Магически числа

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Магически числа

Мнение от madpetio » 23 Фев 2004, 8:18

Изображениеда поразсъждавате над маркетинговата стратегия на мюнхенския гигант BMW напоследък, ще видите, че баварците са овладели “магията” на числата до съвършенство. Типичен пример е новото 645 Ci. Купето на мюнхенчани използва платформата на “петицата”, солидния имидж на легендарната шеста серия и струва почти колкото луксозната “седмица”, като заимства от нея и мощния двигател... Гениална стратегия, която, разбира се, се реализира с участието на клиентите. Очевидно BMW смята да използва тази концепция и в други пазарни сегмента. За това свидетелства заплануваното производство на 2-ра серия, която в техническо отношение ще бъде почти идентична с “единицата”, а ценово ще се изравни с “тройката” и “четворката”, която ще бъде “преоблечена” “тройка” с двигател и цена на 5-та серия. От
BMW 2
пък се очаква да се появят най-малко три различни модификации:
- купе с две врати;
- четириместен кабриолет;
- двуместен Z2 Roadster.

Изображението трябва да се появи в дилърската мрежа през 2006 година, до голяма степен наподобява класическото 2002, което по онова време се продава в САЩ с допълнителното обозначение Coupe. Кабриото пък би следвало да се появи в края на следващата 2007 година. Приблизително по това време трябва да влезе на въоръжение и новоразработваният 2.4-литров бензинов агрегат с четири цилиндъра. Изключително лекият шестнадесетвентилов двигател разполага с цилиндров блок, изработен от магнезий, като осигуряваната от мотора мощност е 250 к.с. Освен това е много вероятно сегашната SMG шестстепенна трансмисия да бъде заменена при новаците от революционната DSG (централно-синхронизирана трансмисия). За разлика от аналогичната технология на VW/Audi от BMW залагат при нея само на един съединител и въпреки това отново няма загуба на мощност. Що се отнася до
BMW 4
то там нещата същото са относително изяснени. До края на 2006 година трябва да се появи купе-версия на модела, а през средата на следващата година и кабриолет. За разлика от “тройката” например четвъртата серия на BMW ще разполага с много по-динамично излъчване, за което ще допринесат изпъкналите масивни калници и дъгообразната линия на покрива, която завършва чак малко след задната ос.



При двигателите засега конструкторите спират своя избор на шестцилиндровия NG6, който разполага със система Valvetronic, но при първите продадени екземпляри, той ще бъде без система за директно впръскване на горивото. Тя ще бъде монтирана на по-късен етап от технологичното развитие на модела. За да бъдат удовлетворени предпочитанията на всички клиенти ще бъдат предлагани три различни по мощност агрегата:
- 2.5-литров, 24 клапана, 200 к.с.;
- 3.0-литров, 24 клапана, 250 к.с.;
- 3.2-литров, 24 клапана, 325 к.с.

Очаква се да стартира разработката и на мощен дизелов двигател, който да задоволи интереса на почитателите на нафтата.
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook