Проблем с чистачките на 320ка - решен проблем
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- emiche
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го шано
- Мечтае да кара: още по-шано
- Детайли за колата: Излъскан сток
Проблем с чистачките на 320ка - решен проблем
Случи ми се много странно нещо,мамка му,просто не знам как се е получило. Проблемът е следния - много добре знаете режимите на работа на чистачките не е36,т.е. с интервал,без интервал(когато сте в движение,защото когато си на тази скорост на чистачките и спреш на светофара те автонатично си прекъсват,а когато потеглиш пак започват да работят непрекъснато,поне при мен беше така) и бърз режим без интервал. Та при моята кола режимът без прекъсване на нормална скорост ГО НЯМА,просто изчезна! Като дам на него пак си прекъсва като на първия режим! Това го разбрах вчера в дъжда в София и просто ми се разказа играта! Съмнявам се че този странен проблем е свързан с друг, който ми се случи преди 2 седмици - развалиха се скоростомера,дневния и постоянния километраж и разходомера,както си карах по Тракия проосто си паднаха долу и така си останаха ,но чак сега правя вразка помежду им,защото чак сега ползвах чистачките.
Въпросът ми е дали наистина има някаква вразка м/у двата проблема или се заблуждавам и как по дяволите да го реша???
Благодаря ви предварително............
За да не изравям темата ви казвам направо от тук какъв беше проблема - датчика, който е на дифа за скоростомера и разходомера (явно и за чистачките
) - дифа ми е извил и датчика се беше стопил, та това е
Въпросът ми е дали наистина има някаква вразка м/у двата проблема или се заблуждавам и как по дяволите да го реша???
Благодаря ви предварително............

За да не изравям темата ви казвам направо от тук какъв беше проблема - датчика, който е на дифа за скоростомера и разходомера (явно и за чистачките

Последна промяна emiche на 05 Фев 2009, 15:00, променена общо 1 път
- emiche
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го шано
- Мечтае да кара: още по-шано
- Детайли за колата: Излъскан сток
второ
възможно ли е тези два проблема да идват от това че скоро сменях гарнитура на капака на клапаните и майстора не ми е нагласил много готино капака и кутийката на чистачките,това дали може да се оправи. утре ще пусна снимки,но моля ви ми помогнете
- MRS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 15.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: E36 318i '95

Т'ва е за чистачките

[url]http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=53641[url][/url]
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=322424&highlight=#322424
Т'ва е за таблото.Ако не ти помогнат по горе темите го сваляш и на майстор.Ако и той не ти помогне-от моргата втора ръка

Успех
- emiche
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го шано
- Мечтае да кара: още по-шано
- Детайли за колата: Излъскан сток
бате нищо лично


- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
не се плаши дошло им е времето,моите като завали и спират работят само на наи бърза степен другите изчезват....,сменил съм всичко и релета и целия ключ на волана(лостчето за чистачките) бях ги разхвърлял моторчета всичко замервах пробвах няма и няма оправяне поне аз неможах .....и така си карам следя прогнозата за времето
,ако някои има идея от какво може да е и аз ще съм благодарен



- sleit_
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 22.02.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525i M54
моите като завали и спират работят само на наи бърза степен другите изчезват....
преди време имах подобен проблем с чистачките. понякога работеха нормално, а друг път само на последните 2 степени без значение лостчето в какво положение е. спираха в някакво средно положение по "тяхна преценка" или единствения начин да ги спра беше да изгася двигателя. забелязах че проблема се появява в дъжд и при влажно време. реших го благодарение на форума разбира се.... доста теми изчетох и доста време ми костваше. ето какво се оказа :
1. запушен дренаж (тръбичката която отвежда събраната вода, стичаща се в отсека с двигателчето на чистачките)
2. запучения дренаж не позволява водата да изтече извън споменатия по-горе отсек, и сътветно тя сама си намира на къде да тръгне. в моя случай - в купето под мокета на шофьорското място
3. при моя модел 92-ра, долу вляво под мокета се намира едно модулче, което управлява чистачките и няколко снопа кабели. мисля че на по-новите Е36-ци този модул е под волана (нека ме поправят ако греша)
4. и така малко по-малко при всеки дъжд и всяко миене на колата си влизала водичка в купето. като надигнах мокета такава влага имаше, че чак се очудих как не са поникнали гъби
именно тази влага е била причина за НЕнормалната работа на модула.
виж дренажа дали е отпушен, ако не е - отпуши го и погледни под мокета на шофьорското място. ако има влага - суши я и извади модула. отвори го и той да изсъхне и протъркай котвичките на двете му реленца с финна шкурка.
незнам коя година ти е колата и дали проблема при теб ще е като моя, но се надявам да съм бил полезен. успех
преди време имах подобен проблем с чистачките. понякога работеха нормално, а друг път само на последните 2 степени без значение лостчето в какво положение е. спираха в някакво средно положение по "тяхна преценка" или единствения начин да ги спра беше да изгася двигателя. забелязах че проблема се появява в дъжд и при влажно време. реших го благодарение на форума разбира се.... доста теми изчетох и доста време ми костваше. ето какво се оказа :
1. запушен дренаж (тръбичката която отвежда събраната вода, стичаща се в отсека с двигателчето на чистачките)
2. запучения дренаж не позволява водата да изтече извън споменатия по-горе отсек, и сътветно тя сама си намира на къде да тръгне. в моя случай - в купето под мокета на шофьорското място
3. при моя модел 92-ра, долу вляво под мокета се намира едно модулче, което управлява чистачките и няколко снопа кабели. мисля че на по-новите Е36-ци този модул е под волана (нека ме поправят ако греша)
4. и така малко по-малко при всеки дъжд и всяко миене на колата си влизала водичка в купето. като надигнах мокета такава влага имаше, че чак се очудих как не са поникнали гъби

виж дренажа дали е отпушен, ако не е - отпуши го и погледни под мокета на шофьорското място. ако има влага - суши я и извади модула. отвори го и той да изсъхне и протъркай котвичките на двете му реленца с финна шкурка.
незнам коя година ти е колата и дали проблема при теб ще е като моя, но се надявам да съм бил полезен. успех

- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
- emiche
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го шано
- Мечтае да кара: още по-шано
- Детайли за колата: Излъскан сток
- emiche
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го шано
- Мечтае да кара: още по-шано
- Детайли за колата: Излъскан сток
ако некой пусне и някаква снимка или по точно обяснение къде се намира този модул за да го видя,че в търсачката нешо не мога да го видя
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
robert1975 написа:оффф-а къде е тая тръбичка-някаква снимчица.........
Гледай между задната част на двигателя(на нивото на цил.глава) и шасито(където е изолационното фолио),дренажните тръбички са две(Г-образни ,излизат от шасито и веднага чупка надолу) ,от мека пластмаса са ,като ги поразтриеш в краищата и пада каквото има,може да им пуснеш малко вода за промивка...

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
RIDDICK написа:братлета ако не ви затруднява пуснете някоя друга снимчица за по нагледно,мерси предварително
Ако питаш за дренажната тръбичка,виж в галерията ми,до акумулатора съм оградил дясната ,другата е на около една педя вляво .Знаете на автомобила, кое е ляво-дясно..нали..

Последна промяна Le Transporteur на 15 Юли 2007, 16:02, променена общо 1 път
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани