Странен Проблем ASC+T & ABS
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Странен Проблем ASC+T & ABS
Здравейте колеги,
От 2 дена без причина и действие от моя страна , лампата на ASC-to светва , като натисна спирачката светва и ABS-a и така докато не изгася двигателя.Като го запаля грешката остава , но като тръгна и изчезва.
Друг път,докато си карам и си светят и двата индикатора сами изгасват ,пак без да съм допринесъл за това. т.е не съм изключвал колата .. всичко става по време на движение.
Имам следното питане:
1.Някой може ли да ми обясни къде се намира датчика на ASC-T и как аджеба да стигна до него.Самнявам се нещо кофти контакт
2.Връзката на този датчик ASC-T със АБС-а къде се намира .Т.е само в управляващият блок или и някъде по задните колела.Свързани ли са физически двата датчика помеждуси и ако Да -къде?
П.с За диагностика нямам физическа възможност да отида.!
Копчето на АСЦ-то не е функционално когато светне от самосебе си иначе си е ок
Благодаря!
От 2 дена без причина и действие от моя страна , лампата на ASC-to светва , като натисна спирачката светва и ABS-a и така докато не изгася двигателя.Като го запаля грешката остава , но като тръгна и изчезва.
Друг път,докато си карам и си светят и двата индикатора сами изгасват ,пак без да съм допринесъл за това. т.е не съм изключвал колата .. всичко става по време на движение.


Имам следното питане:
1.Някой може ли да ми обясни къде се намира датчика на ASC-T и как аджеба да стигна до него.Самнявам се нещо кофти контакт
2.Връзката на този датчик ASC-T със АБС-а къде се намира .Т.е само в управляващият блок или и някъде по задните колела.Свързани ли са физически двата датчика помеждуси и ако Да -къде?
П.с За диагностика нямам физическа възможност да отида.!
Копчето на АСЦ-то не е функционално когато светне от самосебе си иначе си е ок



Благодаря!
Прав си връзката на двете е че са в един ел. блок, а ASC+T взима данни от датчиците на ABS, самия компютър седи зад жабката. А това което ти го прави може според мен да е само от лоша връзка на някой от датчиците или някъде по веригата. За което трябва диагностика иначе (да не дава ...) компа струва над 2000лв. нов а втора ръка е кът и не знаеш какво му е дереджето.
Бате по-добре не се заемай. И да ги видиш датчиците нема да разбереш дали някой работи или не. (ако е прекъснат трайно ще ти светят лампите).
Съвет от мен: Намери време и отиди на диагностика за да не стане по-лошо особено като гледам как си тръгнал сам да се справяш с проблема. Дай 20-30лв за диагностика от колкото най евтиното последствие е датчик на ABS което е около 150лв.
Съвет от мен: Намери време и отиди на диагностика за да не стане по-лошо особено като гледам как си тръгнал сам да се справяш с проблема. Дай 20-30лв за диагностика от колкото най евтиното последствие е датчик на ABS което е около 150лв.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
И с този спрей най-много да укъсиш нещоzayo написа:Идеята ми беше да им пръсна контактите с вълшебен спрей WD-40Иначе никаква по сериозна интервенция


6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани