Горубляне
Модератор: Общи модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Гост
-
аз съм се занимавал с вкарване на коли специално от Германия към 10-12г/покрай другата си работа-праех услуги на приятели/ ,на Горубляне не съм висял ,щото всичко ,което вкарвахме беше по поръчка на познати и приятели и просто си пристига и заминава при човека! познавам много народ от пазара на Горубляне и знам как се пазарува за там . отделно живеех до преди 2г в Горубляне и често съм наобикалял да видя кво става! мога да твърдя,че максимум 3-5% /даже са много/ от колите,които се продават там си струва изобщо да ги гледаш кво им е! а 99,9% са с врътнати километражи!...оставям 0,01% за некой балък ,дето не знае как се прави за съответният модел! ударените или с проблеми по ДВГ и окачване са над 60% , а наблъсканите с добавки в маслото ,за да изкарат евентуално до следващата смяна на масло са също огромен процент! и повечето са от Италия,което е лоша атестация,щото жабарите ама хич не си поддържат колите!само ...чат-пат!
- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
Искам да помоля авторите на мнения в тази тема да ми позволят да ги ползвам за издаване на хумористично четиво!
Няма да се продава - ще се раздава безплатно на посетителите по автокъщите, моля не искаите да ви плащам авторски права!
Първо на г-н вносителя да му обясня, колите от Италия в момента са заляли цяла Европа, включително и Германия, ако се разтърсиш в mobile.de, ще откриеш не 1 и 2 обяви в която на немски обясняват че колите са с италиянски документи.
Второ - немски и австрийските ръждилки, които като се качат на подемник - ловиш тетаност, не могат да стъпят на италиянските нито по екстри, нито по състояние на купето нито по нищо!
Трето - километражите се връщат толкова успешно в Италия и България колкото и в Германия, Австрия и Белгия - причините за това са едни и същи на всякъде!
Четвърто - колите на Горубляне не са виновни - там се намират и доста добри екземпляри, просто търгашите им за нищо не стават, това е и единствената причина там да няма продажби и за това смених местоположението на автокъщата си едно време!
Пето - коли в Италия се купуват след обстоен оглед от наша страна, никой не купува без да гледа - нито пък купува най-евтиното, защото за боклуци вече няма търсене, пазара е пренаситен и боклуците залежават по плацовете. Тва са си приказки от 1001 нощ, аз продавам коли всеки ден и знам за какво става дума!



Няма да се продава - ще се раздава безплатно на посетителите по автокъщите, моля не искаите да ви плащам авторски права!
Първо на г-н вносителя да му обясня, колите от Италия в момента са заляли цяла Европа, включително и Германия, ако се разтърсиш в mobile.de, ще откриеш не 1 и 2 обяви в която на немски обясняват че колите са с италиянски документи.
Второ - немски и австрийските ръждилки, които като се качат на подемник - ловиш тетаност, не могат да стъпят на италиянските нито по екстри, нито по състояние на купето нито по нищо!
Трето - километражите се връщат толкова успешно в Италия и България колкото и в Германия, Австрия и Белгия - причините за това са едни и същи на всякъде!
Четвърто - колите на Горубляне не са виновни - там се намират и доста добри екземпляри, просто търгашите им за нищо не стават, това е и единствената причина там да няма продажби и за това смених местоположението на автокъщата си едно време!
Пето - коли в Италия се купуват след обстоен оглед от наша страна, никой не купува без да гледа - нито пък купува най-евтиното, защото за боклуци вече няма търсене, пазара е пренаситен и боклуците залежават по плацовете. Тва са си приказки от 1001 нощ, аз продавам коли всеки ден и знам за какво става дума!
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- Гост
-
насти,господин търговецо,сори ако развалям микро-климата на продажбите!
говорихме за процентно съотношение на читавите коли на Горубляне-човека тва питаше-дали да си земе кола от там. мойто мнение е -не! ръждивите коли са най-вече от Австрия/пак процентно-не че няма и от там хубави екземпляри/. не знам как италианците изведнъж след толкова години мърлячество и уникално-непретенциозно отношение към колите си са се променили ,ма па може да е верно-знам ли! общото наблюдение е ,че италианците не си поддържат колите масово ,докато немците не са така. виждал съм много коли от италия,които никога не са виждали смяна на масло/да кажем 5-6 годишни/,едва кретат и са като налазвани от прасета.верно е ,че екстрите са им повече,ма за двигателите са направооо....!!
по въпроса с връщането на километрите обясних защо в европа /най-вече в Германия/ ако си земеш директно от там е малък шанса да е врътнат.защото той не знае дали ше я купи българин,турчин или немец. там всяка кола е застрахована и ако има удари - застрахователите знаят!при тях са записвани километрите,така че и това седи. и като и врътне километража и направи менте книжка за обслужване , и я купи немец,и провери при застрахователя кво е положението може да му скъса задника на продавача за измамата.за тва не го правят-поне не за що годе прилични коли/да оставим коли над 12г/. тва е логиката,докато като дойде тука....забрави истински километри!
говорихме за процентно съотношение на читавите коли на Горубляне-човека тва питаше-дали да си земе кола от там. мойто мнение е -не! ръждивите коли са най-вече от Австрия/пак процентно-не че няма и от там хубави екземпляри/. не знам как италианците изведнъж след толкова години мърлячество и уникално-непретенциозно отношение към колите си са се променили ,ма па може да е верно-знам ли! общото наблюдение е ,че италианците не си поддържат колите масово ,докато немците не са така. виждал съм много коли от италия,които никога не са виждали смяна на масло/да кажем 5-6 годишни/,едва кретат и са като налазвани от прасета.верно е ,че екстрите са им повече,ма за двигателите са направооо....!!
по въпроса с връщането на километрите обясних защо в европа /най-вече в Германия/ ако си земеш директно от там е малък шанса да е врътнат.защото той не знае дали ше я купи българин,турчин или немец. там всяка кола е застрахована и ако има удари - застрахователите знаят!при тях са записвани километрите,така че и това седи. и като и врътне километража и направи менте книжка за обслужване , и я купи немец,и провери при застрахователя кво е положението може да му скъса задника на продавача за измамата.за тва не го правят-поне не за що годе прилични коли/да оставим коли над 12г/. тва е логиката,докато като дойде тука....забрави истински километри!
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
не си прав, верно има мърляви италянки, ма има и хубави
това че германците потдържат - също не е верно. виждал ли си германска кола в германия - 90% приличат на боклукджийски кофи вътре, фасове и обелки по земята, с прахосмукачка никога не минавани.
отностно потдръжката - колко коли си видял да се продават с тюв и да са що годе на прилични пари - аз не съм видял
продават такива с макс 3-4 месеца преди да им изтече, а тюв се издава на 2 години
също в германия повечето коли са с "младежки пъпки" и като разгледаш на по-скритите места установяваш, че всъщност са цирей
имал съм и германски и италянски коли, и ако пак ще си взимам 2-ра ръка 10+ годишна предпочитам да е италянка 

отностно потдръжката - колко коли си видял да се продават с тюв и да са що годе на прилични пари - аз не съм видял





- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Шшшшшшш. Глупости не ми се слушат. Мойта италянка е една от най-запазените
Е34-ки, които съм виждал, а е 1988 година
Миналия ден като я нацепих отпред ония от Левинс седи и гледа, гледа,
гледа и вика "Бах мама му, тая кола верно ли е на 18 години"
че и от Италия. Тоя я отваря навсякъде, гледа багажника даже,
дето нема удър ни нищо и се кефи
Вика бахти колата.
Пък човека реставрирал стари коли
Аз съм за колите от Италия, щото там хем е топло и не
ги яди Опел вируса, хем имат екстри

Е34-ки, които съм виждал, а е 1988 година

Миналия ден като я нацепих отпред ония от Левинс седи и гледа, гледа,
гледа и вика "Бах мама му, тая кола верно ли е на 18 години"





че и от Италия. Тоя я отваря навсякъде, гледа багажника даже,
дето нема удър ни нищо и се кефи

Пък човека реставрирал стари коли

Аз съм за колите от Италия, щото там хем е топло и не
ги яди Опел вируса, хем имат екстри



Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
и двете ми е30ски са от италия,и са мноо зле,казвам ви 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- turboto
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 26.03.2005
- Местоположение: единственото село в София - Красно село
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530i Touring
- Мечтае да кара: каквато и да е ALPINA
- Детайли за колата: току що излязла от завода! :)
Явор написа:и двете ми е30ски са от италия,и са мноо зле,казвам ви
Те от твоите по-зле нема...



И моята е италянка... и е от Горубляне... за 3 години по нея съм сменил (освен консумативите - ремъци, масло, филтри) един шарнир и един маркуч и едната пръскалка на предниа капак. Сега отивам вече за тампони като за начало и пак за консумативите...
SKISAaaaa, HONZIK според мен искаше да ти каже да не си толкова краен... Иначе на всички Ви в постовете е "голата истина" (най-вече на Явката



- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
мойта е италианка също, доволен съм
освен консумативите, съм сменил един датчик на хол, тампони и водачите на ел стъклата..
удари няма, тук там дребни точици по предницата, ама нищо фрапиращо
освен консумативите, съм сменил един датчик на хол, тампони и водачите на ел стъклата..

удари няма, тук там дребни точици по предницата, ама нищо фрапиращо
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
И мойта е италианка от Горубляне
За малко над 2 години е сменяно само виското,водна помпа,подгревни свещи(консуматив) и един шарнир.Върви си прилично и няма една забележка по боята(нямаше де
).
Вътре салона си е също запазен и никога не е пушено вътре-запалката беше чисто нова
и няма следи от изгорено никъде.
Доволен съм и ако се търси кола по добре да е от Италия

За малко над 2 години е сменяно само виското,водна помпа,подгревни свещи(консуматив) и един шарнир.Върви си прилично и няма една забележка по боята(нямаше де

Вътре салона си е също запазен и никога не е пушено вътре-запалката беше чисто нова

Доволен съм и ако се търси кола по добре да е от Италия
- Гост
-
Nightmare написа:И мойта е италианка от Горубляне![]()
За малко над 2 години е сменяно само виското,водна помпа,подгревни свещи(консуматив) и един шарнир.Върви си прилично и няма една забележка по боята(нямаше де).
Вътре салона си е също запазен и никога не е пушено вътре-запалката беше чисто новаи няма следи от изгорено никъде.
Доволен съм и ако се търси кола по добре да е от Италия
е тва за тебе нищо ли е бе колега!?!?!!! аз за пет години по мойта имам сменен термостат и таралежа на парното!
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
моят съвет също е ТВЪРДО НЕ !!!
Читави коли не че не се намират ама ако разбираш и знаеш какво търсиш, да намериш там ще е цяло съкровище, не че е невъзможно пак казвам, НО.....
Колкото до италиянските коли и немски/австрийските, мога да кажа че предпочитам нещо с 2 ел.стъкла и редовно сменяно масло, от колкото някоя италиянка с подгряване на седалките и още кво ли не, дето ще е карана с фабричното си масло 10гидини и като го сменя ще е станало вече на шипков мармалад, а двигателя ще е за основен ремонт!
Кокото до 14к за хубава Е46 според мен много зависи от това дали искаш да има много екстри защото това оскъпява значително или просто държиш да е много запазена и гледана и на кое държиш повече, защото според мен 14к за крайно недостатъчни, поне 16!!!
Читави коли не че не се намират ама ако разбираш и знаеш какво търсиш, да намериш там ще е цяло съкровище, не че е невъзможно пак казвам, НО.....
Колкото до италиянските коли и немски/австрийските, мога да кажа че предпочитам нещо с 2 ел.стъкла и редовно сменяно масло, от колкото някоя италиянка с подгряване на седалките и още кво ли не, дето ще е карана с фабричното си масло 10гидини и като го сменя ще е станало вече на шипков мармалад, а двигателя ще е за основен ремонт!
Кокото до 14к за хубава Е46 според мен много зависи от това дали искаш да има много екстри защото това оскъпява значително или просто държиш да е много запазена и гледана и на кое държиш повече, защото според мен 14к за крайно недостатъчни, поне 16!!!

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
по съвета на колегата , ВЗЕМИ най скъпата,с най-малко екстри,ама задължително с най малкия матор 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Един приятел си взе скоро кола от горубляне точно Е46 320и М52 с двоен ванус за 12 000... Значи като я взе веднага в Камор ремонт 1200лв... И всичко и е ток и жица...
Така че и аз съм малко склонен да вярвам че може да има читави коли там... Иначе масовото е нагласено да изглежда ОК... Ако става въпрос за мене не бих си купил кола от там...
И другото което е ... Всички измикяри смотани много разбират от БМВта на това Горубляне... Един ми се обясняваше как една Е34ка 88 година била с М50 мотор че и с ванус... Направо се скъсах да му се смея в лицето ... Пича беше доста убеден че може да ме мине...

И другото което е ... Всички измикяри смотани много разбират от БМВта на това Горубляне... Един ми се обясняваше как една Е34ка 88 година била с М50 мотор че и с ванус... Направо се скъсах да му се смея в лицето ... Пича беше доста убеден че може да ме мине...
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana