TDS-а Прекъсва

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: `05 E61 530d

TDS-а Прекъсва

Мнение от krasikamex » 19 Юли 2007, 17:19

Колеги днес 2 пъти колата прекъсва за секунда като забива муцуната /се едно си загасил ДВГ в движение/, лампите на всички уреди на таблото светнаха за малко /като при палене/ същевременно радиото прекъсна за секунда и антирадара ми се растартира.

И 2-та пъти се движех върху паваж с много неравности, като бабуни легнали ушеви и др. подобни, които се срещат по нашите улици!!!!!!

Моля някой ако му се е случвало или има идея какво може да е, да помага!!!! :help:

Колата е Е39 525TDS `99 година комби.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.11.2004
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от ataman » 19 Юли 2007, 18:00

първото, за което се сещам е контактния ключ. или нещо след него. да прекъсва тоците и все едно гасиш и палиш пак (само без да ти върти стартера. просто контакт някакъв).
или пък някоя клема на акумулатора. виж да не ти се е разхлабил.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 19 Юли 2007, 21:28

Виж как се държи когато е студена и загряла. Ако ти го прави по често когато е студена - със сигурност слаба връзка - на акумулатора или много важно - кабелите за масата на купето и двигателя. Както каза колегата може и от клемореда на контактния ключ да е - върти го бавно и следи кога дава контакт дали се запъва или издава по странни звуци - може да е нагорял.
Доста кончета в един обор.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 20 Юли 2007, 9:28

След посочените вече процедури провери закрепването и чистотата на клемите на датчика на маховика. Ако той не подава сигнал поради лоша връзка, ДДЕ-то изключва двигателя като прекратява подаването на гориво. Последното се прави от електроклапан в нафтовата помпа, който също е с букса - може и тя да замърсена.
Последното е да отидеш в Бош да ти направят диагностика на нафтовате помпа - 25 лв. Ако тя не подава постоянно точно определено количество нафта, колата забива муцуната за секунда две или пък гасне (ефекта се получава най-силно изразен при смяна на предавките 1-2, 2-3 ако оборотите са под около 1500).
Но по-добре е да се окаже, че е от клемореда на ключа :mhihi:
Изображение
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: `05 E61 530d

Мнение от krasikamex » 22 Юли 2007, 16:16

Благодаря за отговорите, за мое щастие се оказа хлабава маса на ДВГ!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 22 Юли 2007, 19:45

Близо съм бил значи :) Радвам се че се е оказало малкото зло !
Доста кончета в един обор.
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook