проблем:радиатор климатик
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- nedkogusev
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 29.06.2007
проблем:радиатор климатик
спукан ми е радиатора за климатика някой ако знае как се сваля моля да пише и дали подлежи на ремонт или трябва подмяна с нов. мерси предварително.
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
зависи къде е може и да може да се залепи ако не само нов .. 2 ръка не си е оферта че после пак нов ще си купиш 


Като за начало ти трябва канал.
1.Откачаш двете пластмасови стойки които придържат двата радятора(водния и този за клима).Стойките се намират в долната страна на радяторите и са закачени за две планки към двата рога.Стойките имат по две щипки.
2.Отвърташ два болта шестограм с които са хванати маркучите за климатика към радятора има вероятност да се скъса някой от тях(напръскай ги с WD40).
3.Отвиваш двата болта с които е прихванат радятора за предната маска/рамка - намират се отгоре до ключалките за предния капак.
4.Измъкваш радятора на долу към бронята и си готов
1.Откачаш двете пластмасови стойки които придържат двата радятора(водния и този за клима).Стойките се намират в долната страна на радяторите и са закачени за две планки към двата рога.Стойките имат по две щипки.
2.Отвърташ два болта шестограм с които са хванати маркучите за климатика към радятора има вероятност да се скъса някой от тях(напръскай ги с WD40).
3.Отвиваш двата болта с които е прихванат радятора за предната маска/рамка - намират се отгоре до ключалките за предния капак.
4.Измъкваш радятора на долу към бронята и си готов
- betona
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320 96g.
аз направих тази операция в сервиза....май бяха сваляли и водния радиатор, защото антифриза беше източван, мисля че е малко трудно да го правиш сам
И при мен беше така. Да знаеш че отстрани където са кернирани тръбичките неможе да се заварява - имало някакво лепило което кипвало и става мазало. Казах на майстора да направи една връзка на тръбите по диагонал, като изриже малка част от ламелите. По този начин се изолира спуканата тръбичка, но за тая цел се изолират 2-3 съседни на тая тръба. Надявам се, че това няма да е проблем при толкова много други тръбички. 

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
След като се свали радиатора не трябва ли системата да е под вакуум ? Няма ли шанс нещо да си замине ако съм свалил радиатора примерно за 2 часа ? Съжалявам че вдигам старата тема, но би било доста глупаво да пускам нова същата
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
стан написа:След като се свали радиатора не трябва ли системата да е под вакуум ? Няма ли шанс нещо да си замине ако съм свалил радиатора примерно за 2 часа ? Съжалявам че вдигам старата тема, но би било доста глупаво да пускам нова същата
Да винаги когато се отваря системата на климатика, след това преди да се напълни се тества под вакум.
Ако държи на вакум ще държи и на налягане.
Под вакум се оставя 45 минути имай го в предвид, защото в повечето сервизи не им се чака и настройват машината на 20мин.
Чрез вакума се изважда влагата която евентуално може да има в системата, а има ли влага е лошо.
Една капка е достатъчна да ти счупи компресора


Затварям темата, защото е стара, а повечето потребители не четат датите и ще почнат да пишат как се сваля радятора и тн.
Ако има още нещо питай горе в темата за бързи въпроси или на ЛС.

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани