Ел. Перка
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- 7878
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 5.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E70
- Детайли за колата: 3.0d "07
Ел. Перка
Значи ето какъв ми е проблема - Ел. перката, тази която е на климатика не работи. Проблемът е, че явно окъсява някъде, защото бушонът й гори непрекъснато. Въпросът ми е откъде може да идва проблема и как би могъл да се реши? А и опасно ли е да я карам така?
- stenli_bmv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 30.04.2006
- Местоположение: Ст.Загора
- Кара: 535д
- 7878
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 5.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E70
- Детайли за колата: 3.0d "07
Трудно ли се отремонтира това? В смисъл трудно ли се сваля перката, магнита и т.н.? Опасно ли е за колата, ако перката не работи?
- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
7878 написа:Трудно ли се отремонтира това? В смисъл трудно ли се сваля перката, магнита и т.н.? Опасно ли е за колата, ако перката не работи?
Донякъде е опасно-тя ти е като резервна перка-ако нещо стане с виското в тия жеги-тя се включва ако премине границата от 115 градуса ДВГ-то, доколкото знам.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
VENBO написа:7878 написа:Трудно ли се отремонтира това? В смисъл трудно ли се сваля перката, магнита и т.н.? Опасно ли е за колата, ако перката не работи?
Донякъде е опасно-тя ти е като резервна перка-ако нещо стане с виското в тия жеги-тя се включва ако премине границата от 115 градуса ДВГ-то, доколкото знам.
А със пуснат климатик си направо в джаза...

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- 7878
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 5.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E70
- Детайли за колата: 3.0d "07
Le Transporteur написа:VENBO написа:7878 написа:Трудно ли се отремонтира това? В смисъл трудно ли се сваля перката, магнита и т.н.? Опасно ли е за колата, ако перката не работи?
Донякъде е опасно-тя ти е като резервна перка-ако нещо стане с виското в тия жеги-тя се включва ако премине границата от 115 градуса ДВГ-то, доколкото знам.
А със пуснат климатик си направо в джаза...
В смисъл? Климатика не спира да работи по цял ден и липсата на перката засега не му се е отразила особено. Какво да очаквам и къде мога да оправя перката?
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Идеята е, че явно основната перка успява да се справи с натоварването.... ма не е хубаво така, щото допълнително разсеяната топлина може изведнъж да се окаже, че основната перка започва да не смогва, особено ако навън са яки горещини... зат'ва е и измислена втората за климата
така рискуваш доста, реално нямаш "резервен" вариант на основната 


- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Значи за сега охлаждането се справя,градско ли я караш или извън..
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- 7878
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 5.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E70
- Детайли за колата: 3.0d "07
- 7878
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 5.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E70
- Детайли за колата: 3.0d "07
- Chichebiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: София, Севлиево
- Детайли за колата: BMW 320D Touring 2004
И аза съм със същия проблем и в момента съм я свалил и ще я разглобя да видя може ли да се поправи, защото е блокирала нещо. От сервиза дето ми проверяваха климатика казаха че не бива да се кара така особенно градско, за дълъг път не пречи но градско небива защото не се охлажда радиатора. И сега се пържа като мекица
И мен ме интересува има ли ги някъде тези перки и колко пари нова и стара?

И мен ме интересува има ли ги някъде тези перки и колко пари нова и стара?

- 7878
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 5.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E70
- Детайли за колата: 3.0d "07
Chichebiev написа:И аза съм със същия проблем и в момента съм я свалил и ще я разглобя да видя може ли да се поправи, защото е блокирала нещо. От сервиза дето ми проверяваха климатика казаха че не бива да се кара така особенно градско, за дълъг път не пречи но градско небива защото не се охлажда радиатора. И сега се пържа като мекица![]()
И мен ме интересува има ли ги някъде тези перки и колко пари нова и стара?
Нова в Камор - 818 лв.
Стара цялата перка е към 200, а само моторчето, което е два вида (Бош и Сименс), са към 80-100 лв. По Симеон ги има.
- Chichebiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: София, Севлиево
- Детайли за колата: BMW 320D Touring 2004
7878 написа:Chichebiev написа:И аза съм със същия проблем и в момента съм я свалил и ще я разглобя да видя може ли да се поправи, защото е блокирала нещо. От сервиза дето ми проверяваха климатика казаха че не бива да се кара така особенно градско, за дълъг път не пречи но градско небива защото не се охлажда радиатора. И сега се пържа като мекица![]()
И мен ме интересува има ли ги някъде тези перки и колко пари нова и стара?
Нова в Камор - 818 лв.
Стара цялата перка е към 200, а само моторчето, което е два вида (Бош и Сименс), са към 80-100 лв. По Симеон ги има.

А с твоета какво стана оправи ли я или смени моторчето само?
- 7878
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 5.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E70
- Детайли за колата: 3.0d "07
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани