Перката пред радиатора

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525д 2003 Автоматик

Мнение от L_G » 12 Юли 2007, 13:32

Някой знае ли от каде може да се намери виско на по изгодна цена че вчера звънях в ауто+ и ми обявиха 170 лв за някво...........

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 468
Регистриран на: 9.05.2007

Мнение от robert1975 » 12 Юли 2007, 13:39

ами италиански -70 лв. немски-160 лв. А з съм с италианския вече година и половина-нямам никакъв проблем!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525д 2003 Автоматик

Мнение от L_G » 12 Юли 2007, 14:44

Да и аз знам че за 70-80 лв могат да се намерят но въпроса ми е от къде?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 468
Регистриран на: 9.05.2007

Мнение от robert1975 » 12 Юли 2007, 16:19

пиши на лична дали си от София-ако да ще ти дам адреса!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525д 2003 Автоматик

Мнение от L_G » 16 Юли 2007, 11:28

Колеги реших да не пускам друка тема и да използвам тази.....спешно ми трябва да разбера кога трябва да се включи виско перката....според мен би трябвало при нармално загряла кола да не работи :help: :help: :help: :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 16 Юли 2007, 11:45

L_G написа:Колеги реших да не пускам друка тема и да използвам тази.....спешно ми трябва да разбера кога трябва да се включи виско перката....според мен би трябвало при нармално загряла кола да не работи :help: :help: :help: :help:

Със сигурност не трябва да работи(да е зацепен) при студен двигател,останалото са различни натоварвания и температурни режими.... :arrow:
Термина "нормално загряла кола(ДВГ)",следва от това че "системите" за регулиране вече са сработили -термостат,виско,ел.перка..
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 16 Юли 2007, 22:14

Само да уточня, че виското работи при паленето на студена кола. Работи, докато не се вдигнат 2к+ оборота, макар и за 2-3 сек., а после виското се "отцепва" и мотора продължава да работи много по-тихо без него. Това са лични наблюдения над виско ЗАКС на цена от около 160 кинта за 320-ска... ;)
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 16 Юли 2007, 22:36

Турбо,това че при паленето е зацепено виското,дали не е вследствие от последната експлоатация на автомобила,т.е. като е било зацепило ,по време на престоя не се отцепва(или не напълно),а го прави на следващото палене както го обясняваш...,как мислиш :?:
Лично мнение ,на фона на общата работа на виското,мисля че тези 2-3..5 секунди могат да се пренебрегнат :idea:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 16 Юли 2007, 22:44

Там е работата, че друго виско, което не е ЗАКС, но е сменяно наскоро, като моето, работи пак по този начин...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 17 Юли 2007, 10:40

Ако прочетете малко из форума как точно работи виското, няма да се чудите дали и кога е зацепено ;)
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 17 Юли 2007, 10:45

Le Transporteur написа:Турбо,това че при паленето е зацепено виското,дали не е вследствие от последната експлоатация на автомобила,т.е. като е било зацепило ,по време на престоя не се отцепва(или не напълно),а го прави на следващото палене както го обясняваш...,как мислиш :?:
Лично мнение ,на фона на общата работа на виското,мисля че тези 2-3..5 секунди могат да се пренебрегнат :idea:

като престои виското, силикона се стича долу и за това зацепва, докато развърти и го разпредели минават некви 20-30 сек ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 468
Регистриран на: 9.05.2007

Мнение от robert1975 » 17 Юли 2007, 11:11

Stanchev написа:
Le Transporteur написа:Турбо,това че при паленето е зацепено виското,дали не е вследствие от последната експлоатация на автомобила,т.е. като е било зацепило ,по време на престоя не се отцепва(или не напълно),а го прави на следващото палене както го обясняваш...,как мислиш :?:
Лично мнение ,на фона на общата работа на виското,мисля че тези 2-3..5 секунди могат да се пренебрегнат :idea:

като престои виското, силикона се стича долу и за това зацепва, докато развърти и го разпредели минават некви 20-30 сек ;)

и аз съм на това мнение-поне от личен опит говоря......... :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Мнение от mladfen » 18 Юли 2007, 0:16

ако изкючим виското като причина, най вероятно ти е изгорял резистора за първата степен на вентилатора - тя е вкючена винаги когато ти работи компресора на климата също като при мен.
След като установих причината, премахнах /дадох на късо/ резистора и се родих.
Ако се интересуваш дай на ЛС.

УСПЕХ
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Мнение от mladfen » 18 Юли 2007, 0:26

L_G написа:Проверих я тази перка и се оказа че наистина при пуснат климатик на втора степен си работи перката което ме наведе на мисълта че щом загрява трябва виското да не е наред

точно за това перката пред климата винаги трябва да работи на първа степен, а в оделни моменти да си помага и с втората и степен.
don_mimo ти също провери за резистора на първата си степен, просто е често срещан проблем.
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

SPACEMAN!
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: Ловеч / Севлиево
Пол: Мъж
Кара: USS ENTERPRISE
Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ

Перка

Мнение от PROPELLER » 19 Юли 2007, 0:55

Да питам и аз нещо. Вентилатора на климатика ми второ лято работи само на първа степен.Как мога да разбера какво става с втората степен? Ако всичко е изправно колко често трябва да включва втората степен? Ако имам проблем, какъв може да етой?
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook