TDS-а Прекъсва
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- krasikamex
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: `05 E61 530d
TDS-а Прекъсва
Колеги днес 2 пъти колата прекъсва за секунда като забива муцуната /се едно си загасил ДВГ в движение/, лампите на всички уреди на таблото светнаха за малко /като при палене/ същевременно радиото прекъсна за секунда и антирадара ми се растартира.
И 2-та пъти се движех върху паваж с много неравности, като бабуни легнали ушеви и др. подобни, които се срещат по нашите улици!!!!!!
Моля някой ако му се е случвало или има идея какво може да е, да помага!!!!
Колата е Е39 525TDS `99 година комби.
И 2-та пъти се движех върху паваж с много неравности, като бабуни легнали ушеви и др. подобни, които се срещат по нашите улици!!!!!!
Моля някой ако му се е случвало или има идея какво може да е, да помага!!!!

Колата е Е39 525TDS `99 година комби.
- ataman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.11.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
първото, за което се сещам е контактния ключ. или нещо след него. да прекъсва тоците и все едно гасиш и палиш пак (само без да ти върти стартера. просто контакт някакъв).
или пък някоя клема на акумулатора. виж да не ти се е разхлабил.
или пък някоя клема на акумулатора. виж да не ти се е разхлабил.
Виж как се държи когато е студена и загряла. Ако ти го прави по често когато е студена - със сигурност слаба връзка - на акумулатора или много важно - кабелите за масата на купето и двигателя. Както каза колегата може и от клемореда на контактния ключ да е - върти го бавно и следи кога дава контакт дали се запъва или издава по странни звуци - може да е нагорял.
Доста кончета в един обор.


- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
След посочените вече процедури провери закрепването и чистотата на клемите на датчика на маховика. Ако той не подава сигнал поради лоша връзка, ДДЕ-то изключва двигателя като прекратява подаването на гориво. Последното се прави от електроклапан в нафтовата помпа, който също е с букса - може и тя да замърсена.
Последното е да отидеш в Бош да ти направят диагностика на нафтовате помпа - 25 лв. Ако тя не подава постоянно точно определено количество нафта, колата забива муцуната за секунда две или пък гасне (ефекта се получава най-силно изразен при смяна на предавките 1-2, 2-3 ако оборотите са под около 1500).
Но по-добре е да се окаже, че е от клемореда на ключа
Последното е да отидеш в Бош да ти направят диагностика на нафтовате помпа - 25 лв. Ако тя не подава постоянно точно определено количество нафта, колата забива муцуната за секунда две или пък гасне (ефекта се получава най-силно изразен при смяна на предавките 1-2, 2-3 ако оборотите са под около 1500).
Но по-добре е да се окаже, че е от клемореда на ключа

- krasikamex
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: `05 E61 530d
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани