Над 140 км. тресе предницата!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Над 140 км. тресе предницата!!!
Над 140 кв. почна да тресе предницата.
След 160 почти не се усеща.
Нещо да не би амортесьори или...
След 160 почти не се усеща.
Нещо да не би амортесьори или...
ШЕ РАЗБЕРЕШ!!!

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Виж първо гумите дали са балансирани, и джантите да не са криви

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
Kristopher написа:Виж първо гумите дали са балансирани, и джантите да не са криви
И аз съм на това мнение
После кажи какво е било

На мен дори ми виеше отзад нещо с един Мерцедес когато имах и точно го бях взел и се случваше след 100 да кажем.Заблудиме че е диф, смених гумите и джантите (идваше зимата) и всичко се оправи.
- robert1975
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 468
- Регистриран на: 9.05.2007
rado_rf написа:bum_bum написа:Или джанти с по- голям централен отвор отколкото трябва.
Залагам пет лева че е това

- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
- Alexandar_Lyunchev
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: Смолян / Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i '95
Re: Над 140 км. тресе предницата!!!
irkum написа:Над 140 кв. почна да тресе предницата.
След 160 почти не се усеща.
Нещо да не би амортесьори или...
И пре мен е точно така - смених гумите, проверих джантите - всичко е ок, може би наистина е възможно да е нещо по предницата или

Не мога да намеря темата на The Boss за решение на този праблем специално. Беше го описал много добре
Оказа се, че проблема е точно по-голям централен отвор на джантите и беше сложин некви пластмасови втулки... нещо такова 


"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Вдигни я на крика и махни болтовете от джантата. После пробвай на горе и на долу дали се движи джантата, движението трябва да е не повече от 2- 3 мм предполагам, но ще го усетиш. По сигурният вариант все пак е с шублер де
Ако джантите са ти от Е39- ка 100% ще вибрират, освен, че ще ти опират в калниците, от Е34 само опират.

- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
bum_bum написа:Вдигни я на крика и махни болтовете от джантата. После пробвай на горе и на долу дали се движи джантата, движението трябва да е не повече от 2- 3 мм предполагам, но ще го усетиш. По сигурният вариант все пак е с шублер деАко джантите са ти от Е39- ка 100% ще вибрират, освен, че ще ти опират в калниците, от Е34 само опират.
2-3 мм са фатални при скорост на 100 км просто го сметни и 6те види6 тия дребни мм при центрубежната сила колко стават


- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Отиваш в гумаджийница, свалят ти колелата, мериш главината, после мериш централния отвор на джантата, разликата трябва да е една десета от милиметъра
Ако е така, да ти балансират гумите, баланса прави чудеса, ако пак не се оправи, отиваш на сервиз, качваш я на повдигача, майсторите гледат отдолу и най-вероятно ще намерят шарнири/тампони/биалети/селенови втулки за смяна 


Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани