключителен автомобил, особено представителите на "по-нови" години. Старите са ясни...На вид са нови, но всъщност носят духа и сърцето на предводителите си. М50, М52, tds-ката, всичките са някак си недоизкосурени. Истината започва след 2000г. Впръскването вече е коренно различно, икономията е значителна, вече не е онзи стар и тракащ дизел, вече има нещо различно, нещо което те кара да забравиш, че караш "печка". Оборудването също казва своето. Появява се и ///М пакет, който кара всички да се обръщат след теб все едно излизаш от магазина с чисто нова кола. Изчистени са "детските болести" и автомобила е изключително балансиран. Удоволствието е запазено, все още колата носи духа на БМВ и когато се налага напомня защо на капака е изобразена самолетна перка. В по-късните години се появява и трилитровия дизелов агрегат, който мигновено е внедрен в идеално конструираното купе. След известен период от време е обявен и за двигател на годината. Тогава вече нещата стават сериозни. Е39-ката вече има и свое сърце, което и подхожда и с което тя кара всеки един от нас да изтръпне. За конкуренти не говорим. В класа и се вписват Е-клас на Мерцедес (''Очиларката") и гореспоменатата А6-ца. Единствено и само тя обаче предоставя агресията и комфорта съчетани в един изящен автомобил.
Та колега ти питаш какво да избереш... Кола, която я карат морално остарели хора или кола, която я карат хора живяли на пълни обороти жадуващи все още дивото и стремящи се да вдъхват респект просто с присъствието си. Помисли ти от кои си и избери сам...
Поздрави от мен и успех в избора...

Още от сега ще си кажа, че съм болен на тази тема и изказванията ми няма да са много "цветущи"...


С този модел Ауди напълно оправдава емблемата си от четири нули. Да започнем с моторите... 1.8 (125к.с.) абсолютна трагедия, на тази тежка кола този малък мотор е нещо като кон дърпащ 2 или 3 каруци. Точно поради тази причина и разхода е умопомрачителен. Ауди А6 1.8 без турбо е все едно Е34 1.8, но малко по зле. Поддръжката не е толкова фрапираща,при този мотор се понася.
Следващия 1.9тди. Добър мотор като цяло. Изпитан и водещ се за доста сполучлив. Отново не чак толкова скъп за поддръжка, но пък никаква динамика в него. В това купе този мотор стои някак си куц, особено при 90-те коня. Поставя се на доста коли, но точно на тази някак не върви. Тежка кола, среден клас просто това не е мотор за нея освен ако наистина не си тежък случай навлизащ тепърва в първите дни на пенсията си.
Следващия е 1.8т. Боже мили, каква пила. 150 коня, вече се усещат, но се усеща и едно недозавиване, което е доста интересно и в същия момент 40 пъти по-опасно. За вървене... Върви, малко по-малко от Е30 323и без да надценявам по никакъв начин 23-ката. Сила има, но удоволствие отново няма...
Преминаваме на 2.5тди. Майчице миличка... Части скъпи, консумативи скъпи, всичко е скъпо. Плащаш много получаваш малко. За вървенето върви, за разхода добър е, но дойде ли момента в сервиза ситуацията става неприятна. Обтягащата ролка струва колкото веригата на Е39-ката. Не си заслужава да караш А6 пък да даваш толкова много пари за тези работи. При А8 нещата са малко по-оправдани поради простата причина, че поне караш малко по-голяма кола и е нормално да плащаш повече пари за да е в изправно състояние.
А сега като цяло...
Предаването им като цяло е кофти. Не защото сме в БМВ форум, ами защото като че ли тези коли трябва да бъдат всичките quattro. Голяма кола е пък с това предно някак си се губи всичко. Трошливи са точно заради предното им предаване. Тежестта не позволява задвижващите колела да бъдат предните. При quattro-то разликата е, че има по-добро поведение КАТО ЦЯЛО самата кола, но пък и като влезнеш в сервиз правиш все едно 2 предници...
Интериора е задоволителен, но като че ли са си запазени духалките в средата от 80-ката и копчетата по средната конзола. Не мога да си изкривя душата и да кажа, че не е приятно вътре, приятно е.
Екстериора не е нищо особено. Много заоблени черти, никаква агресия, но пък и какво да очакваме от тази кола. Като че ли предназначението и цялостното й излъчване не трябва да всяват в нас какъвто и да е респект или някакво по-различно чувство... Една обикновена кола за хора на средна възраст...
Сега малко за Е39-ката...
Това е едно от многото неща, които не съм постигнал в живота. Изключителен автомобил, особено представителите на "по-нови" години. Старите са ясни...На вид са нови, но всъщност носят духа и сърцето на предводителите си. М50, М52, tds-ката, всичките са някак си недоизкосурени. Истината започва след 2000г. Впръскването вече е коренно различно, икономията е значителна, вече не е онзи стар и тракащ дизел, вече има нещо различно, нещо което те кара да забравиш, че караш "печка". Оборудването също казва своето. Появява се и ///М пакет, който кара всички да се обръщат след теб все едно излизаш от магазина с чисто нова кола. Изчистени са "детските болести" и автомобила е изключително балансиран. Удоволствието е запазено, все още колата носи духа на БМВ и когато се налага напомня защо на капака е изобразена самолетна перка. В по-късните години се появява и трилитровия дизелов агрегат, който мигновено е внедрен в идеално конструираното купе. След известен период от време е обявен и за двигател на годината. Тогава вече нещата стават сериозни. Е39-ката вече има и свое сърце, което и подхожда и с което тя кара всеки един от нас да изтръпне. За конкуренти не говорим. В класа и се вписват Е-клас на Мерцедес (''Очиларката") и гореспоменатата А6-ца. Единствено и само тя обаче предоставя агресията и комфорта съчетани в един изящен автомобил.
Та колега ти питаш какво да избереш... Кола, която я карат морално остарели хора или кола, която я карат хора живяли на пълни обороти жадуващи все още дивото и стремящи се да вдъхват респект просто с присъствието си. Помисли ти от кои си и избери сам...

Поздрави от мен и успех в избора...

- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Евала за поста много ми харесва как си го написал. Обаче не мога да разбера къде го намери "онзи стар тракащ дизел" ? TDS-a за мен си работи много добре за дизелов двигател и даже на безиностанцията на няколко пъти искат да ми сипват бензин... Напоследък видях бая Common Rail мотори дето тракат 3 пъти повече от моя... Само за уточнение исках да кажа, че всеки двигател може да трака, а може и да не го прави...
Съжалявам ако съм малко ОФФ ама не се сдържах...
Съжалявам ако съм малко ОФФ ама не се сдържах...
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани