Какво масло да сипя на 318 TDS 97г.?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- FRANTIC-BMW
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 14.07.2007
- Местоположение: България
Какво масло да сипя на 318 TDS 97г.?
Здравейте
Наистина темата за маслата е много широка и много банална , но лично на мен така и не ми стана ясно с какво масло да карам колата. До сега съм якарал винаги с кастрол-магнетек. Но до сега не съм имал дизел и незнам какво да й сипвам. Едни казват кастрол други ВР трети незнам си какво и тн. Ако случайно знаете къде мога да видя някакво обяснение или някакви каталози за маслата в нета ще е добре да ми кажете. Като например вид, година и съответно ти показва какво трябва и да ти е маслото.
Наистина темата за маслата е много широка и много банална , но лично на мен така и не ми стана ясно с какво масло да карам колата. До сега съм якарал винаги с кастрол-магнетек. Но до сега не съм имал дизел и незнам какво да й сипвам. Едни казват кастрол други ВР трети незнам си какво и тн. Ако случайно знаете къде мога да видя някакво обяснение или някакви каталози за маслата в нета ще е добре да ми кажете. Като например вид, година и съответно ти показва какво трябва и да ти е маслото.
ИМА САМО 3-И БУКВИ, В СВЕТА НА АВТОМОБИЛИТЕ - "BMW"
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Mного грешен подфорум колега - правилиният е Е36
Иначе слагай пълна синтетика или Мотул или Кастрол ТХТ 5в40

Иначе слагай пълна синтетика или Мотул или Кастрол ТХТ 5в40

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Маслото е MOBIL 10W40!!!
На опакавката ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да пише,
че маслото е за турбо дизели!
ПП. Темата отива в Е36.
На опакавката ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да пише,
че маслото е за турбо дизели!

ПП. Темата отива в Е36.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Аз на мойта и сипах Мобил 5в40 и за 7000км. разхода е 300гр.,като се има в предвид,че имам теч от вакум помпата за сервото и общото количество 5.5л. и това че колата е с турбина (няма кола с турбо която да не харчи) мисля,че е повече от перфектно
А и факта,че на вън е около 30 градуса също не е за подценяване
Така,че по гъсто от 5в40 според мен не е добре ако е читав мотора.
Зимата може и 0в30.

А и факта,че на вън е около 30 градуса също не е за подценяване

Така,че по гъсто от 5в40 според мен не е добре ако е читав мотора.
Зимата може и 0в30.

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Избора е твой,ето едно предложение ,сайта е руски ,но е добър : http://www.motul.ru/manager/auto/bmw/313/
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- 7878
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 5.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E70
- Детайли за колата: 3.0d "07
ICE написа:Маслото е MOBIL 10W40!!!
На опакавката ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да пише,
че маслото е за турбо дизели!![]()
ПП. Темата отива в Е36.
Това е Маслото


- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Дядо Миле написа:Аз карам с БМВ оригинал(син етикет за турбо дизел). Много съм доволен. На 5000 км. дава разход 0,140 л. Никога не мога да угася зелените диоди. На 10 000 км. остават два. 26 лв. с ДДС.
На Е36 така са си настроени бе пич



Да не мислиш че ОилСървиса ти мери маслото


"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

kriso85 написа:Дядо Миле написа:Аз карам с БМВ оригинал(син етикет за турбо дизел). Много съм доволен. На 5000 км. дава разход 0,140 л. Никога не мога да угася зелените диоди. На 10 000 км. остават два. 26 лв. с ДДС.
На Е36 така са си настроени бе пич![]()
![]()
![]()
Да не мислиш че ОилСървиса ти мери маслотоЯ пробвай да го смениш, без да нулираш сървиса
Знам че не ми мери маслото. Ама знам, че отчита все пак състоянието на маслото, брой запалвания и т.н. Когато не се юркам( 80- 130), гаснат на по големи интервали- на 7 000 само два диода. Когато го давам търкалджия (житкам градското, на дълго я цедя повече), на 7 000 гаснат вече три диода. Кво ще кажеш ?
П.П. Винаги я нулирам.
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Дядо Миле написа:kriso85 написа:Дядо Миле написа:Аз карам с БМВ оригинал(син етикет за турбо дизел). Много съм доволен. На 5000 км. дава разход 0,140 л. Никога не мога да угася зелените диоди. На 10 000 км. остават два. 26 лв. с ДДС.
На Е36 така са си настроени бе пич![]()
![]()
![]()
Да не мислиш че ОилСървиса ти мери маслотоЯ пробвай да го смениш, без да нулираш сървиса
Знам че не ми мери маслото. Ама знам, че отчита все пак състоянието на маслото, брой запалвания и т.н. Когато не се юркам( 80- 130), гаснат на по големи интервали- на 7 000 само два диода. Когато го давам търкалджия (житкам градското, на дълго я цедя повече), на 7 000 гаснат вече три диода. Кво ще кажеш ?
П.П. Винаги я нулирам.
Объркал си се - няма нищо общо с юркането. Има общо с топлите и студените запалвания. Някъде имаше тема точно колко топли и студени сваят една чертичка. Ако ти е интересно потърси и провери

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

kriso85 написа:Дядо Миле написа:kriso85 написа:Дядо Миле написа:Аз карам с БМВ оригинал(син етикет за турбо дизел). Много съм доволен. На 5000 км. дава разход 0,140 л. Никога не мога да угася зелените диоди. На 10 000 км. остават два. 26 лв. с ДДС.
На Е36 така са си настроени бе пич![]()
![]()
![]()
Да не мислиш че ОилСървиса ти мери маслотоЯ пробвай да го смениш, без да нулираш сървиса
Знам че не ми мери маслото. Ама знам, че отчита все пак състоянието на маслото, брой запалвания и т.н. Когато не се юркам( 80- 130), гаснат на по големи интервали- на 7 000 само два диода. Когато го давам търкалджия (житкам градското, на дълго я цедя повече), на 7 000 гаснат вече три диода. Кво ще кажеш ?
П.П. Винаги я нулирам.
Объркал си се - няма нищо общо с юркането. Има общо с топлите и студените запалвания. Някъде имаше тема точно колко топли и студени сваят една чертичка. Ако ти е интересно потърси и провери
Верно че имаше такава. Чел съм я преди, ама от тук влезло, от там езлезла. Карай.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Veson
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 696
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120d
- Мечтае да кара: x6
Поинтересувай се - има на Кастрол специално за дизели, но не мога да се сетя как се казваше, аз бях с такова и съм много доволен !
stay tuned


16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани