BMW E39 VS Audi A6

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 8.08.2006

BMW E39 VS Audi A6

Мнение от stoil2 » 25 Юли 2007, 10:41

В момента карам Е36 318ti, и съм много доволен, но искам по-голяма кола и обмислям Е39 или Ауди А6. Бихте ли ме посъветвали, ако имате опит с двата автомобила кой модел и двигател е най-подходящ, при положение че искам да е до 15К, да не харчи повече от 11-12 градско, и да е доста вървежна.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3350
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 25 Юли 2007, 11:08

това си беше моят въпрос :) и аз така се чудих доста време кое от двете БМВ Е39 '98-ма 520и или ауди А6 1,9ТДИ/2,5ТДИ/1,8Т/ '98-'99 и след дълго досаждане и в двата форума реших да е БМВ-то.

1. По-сигурен автомобил като цяло
2. По-евтина подръжка (провери колко са ти ремъците на аудито и виж цената на веригата за БМВ-то която се сменя на 200к+ км.)
3. БМВ-то е със задно предаване = комфорт + удоволствие аудито е с предно или в най-лошия случай 4х4 - караш едно подържаш две (и недозавива)
4. Всички варианти при аудито са с принудително пълнене (турбо) - нещо което от време на време изисква спецялни грижи (от сорта на при всяко спиране трябва да оставиш колата на тихи обороти 15-20сек. преди да я угасиш за да се успокои турбината и тн. и тн. )
5. 2,5ТДИ мотора на точно тези аудита '98-'00 е мъртво роден както и в самия форум на ауди се казва (там също има доста теми за Е39 и А6) ненапразно е доста по-евтин от 1,9ТДИ и от 1,8Т моторите които в интерес на истината са добри (ех само ако не беше турбото) и ако есе-пак решиш да е ауди 2,5тди гледаи мотора да не е серия AKN или AFN защото както казва един от тамошните пичове :twisted: Почва едно нечовешко дразнене :twisted:
6. БМВ съм имал също като теб сега и след смяна на 4-ри коли установих че БМВ си е БМВ и заместител няма. Каквато и кола да си земеш цял живот после ще я сравняваш с БМВ-то ти.


Аз си взех Е39 520и '98 и съм най-доволния човек на земята слагаш газов инжекцион и после само сипваш караш никви проблеми

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 8.08.2006

Мнение от stoil2 » 25 Юли 2007, 11:52

А как са цените 98-01 година на тези модели? Какъв разход ти дава 520i?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 25 Юли 2007, 12:08

spacepl написа:
6. БМВ съм имал също като теб сега и след смяна на 4-ри коли установих че БМВ си е БМВ и заместител няма. Каквато и кола да си земеш цял живот после ще я сравняваш с БМВ-то ти.

РЕСПЕКТ! :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3350
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 25 Юли 2007, 12:17

по скоро 97-99 защото от 00-03 цените стават малко неприятни нои за 12-13к можеш да вземеш някоя кукла '98-'99

http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11180938616659663&f1=details

разход относително понятие моита в Плевен ми дава 10-12 газ градско , но Плевен не е София. но с нормално каране и без да ти натежава крачето (и без тва Е39 е гъзарска кола не е за състезания) няма да имаш проблеми с разхода
[/url]

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 10.07.2007

Мнение от neno » 26 Юли 2007, 10:35

spacepl написа:това си беше моят въпрос :) и аз така се чудих доста време кое от двете БМВ Е39 '98-ма 520и или ауди А6 1,9ТДИ/2,5ТДИ/1,8Т/ '98-'99 и след дълго досаждане и в двата форума реших да е БМВ-то.

1. По-сигурен автомобил като цяло
2. По-евтина подръжка (провери колко са ти ремъците на аудито и виж цената на веригата за БМВ-то която се сменя на 200к+ км.)
3. БМВ-то е със задно предаване = комфорт + удоволствие аудито е с предно или в най-лошия случай 4х4 - караш едно подържаш две (и недозавива)
4. Всички варианти при аудито са с принудително пълнене (турбо) - нещо което от време на време изисква спецялни грижи (от сорта на при всяко спиране трябва да оставиш колата на тихи обороти 15-20сек. преди да я угасиш за да се успокои турбината и тн. и тн. )
5. 2,5ТДИ мотора на точно тези аудита '98-'00 е мъртво роден както и в самия форум на ауди се казва (там също има доста теми за Е39 и А6) ненапразно е доста по-евтин от 1,9ТДИ и от 1,8Т моторите които в интерес на истината са добри (ех само ако не беше турбото) и ако есе-пак решиш да е ауди 2,5тди гледаи мотора да не е серия AKN или AFN защото както казва един от тамошните пичове :twisted: Почва едно нечовешко дразнене :twisted:
6. БМВ съм имал също като теб сега и след смяна на 4-ри коли установих че БМВ си е БМВ и заместител няма. Каквато и кола да си земеш цял живот после ще я сравняваш с БМВ-то ти.


Аз си взех Е39 520и '98 и съм най-доволния човек на земята слагаш газов инжекцион и после само сипваш караш никви проблеми
AFN мотора е 1.9tdi а не 2.5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3350
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 26 Юли 2007, 11:37

Моя грешка мотора е AFB не AFN

все пак разгледай форума на аудитата има много полезни неща
или
виж тук:
http://audibg.com/index.php?showtopic=24908

и на други подобни местенца че ми се отвори малко работа и требва да приварша барзо аре дано сам помогнал :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Мнение от Feanor » 26 Юли 2007, 13:01

spacepl написа:...(и без тва Е39 е гъзарска кола не е за състезания) ...

Абе не е, не е, ама... :mhihi:
Не подценявай колата, иска си своето. ;)
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от kagebista » 26 Юли 2007, 19:21

Абе някакси тоо модел те кара да го караш бавно и мазно :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.11.2004
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от ataman » 26 Юли 2007, 22:58

Колега, ако намериш евтина кола, която гори малко и върви много вземи една и на мен... ако не те хванат. :)

Иначе съвсем серизно, аз съм алергичен към VAG, но действително ако искаш да се правиш на бърз, не си взимай Е39. Просто не дават спорно усещане. Ама и аЛди не си взимай. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 26 Юли 2007, 23:19

Не дават ли спортно усещане ? А моята преди да се усетиш и вече си в спорта :mhihi:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 26 Юли 2007, 23:56

:idea: Тая тема започва да се превръща в един чат!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1583
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: София

Мнение от WilliamsF1Team » 27 Юли 2007, 2:02

Боже мили, моята тема... :lol:

Още от сега ще си кажа, че съм болен на тази тема и изказванията ми няма да са много "цветущи"... :idea: ;)

С този модел Ауди напълно оправдава емблемата си от четири нули. Да започнем с моторите... 1.8 (125к.с.) абсолютна трагедия, на тази тежка кола този малък мотор е нещо като кон дърпащ 2 или 3 каруци. Точно поради тази причина и разхода е умопомрачителен. Ауди А6 1.8 без турбо е все едно Е34 1.8, но малко по зле. Поддръжката не е толкова фрапираща,при този мотор се понася.
Следващия 1.9тди. Добър мотор като цяло. Изпитан и водещ се за доста сполучлив. Отново не чак толкова скъп за поддръжка, но пък никаква динамика в него. В това купе този мотор стои някак си куц, особено при 90-те коня. Поставя се на доста коли, но точно на тази някак не върви. Тежка кола, среден клас просто това не е мотор за нея освен ако наистина не си тежък случай навлизащ тепърва в първите дни на пенсията си.
Следващия е 1.8т. Боже мили, каква пила. 150 коня, вече се усещат, но се усеща и едно недозавиване, което е доста интересно и в същия момент 40 пъти по-опасно. За вървене... Върви, малко по-малко от Е30 323и без да надценявам по никакъв начин 23-ката. Сила има, но удоволствие отново няма...
Преминаваме на 2.5тди. Майчице миличка... Части скъпи, консумативи скъпи, всичко е скъпо. Плащаш много получаваш малко. За вървенето върви, за разхода добър е, но дойде ли момента в сервиза ситуацията става неприятна. Обтягащата ролка струва колкото веригата на Е39-ката. Не си заслужава да караш А6 пък да даваш толкова много пари за тези работи. При А8 нещата са малко по-оправдани поради простата причина, че поне караш малко по-голяма кола и е нормално да плащаш повече пари за да е в изправно състояние.

А сега като цяло...
Предаването им като цяло е кофти. Не защото сме в БМВ форум, ами защото като че ли тези коли трябва да бъдат всичките quattro. Голяма кола е пък с това предно някак си се губи всичко. Трошливи са точно заради предното им предаване. Тежестта не позволява задвижващите колела да бъдат предните. При quattro-то разликата е, че има по-добро поведение КАТО ЦЯЛО самата кола, но пък и като влезнеш в сервиз правиш все едно 2 предници...
Интериора е задоволителен, но като че ли са си запазени духалките в средата от 80-ката и копчетата по средната конзола. Не мога да си изкривя душата и да кажа, че не е приятно вътре, приятно е.
Екстериора не е нищо особено. Много заоблени черти, никаква агресия, но пък и какво да очакваме от тази кола. Като че ли предназначението и цялостното й излъчване не трябва да всяват в нас какъвто и да е респект или някакво по-различно чувство... Една обикновена кола за хора на средна възраст...


Сега малко за Е39-ката...
Това е едно от многото неща, които не съм постигнал в живота. Изключителен автомобил, особено представителите на "по-нови" години. Старите са ясни...На вид са нови, но всъщност носят духа и сърцето на предводителите си. М50, М52, tds-ката, всичките са някак си недоизкосурени. Истината започва след 2000г. Впръскването вече е коренно различно, икономията е значителна, вече не е онзи стар и тракащ дизел, вече има нещо различно, нещо което те кара да забравиш, че караш "печка". Оборудването също казва своето. Появява се и ///М пакет, който кара всички да се обръщат след теб все едно излизаш от магазина с чисто нова кола. Изчистени са "детските болести" и автомобила е изключително балансиран. Удоволствието е запазено, все още колата носи духа на БМВ и когато се налага напомня защо на капака е изобразена самолетна перка. В по-късните години се появява и трилитровия дизелов агрегат, който мигновено е внедрен в идеално конструираното купе. След известен период от време е обявен и за двигател на годината. Тогава вече нещата стават сериозни. Е39-ката вече има и свое сърце, което и подхожда и с което тя кара всеки един от нас да изтръпне. За конкуренти не говорим. В класа и се вписват Е-клас на Мерцедес (''Очиларката") и гореспоменатата А6-ца. Единствено и само тя обаче предоставя агресията и комфорта съчетани в един изящен автомобил.



Та колега ти питаш какво да избереш... Кола, която я карат морално остарели хора или кола, която я карат хора живяли на пълни обороти жадуващи все още дивото и стремящи се да вдъхват респект просто с присъствието си. Помисли ти от кои си и избери сам... ;)

Поздрави от мен и успех в избора... :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 27 Юли 2007, 7:57

Евала за поста много ми харесва как си го написал. Обаче не мога да разбера къде го намери "онзи стар тракащ дизел" ? TDS-a за мен си работи много добре за дизелов двигател и даже на безиностанцията на няколко пъти искат да ми сипват бензин... Напоследък видях бая Common Rail мотори дето тракат 3 пъти повече от моя... Само за уточнение исках да кажа, че всеки двигател може да трака, а може и да не го прави...
Съжалявам ако съм малко ОФФ ама не се сдържах...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1583
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: София

Мнение от WilliamsF1Team » 27 Юли 2007, 10:04

Тракащ дизел беше образно казано...Имах впредвид, че е съвсем различно поколение дизелов мотор... ;)

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook