Перката пред радиатора
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
Някой знае ли от каде може да се намери виско на по изгодна цена че вчера звънях в ауто+ и ми обявиха 170 лв за някво...........
- robert1975
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 468
- Регистриран на: 9.05.2007
ами италиански -70 лв. немски-160 лв. А з съм с италианския вече година и половина-нямам никакъв проблем!
- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
Колеги реших да не пускам друка тема и да използвам тази.....спешно ми трябва да разбера кога трябва да се включи виско перката....според мен би трябвало при нармално загряла кола да не работи





- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
L_G написа:Колеги реших да не пускам друка тема и да използвам тази.....спешно ми трябва да разбера кога трябва да се включи виско перката....според мен би трябвало при нармално загряла кола да не работи![]()
![]()
![]()
Със сигурност не трябва да работи(да е зацепен) при студен двигател,останалото са различни натоварвания и температурни режими....

Термина "нормално загряла кола(ДВГ)",следва от това че "системите" за регулиране вече са сработили -термостат,виско,ел.перка..
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Само да уточня, че виското работи при паленето на студена кола. Работи, докато не се вдигнат 2к+ оборота, макар и за 2-3 сек., а после виското се "отцепва" и мотора продължава да работи много по-тихо без него. Това са лични наблюдения над виско ЗАКС на цена от около 160 кинта за 320-ска... 

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Турбо,това че при паленето е зацепено виското,дали не е вследствие от последната експлоатация на автомобила,т.е. като е било зацепило ,по време на престоя не се отцепва(или не напълно),а го прави на следващото палене както го обясняваш...,как мислиш
Лично мнение ,на фона на общата работа на виското,мисля че тези 2-3..5 секунди могат да се пренебрегнат

Лично мнение ,на фона на общата работа на виското,мисля че тези 2-3..5 секунди могат да се пренебрегнат

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Там е работата, че друго виско, което не е ЗАКС, но е сменяно наскоро, като моето, работи пак по този начин...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Ако прочетете малко из форума как точно работи виското, няма да се чудите дали и кога е зацепено 

Never mistake motion for action...
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Le Transporteur написа:Турбо,това че при паленето е зацепено виското,дали не е вследствие от последната експлоатация на автомобила,т.е. като е било зацепило ,по време на престоя не се отцепва(или не напълно),а го прави на следващото палене както го обясняваш...,как мислиш![]()
Лично мнение ,на фона на общата работа на виското,мисля че тези 2-3..5 секунди могат да се пренебрегнат
като престои виското, силикона се стича долу и за това зацепва, докато развърти и го разпредели минават некви 20-30 сек


- robert1975
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 468
- Регистриран на: 9.05.2007
Stanchev написа:Le Transporteur написа:Турбо,това че при паленето е зацепено виското,дали не е вследствие от последната експлоатация на автомобила,т.е. като е било зацепило ,по време на престоя не се отцепва(или не напълно),а го прави на следващото палене както го обясняваш...,как мислиш![]()
Лично мнение ,на фона на общата работа на виското,мисля че тези 2-3..5 секунди могат да се пренебрегнат
като престои виското, силикона се стича долу и за това зацепва, докато развърти и го разпредели минават некви 20-30 сек
и аз съм на това мнение-поне от личен опит говоря.........

- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
ако изкючим виското като причина, най вероятно ти е изгорял резистора за първата степен на вентилатора - тя е вкючена винаги когато ти работи компресора на климата също като при мен.
След като установих причината, премахнах /дадох на късо/ резистора и се родих.
Ако се интересуваш дай на ЛС.
УСПЕХ
След като установих причината, премахнах /дадох на късо/ резистора и се родих.
Ако се интересуваш дай на ЛС.
УСПЕХ
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
L_G написа:Проверих я тази перка и се оказа че наистина при пуснат климатик на втора степен си работи перката което ме наведе на мисълта че щом загрява трябва виското да не е наред
точно за това перката пред климата винаги трябва да работи на първа степен, а в оделни моменти да си помага и с втората и степен.
don_mimo ти също провери за резистора на първата си степен, просто е често срещан проблем.
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- PROPELLER
- SPACEMAN!
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: Ловеч / Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: USS ENTERPRISE
- Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ
Перка
Да питам и аз нещо. Вентилатора на климатика ми второ лято работи само на първа степен.Как мога да разбера какво става с втората степен? Ако всичко е изправно колко често трябва да включва втората степен? Ако имам проблем, какъв може да етой?
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани