BMW E39 VS Audi A4 mod. 2001-03
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
BMW E39 VS Audi A4 mod. 2001-03
Здравеите братя, искам да споделите мнение и ако някои има опит между тези два автомобила .. значи говорим за Е39 520 96-98 г. 150 коня лимуз. и Ауди А4 1.8 Т 150 коня ! Значи като гледам в ИНЕТ в един руски саит Аудито го дават да ускорява 0-100 за 8.2 а Бимата нали по голяма е и го дават кам 10 маи ако не се лъжа Вие ще кажете за нея
Не ми е МНОГО ясно защо при Ауди 2.0 бензин е 136 коня, а 1.8 Т бензин е 150 коня
А и 1.8 отзад е с две пушки което много ме привлече! Вярно е че съпоставям две коли дето едната е 2 пъти по-скъпа от другата но все пак искам компетентни мнения колеги, все пак Знам че е БМВ форум! Ето снимки на Аудито :



- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: BMW E39 VS Audi A4 mod. 2001-03
BaVaReC19 написа: ...Не ми е МНОГО ясно защо при Ауди 2.0 бензин е 136 коня, а 1.8 Т бензин е 150 коня![]()
....
Защото е с турбо! Турбото вдига моного конските сили и въртящия момент за сметка на енергията на изгорелите газове и подходящо дооборудване.
Е39 не е състезателна кола. Когато е конструирана е акцентирано върху комфорта а не върху бързия старт. Ако търсиш бърза в първите метри кола Е39-тката не е твоят автомобил, макар че мен си ме удовлетоворява времето за което се изтрелва до 100км/ч.
Уточнявам че става въпрос за 520i. Ако нети е фикс идея старта мятай се на Е39-тка уникална кола, конструирана от Инженери а не от счетоводители
П.С Имам Ауди и мога да направя сравнение. Нищо против Ауди разбира се.

Уточнявам че става въпрос за 520i. Ако нети е фикс идея старта мятай се на Е39-тка уникална кола, конструирана от Инженери а не от счетоводители

П.С Имам Ауди и мога да направя сравнение. Нищо против Ауди разбира се.
BaVaReC19 написа:redex даи някаква съпоставка м/у ауди у 5-та брат ако може
Каква съпоставка искаш да ти даде. Виж каква тема си пуснал. Въобще незнам тая тема , защо още не е заключена.
1. Не ти се разбира какво питаш в темата.
2. Сравняваш А4 с 5-ца ? Малко не ти ли се струват различни класове автомобили?
3.Незнам какво искаш да убедиш , хората тук? Ако се опитваш да правиш реклама на Ауди 1.8Т това неможе да стане в този форум.
- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
И аз мисля,че не може да има сравнение най малкото защото едното е Ауди, а другото БМВ... Няма да се учудя, ако на това ауди дето си го показал, има копче вместо лост за ръчната
Тия от Ауди верно са големи счетоводители
Пък и като са толкова отворени да правят 1,8Т двигател защо са го оставили на 150 коня ? Това ми се струва много посредствено... Да бяха го направили малко повече кончета,не колкото на Лудия, ама все пак над 250
И аз имам Ауди А4 обаче 1,9 ТДИ и според е много смесна кола и е тясно вътре... Е, все пак вчера гледах едно клипче на една RS4 MTM, която наистина се изтрелваше ама това е друга тема...



Съпоставката е следната: БМВ - удоволствие от шофирането. Има нещо в тази кола, което те кара да караш да караш и пак да караш и то с голям кеф. Много висок комфорт, колата се плъзга много леко по асфалта и.тн Ауди- кола за придвижване със приличен комфорт и сравнително пъргав двигател. За друго несе сещам. В същност да разликата в цената на подръжката
Покарай и двата автомобила, който те грабне го отнасяй.
Успех!
П.С. Зада се избегнат спорове пак уточнявам че това си е лично мое мнение.

Успех!
П.С. Зада се избегнат спорове пак уточнявам че това си е лично мое мнение.
мерси брат .. отпада А4-та вече са я купили а беше доста изгодна, та търсенето на Е39 продължава ! я кажете имате ли проблем при изпреварването с 520 извън населено място ако трябва някаде ПО така ПърГаво и Бързо да се изпревари ако с/у Вас има ТИР напр... щото нали казвате че е Доста комфортна кола но уж не била състезателна .. ? как да го разбирам че е мудна ли ? или само в ниските обороти е така ?
Да БМВ-то е много тромав автомобил. Не ти трябва. Ние които вече сме се:прекарали: да си купим БМВ винаги съжаляваме и най вече като ни се наложи да изпреварим някой ТИР.Мъка мъка . Трябва поне 900-1000 метра за да се изравним поне и след още 1.2 км вече сме го изпреварили.Айде стига с тъпи въпроси а.Както виждам от месец април все БМВ търсиш. Както е тръгнало до Нова Година сигурно ще намериш.Така както и живо се интерисуваш от подръжката БМВ-то не е твоята кола.По добре си остани с Вектрата
Последна промяна ivoo на 21 Юли 2007, 22:30, променена общо 1 път

BaVaReC19, Виж като казах че Е39 не е състезателна кола точно това имах в предвит. Неочаквай от двигател 150 коня да ускорява за 5 секунди. Колата има страхотна тяга особено по магистралата и повярвай ми изпреварва доста агресивно. Зада нети пълним темата с храна
ти предлагам да покараш Е39 и сам да се убедиш в качествата на автомобила.

BaVaReC19, Виж като казах че Е39 не е състезателна кола точно това имах в предвит. Неочаквай от двигател 150 коня да ускорява за 5 секунди. Колата има страхотна тяга особено по магистралата и повярвай ми изпреварва доста агресивно. Зада нети пълним темата с храна
ти предлагам да покараш Е39 и сам да се убедиш в качествата на автомобила.

- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Само ще добавя нещо към мнението на redex за разликата в цената на поддръжката...
Карам Е39 вече половин година и откакто съм я взел тази кола никога не съм се отметнал от мисълта, че това е точно моята кола, което и много други тук го споделят.
Преди да взема БМВ-то карах повечко една А4-ка по принуда защото нямаше друго да се кара, тя е на шефа на фирмата и той откакто я е взел е сменил маса неща по нея (скоростна кутия, кардан, ремонт на двигателя щото роди близнаци и т.н.) и не ми се смята колко пари е дал...
Последно прави предница от до и даде около 850 лева само за окачването (по 4 носача на страна) отделно още към 4-500 лева за други дреболий...
Той я взе за почти толкова пари колкото и аз моята, но аз по моята почти нищо не съм правил и като проверих колко ми струва смяната на цялото предно окачване сметката беше към 450 лева (по 2 носача на страна)...
Сега си направете сметката сами кое е по скъпо за поддръжка
Карам Е39 вече половин година и откакто съм я взел тази кола никога не съм се отметнал от мисълта, че това е точно моята кола, което и много други тук го споделят.
Преди да взема БМВ-то карах повечко една А4-ка по принуда защото нямаше друго да се кара, тя е на шефа на фирмата и той откакто я е взел е сменил маса неща по нея (скоростна кутия, кардан, ремонт на двигателя щото роди близнаци и т.н.) и не ми се смята колко пари е дал...
Последно прави предница от до и даде около 850 лева само за окачването (по 4 носача на страна) отделно още към 4-500 лева за други дреболий...
Той я взе за почти толкова пари колкото и аз моята, но аз по моята почти нищо не съм правил и като проверих колко ми струва смяната на цялото предно окачване сметката беше към 450 лева (по 2 носача на страна)...
Сега си направете сметката сами кое е по скъпо за поддръжка

Колега, съгласен съм с теб че БМВ се троши по-малко но неси прав за цената на предницата. Освен двата носача от страна имаш и тампони на кривите носачи, имаш стабилизиращи щанги имаш и кормилни щанги. Ако гледаме цените на оригиналните части само единия носач ти е към 400 лева + другите части ако говорим за цялостен ремонт.
Иначе А4 няма кардан
с предно е освен ако нямаш в предвит куатро.
Иначе А4 няма кардан

- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Точно Куатро имам предвид
Иначе знам че няма кардан
А за цената аз съпоставих само носачите... Като за 450 лева мога да си взема 4-те носача производство на FEBI, Lemforder и др. Не знам колко ще са оригинални, но съм сигурен, че и тези, които сме сложили на Аудито не са най оригиналните и най скъпите.


18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани