Над 140 км. тресе предницата!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 18.02.2006

Над 140 км. тресе предницата!!!

Мнение от irkum » 17 Юли 2007, 22:17

Над 140 кв. почна да тресе предницата.
След 160 почти не се усеща.
Нещо да не би амортесьори или...
ШЕ РАЗБЕРЕШ!!!
Изображение


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 17 Юли 2007, 22:55

Виж първо гумите дали са балансирани, и джантите да не са криви
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 17 Юли 2007, 23:24

Или джанти с по- голям централен отвор отколкото трябва.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1481
Регистриран на: 23.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc

Мнение от _BoBI_ » 18 Юли 2007, 7:39

Kristopher написа:Виж първо гумите дали са балансирани, и джантите да не са криви


И аз съм на това мнение
После кажи какво е било ;)
На мен дори ми виеше отзад нещо с един Мерцедес когато имах и точно го бях взел и се случваше след 100 да кажем.Заблудиме че е диф, смених гумите и джантите (идваше зимата) и всичко се оправи.

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 18 Юли 2007, 8:26

bum_bum написа:Или джанти с по- голям централен отвор отколкото трябва.


Залагам пет лева че е това :D
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 468
Регистриран на: 9.05.2007

Мнение от robert1975 » 18 Юли 2007, 11:31

rado_rf написа:
bum_bum написа:Или джанти с по- голям централен отвор отколкото трябва.


Залагам пет лева че е това :D

:yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 18 Юли 2007, 11:49

При мен се оказа шарнир ;)
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: Смолян / Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i '95

Re: Над 140 км. тресе предницата!!!

Мнение от Alexandar_Lyunchev » 18 Юли 2007, 14:17

irkum написа:Над 140 кв. почна да тресе предницата.
След 160 почти не се усеща.
Нещо да не би амортесьори или...


И пре мен е точно така - смених гумите, проверих джантите - всичко е ок, може би наистина е възможно да е нещо по предницата или :dunno:

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 18 Юли 2007, 21:18

Не мога да намеря темата на The Boss за решение на този праблем специално. Беше го описал много добре :confused: Оказа се, че проблема е точно по-голям централен отвор на джантите и беше сложин некви пластмасови втулки... нещо такова :confused:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 19 Юли 2007, 0:11

Вдигни я на крика и махни болтовете от джантата. После пробвай на горе и на долу дали се движи джантата, движението трябва да е не повече от 2- 3 мм предполагам, но ще го усетиш. По сигурният вариант все пак е с шублер де :mhihi: Ако джантите са ти от Е39- ка 100% ще вибрират, освен, че ще ти опират в калниците, от Е34 само опират.
Изображение


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 19 Юли 2007, 12:13

bum_bum написа:Вдигни я на крика и махни болтовете от джантата. После пробвай на горе и на долу дали се движи джантата, движението трябва да е не повече от 2- 3 мм предполагам, но ще го усетиш. По сигурният вариант все пак е с шублер де :mhihi: Ако джантите са ти от Е39- ка 100% ще вибрират, освен, че ще ти опират в калниците, от Е34 само опират.


2-3 мм са фатални при скорост на 100 км просто го сметни и 6те види6 тия дребни мм при центрубежната сила колко стават ;) а за това играене ако са си оригинални или то4ни джантите са 1000% процента гумите дори и да са балансирани могат пак да са криви демек протектора играе на доло на горе ти ги гледа6 хубави с мн граифер оба4е като дигне6 малко с крика (колкото едвам да отлепи гумата от земята ) и я заварти6 ако от едната страна опре а от другата минава свободно... 6те ти трябват нови гуми.Моите задни са такива но по4ват да тресат 4ак на 190 200 км не сам ги махнал за6тото само на магистралата карам с толкова и не ги осе6там на по малките скорости пак и как да ги хвърля се пак са водната 6арка :uups:

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 2.06.2007

Мнение от shoffior » 19 Юли 2007, 18:54

furnata написа:При мен се оказа шарнир ;)


шарнира не тресе ли само в завои?

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 2.06.2007

Мнение от shoffior » 19 Юли 2007, 18:55

furnata написа:При мен се оказа шарнир ;)


шарнира не тресе ли само в завои?

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 2.06.2007

Мнение от shoffior » 19 Юли 2007, 18:55

furnata написа:При мен се оказа шарнир ;)


шарнира не тресе ли само в завои?

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 19 Юли 2007, 23:35

Отиваш в гумаджийница, свалят ти колелата, мериш главината, после мериш централния отвор на джантата, разликата трябва да е една десета от милиметъра ;) Ако е така, да ти балансират гумите, баланса прави чудеса, ако пак не се оправи, отиваш на сервиз, качваш я на повдигача, майсторите гледат отдолу и най-вероятно ще намерят шарнири/тампони/биалети/селенови втулки за смяна ;)
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook