ето информация за комби на новата 5тицата.
Модератор: Общи модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
ето информация за комби на новата 5тицата.



ето унформация за комби на новата 5тицата.
Поклонники баварских «сараев» живут в ожидании Женевского автосалона: через две недели состоится премьера универсала BMW 5й серии, построенного на базе новой «пятерки» (Е60).
Новый автомобиль традиционно крупнее предшественника (длина – 4,48 м, ширина – 1,85 м). Однако наследник не только не потяжелел, но даже стал легче благодаря широкому использованию алюминия. Из крылатого металла изготовлены крылья и капот, а также некоторые элементы подвески и тормозной системы.
При разработке универсала особое внимание уделяется конструкции багажного отделения. Объем грузового отсека новой машины – 535 л, а при сложенных задних сиденьях – 1650 л (на 125 л больше, чем у предшественника). Как и прежде, для доступа в багажник не обязательно открывать заднюю дверь целиком – легкие и малогабаритные вещи можно погрузить, подняв стекло пятой двери.
Еще одна 35-литровая ниша расположена под полом багажника. В этом отсеке можно разместить запасное колесо, но европейские покупатели все чаще вместо «запаски» заказывают баллончик с герметиком, используя «запасное» пространство для размещения поклажи. Доступ в подполье облегчат газовые упоры, которые удержат фальшпанель пола в поднятом состоянии.
На первом этапе покупателям универсала предложат два бензиновых и два дизельных двигателя. Топ-модель BMW 545i Touring будет оснащаться V-образной «восьмеркой» объемом 4,4 л, развивающей 333 л.с. Для более простых версий предусмотрены 2,5-литровый бензиновый двигатель мощностью 192 л.с. и два турбодизеля рабочим объемом 2,5 л и 3 л (177 л.с. и 218 л.с. соответственно). А осенью появится модификация 535d, которая будет комплектоваться новым дизелем с двухстадийным турбонаддувом. Два турбокомпрессора, каждый из которых вступает в работу на разных оборотах, позволяют избавится от «турбоямы» и обеспечивают 3,5-литровому двигателю хорошие мощностные показатели: 272 л.с. и 560 Нм (причем момент 500 Нм дизель развивает уже при 1500 об/мин).
Универсалы пятой серии предыдущего поколения официально в России не продавались. Решение о поставках машин нового поколения пока не принято. Известно лишь, что в нынешнем году на нашем рынке они не появятся. Ну в Европе новые универсалы поступят в продажу в мае.


Последна промяна bmw maniqk ivo bmw на 19 Фев 2004, 13:22, променена общо 4 пъти

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Хубава е колата жалко че малко хора могат да си я позволят 

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Само на мен ли 5-та серия ми харесва най-много между 3-та/5-та/7-ма или и да друг? И предишното поколени Е39, и това са ми фаворитите на марката като дизай и размери - 3-ката е малка, 7-цата - прекалено голяма...
Виж, 6-та серия е моето БМВ!!!
До скоро дори се заглеждах по М6 635CSi... Но откак показаха новата...
Виж, 6-та серия е моето БМВ!!!

- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
харесва
на мен комбитата са ми слабост, и тази включително...
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Абе, това повече на Нисан Блубьрд прилича отколкото на БМВ комби :x
Иначе за фейса - "Да караш PEUGEOT(307SW) е страст" :mha: :mha: :mha:
Иначе за фейса - "Да караш PEUGEOT(307SW) е страст" :mha: :mha: :mha:
преди две седмици я видях на живо и в действие на 9-ти аутобан м/у инголщадт и мюнхен...
после същата спря на една плаза кадето и аз бях спрял и извадих моментално камерата ама не ми дадоха да я снимам
фаровете и стоповете и бяха олепени с черно тиксо....
вътре е кат космически кораб
сичко свети и мига и има от ТФТ-тата да знайте -отпреде 2-3 отзад още толкоз.... щура работа
и вратите и се затварат автоматично еи даже и задната(багажника)
после същата спря на една плаза кадето и аз бях спрял и извадих моментално камерата ама не ми дадоха да я снимам

вътре е кат космически кораб


и вратите и се затварат автоматично еи даже и задната(багажника)

DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
на тая кола само едно нещо не ми харесва.... цената!
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Хмм.. смиля си.. щеше да ми хареса много повече ако беше примерно Е34 540и Туринг с 6 ръчни скорости! 

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани