"виене" от говорителите
Модератор: Icco
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
"виене" от говорителите
Монтирах си нови говорители отзад захранвани от усилвателя, но когато двигателя работи се чува неприятно виене
очавам мнения и съвети. Благодаря 


Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
Подмени си всички кабели за по-сигурно, като захванването на плеъра и усилвателя идват директно от акумулатора с нужната дебелина на кабелите, а замасяването е максимално сигурно за шасито (метални части от него)! Това е моя съвет постигнат от практиката. Вече има по-знаещи от мен и може да се обосноват технически 

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
за по знаещ незнам но има зна4ение кабела от къде идва и къде минава:) характерното виене идва от високоволтовата 4аст на ел инсталацията а именно кабелите и бобините за све6тите.
В следствие на работата им и тяхното високо напрежение , минимална 4аст от него по индуктивен път се пренася в нисковолтовата верига а от там и в аудиосистемата естествено на нея най много и ли4и
Ако случайно идеята на Туртерело не помогне 6те трябва да се сложи специално фитър4е преди захранването на плеъра
В следствие на работата им и тяхното високо напрежение , минимална 4аст от него по индуктивен път се пренася в нисковолтовата верига а от там и в аудиосистемата естествено на нея най много и ли4и

Ако случайно идеята на Туртерело не помогне 6те трябва да се сложи специално фитър4е преди захранването на плеъра
- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Т.е. проблема е от плеъра
(ако не помогнат кабелите) понеже до сега усилвателя ми захранваше суба, а предните говорители бяха към плеъра и нямаше проблем 


Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
Като направиш всичко което ти казаха...
и не се оправи при един приятел се оправи само след подменяне на кабелите на свещите
оказа се че старите били боклуци ако имаш някой приятел който да ти даде неговите да пробваш още по добре.

- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Я помисли захранващия кабел за усилвателя и чинчовете от една и съща стана или минават?
ДА - те от това е премести чинчовете в другия праг
НЕ - чинчовете минават ли в прага в който ти е инсталацията?Ако и това е не пробвай някой от гореизброените варианти
ДА - те от това е премести чинчовете в другия праг
НЕ - чинчовете минават ли в прага в който ти е инсталацията?Ако и това е не пробвай някой от гореизброените варианти


http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Кабелите още като ги пусках прекарах захранващия през другия праг с идея да избегна такива смущения, като ми остане малко време ще пробвам съветите на колегите.
П.С. Вчера ми се запалиха и новите пищялки изобщо крив ден за музиката в колата ми
П.С. Вчера ми се запалиха и новите пищялки изобщо крив ден за музиката в колата ми

Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
Fast-and-Furious написа:Я помисли захранващия кабел за усилвателя и чинчовете от една и съща стана или минават?
Мен никога не ми е правило проблем? Сега вървят чинчовете, захранващия кабел за стъпалото и кабелна на чейнджъра в един праг и нищо .. и на предните две коли ми бяха така?! Не знаех, че може да прави проблем

ДА! Теоретично може - на практика много рядко, да не кажа хич! На мен също (не само в тази кола) в левия праг ми върви заводската ел. инсталация (която не е малко), 16кв.мм захранващ, 4 чинча, кабела за чейджера, 4 чифта кабели за предните говорители, remote-сигнал и не помня още какви щуротии! Общо взето ВСИЧКО ми е само в левия праг! Появи се същото виене по едно време, ужасно беше! Помислих първо, че е от чинчовете (понеже 2 са за временно ползване), после от захранващия на 1 или 2 усилвателя... НО се оказа, че един от усилвателите имаше някаква отечка на входа и замасяваше чинча... Открих го съвсем случайно - като смених усилвателя! Сега всичко е ОК! Така че такова виене (като на тролей) може да е от много, много неща. СПОРЕД МЕН обаче при Николай това се дължи на проблем в сигнала - чинчов кабел или усилвател (предполагам имат нещо окъсено или оплетката липсва).
Ако говорим за електромагнитна индукция - мисля, че и тя не оказва сериозно влияние - на мен под задната седалка ми е истинска електроцентрала - навити са ми на кълбо и превързани един за друг всички кабели, които са били по-дълги. Включително и захранващи. Да не говорим, че имам и инсталация на 220V (за неоните в багажника...), която е пак там.
Ако говорим за електромагнитна индукция - мисля, че и тя не оказва сериозно влияние - на мен под задната седалка ми е истинска електроцентрала - навити са ми на кълбо и превързани един за друг всички кабели, които са били по-дълги. Включително и захранващи. Да не говорим, че имам и инсталация на 220V (за неоните в багажника...), която е пак там.

- ASEsound systems
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 9.12.2003
- Местоположение: Пловдив
Проблема може да е от много неща.Едно е ясно,че не е от захранването на усилвателя(освен ако не е някъв измекярски),защото напрежението минава през дросел.Пробвай докато колата е запалена да изкараш чинчовете,не трябва да има виене,ако вие трябва да има прблем с масата на захранването.Виенето идва от кабела на сигнала когато не е замасен,това означава че или кабела не е в ред или накои женски чинч(или на усилвателя или на CD-то) не е замасен.В такъв случай взимаш по специални чинчове,които имат по средата между двата кабела трети,оголваш го от двата края и го хващаш за маса и от двете страни.После никви проблеми нямаш.Ако искаш обади се ще го оправим.

0889424666
- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Много благодаря за съветите, точно се чудех за какво е тънкия кабел между тези на чинчовете
сега остава да намеря малко свободно време и ще пиша какво е станало 


Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Stormer написа:Много благодаря за съветите, точно се чудех за какво е тънкия кабел между тези на чинчоветесега остава да намеря малко свободно време и ще пиша какво е станало
тънкия кабел обникновено е подаване на +REM (уравляващ плюс) на стъпалата
Вградили са го при чинчовия за удобство от към монтаж така и така се взима аудио сигнал от плеъра защо да не си улеснят работата
- ASEsound systems
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 9.12.2003
- Местоположение: Пловдив
ludiagsm написа:Stormer написа:Много благодаря за съветите, точно се чудех за какво е тънкия кабел между тези на чинчоветесега остава да намеря малко свободно време и ще пиша какво е станало
тънкия кабел обникновено е подаване на +REM (уравляващ плюс) на стъпалата
Стига ве




0889424666
- carampguru
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 1.02.2004
- Местоположение: Tulsa,USA (Ruse,BG)
Ако шумът ,който се чува е виене,то това е смущение от генератора или електрониката за инжекц.впръскване.За високоволтовата част(бобини ,свещи..) е типичен шум като пукане и пращене и то главно
на радио.Ел.смущения в автомобилите колкото искаш .Трябва да откриеш какво ти куца в инсталацията и компонентите на аудиосистемата.
Нека да обобщя
Освен проверките, които другите по горе споменават провери дали
шумът ти зависи от положението на потенциометъра за чувствителността на стъпалото(GAIN ,SENSITIVITY).
Ако зависи това значи че:
- е индуциран в сигналния кабел.Трябва да си сигурен,че е с много
добра екранировка.Не става въпрос за много скъп или много "специален" просто истински. Провери и дали нямаш прекъсната
маса на CHINCH-овете .Ако всичко е наред от къде са прекарани рядко оказва влияние,но не трябва да се подценява.
- прониква по захранване на CD-to (a от там и се подава на входа на стъпалото).Ако източника е приличен това е малко вероятно.Ако не,
може да се добави филтър по захранване.
Ако шумът ти не зависи от GAIN-a вероятно имаш затворен кръг на
масите.Това зависи от стъпалото и какви мерки са взели конструкто-
рите при проектирането,за разделянето на силовата маса от сигналната
(вътре в самият усилвател).Обикновено има три основни случая:
-вътрешно свързани маси и диференциален изолиран вход
-разделени с оптрони
-разделени с резистор от порядъка на няколко-стотин ома
Какво ти е точно стъпалото и CD-то?
Провери добрата електрическа връзка на масите на източника и усилвателя към минуса на акумулатора.Почисти боята до ламарина и стягай яко,ако имаш връзки кам шасито.
Успех
на радио.Ел.смущения в автомобилите колкото искаш .Трябва да откриеш какво ти куца в инсталацията и компонентите на аудиосистемата.
Нека да обобщя
Освен проверките, които другите по горе споменават провери дали
шумът ти зависи от положението на потенциометъра за чувствителността на стъпалото(GAIN ,SENSITIVITY).
Ако зависи това значи че:
- е индуциран в сигналния кабел.Трябва да си сигурен,че е с много
добра екранировка.Не става въпрос за много скъп или много "специален" просто истински. Провери и дали нямаш прекъсната
маса на CHINCH-овете .Ако всичко е наред от къде са прекарани рядко оказва влияние,но не трябва да се подценява.
- прониква по захранване на CD-to (a от там и се подава на входа на стъпалото).Ако източника е приличен това е малко вероятно.Ако не,
може да се добави филтър по захранване.
Ако шумът ти не зависи от GAIN-a вероятно имаш затворен кръг на
масите.Това зависи от стъпалото и какви мерки са взели конструкто-
рите при проектирането,за разделянето на силовата маса от сигналната
(вътре в самият усилвател).Обикновено има три основни случая:
-вътрешно свързани маси и диференциален изолиран вход
-разделени с оптрони
-разделени с резистор от порядъка на няколко-стотин ома
Какво ти е точно стъпалото и CD-то?
Провери добрата електрическа връзка на масите на източника и усилвателя към минуса на акумулатора.Почисти боята до ламарина и стягай яко,ако имаш връзки кам шасито.
Успех

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани