Дезолит?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Дезолит?
Ако не сте чували това е добавка
за почистване на горивната система,
за всички бензинови и дизелови двигатели!
Препоръчва се от БМВ и я продават при
дилърите на БМВ.
Аз си сложих преди два дни.
Спазих пропорцията горе-долу.
Имах около 10 литра в резервоара,
сложи цялото флаконче с дезолита,
което е 250мл и се разрежда 1:100
след което допълних 15 литра нафта
от онази скъпата на ОМВ, като и
преди това имах от нея в резервоара!
Втори ден вече карам, гледам да й
давам повечко газ на колата, но за
момента не усещам каквато и да
е разлика...
Някой пробвал ли е това чудо да
сподели впечатления
за почистване на горивната система,
за всички бензинови и дизелови двигатели!
Препоръчва се от БМВ и я продават при
дилърите на БМВ.
Аз си сложих преди два дни.
Спазих пропорцията горе-долу.
Имах около 10 литра в резервоара,
сложи цялото флаконче с дезолита,
което е 250мл и се разрежда 1:100
след което допълних 15 литра нафта
от онази скъпата на ОМВ, като и
преди това имах от нея в резервоара!
Втори ден вече карам, гледам да й
давам повечко газ на колата, но за
момента не усещам каквато и да
е разлика...
Някой пробвал ли е това чудо да
сподели впечатления

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
за да има ефект от тези добавки трябва да покараш доста с тях, да смениш горивен филтър и чак тогава да усетиш някаква разлика (което не е гарантирано)
специално аз съм против горивните добавки, защото цялата гняс от резервоара минава през филтъра и отива в дюзи/инжектори и се получава обратен ефект при еднократно използване
разбира се това са мои разсъждения.
специално аз съм против горивните добавки, защото цялата гняс от резервоара минава през филтъра и отива в дюзи/инжектори и се получава обратен ефект при еднократно използване
разбира се това са мои разсъждения.

наистина звучи логично след използване на добавка да смениш филтъра
Имаш ли някакъв проблем или я слагаш профилактично?
На мен ми препоръчаха някаква добавка за почистване на двигателя, която се слагала преди да смениш маслото. Изсипваш я директно в двигателя, работи 3 мин. на място, гасиш и сменяш маслото. На един бус я пробваха и сега маслото му е като на бензинова кола
Имаш ли някакъв проблем или я слагаш профилактично?
На мен ми препоръчаха някаква добавка за почистване на двигателя, която се слагала преди да смениш маслото. Изсипваш я директно в двигателя, работи 3 мин. на място, гасиш и сменяш маслото. На един бус я пробваха и сега маслото му е като на бензинова кола
Аз съм я ползвал тъй като на втори и шести цилиндър компресията беше ужасно ниска. Вече не си спомням с точност колко беше, но май към 4-5 бар-а и имах още един към 7-8 и нямаше нито един над 12. С две думи - много зле
. Смених свещите и сипах две флакончета от това с 30 литра като ги смесих - 15 литра зареждам, слагам флакончетата и пак 15 литра. След около две седмици пак отидох да ми замерят компресията и какво да видим - ВСИЧКИ цилиндри над 13 бар-а - почти както са излезнали от завода на БМВ
. Аз направо бях изумен защото очаквах да е поредната добавка, която не върши никаква работа, но се оказа обратното.
ПС: Наско, ще се черпим ли скоро?



ПС: Наско, ще се черпим ли скоро?

There is no replacement for displacement
Специално за моя дизел съм намислил следната магария - ще си купя тоя Дезолит, щом е и за дизели, сипвам го в резервоара по пропорции и карам до дупка с него. Сменям филтъра, пълня 25 литра, втори Дезолит, пак до дупка. Сменям пак филтъра, откачвам маркучето от резервоара, купувам си един Дизел Шпулунг (май така се викаше), флаконче, закачам го за маркучето към филтъра, паля и чакам да си изсмуче всичко от него.
Тази операция ако не ми попрочисти дюзи и т.н., не знам какво ще може.
Съвети?
Тази операция ако не ми попрочисти дюзи и т.н., не знам какво ще може.
Съвети?
Desolit K определено е най-качествената профилактична отвара с която съм работил!!! Само че сипвайки я в резервоара сте много далече от пълният ефект. За да се постигне трябва да се направи една системка чрез която се изолира ГНП-то от резервоара и колата работи 30 минути само с Desolit K. За целта се изключва бушона на подкачващата помпа в резервоара, в един съд(най-добре литрово шише от диференциално масло от онези на които като се махне капачката имат пишка за наливане) пуска се един маркуч на мястото на този който излиза от филтъра и влиза в помпата, откача се маркуча за обратната нафта и чрез удължение се вкарва в шишето което се използва за съд. наливаме Desolit K, старт и колата си работи само с него. Колата се гаси преди съвсем да е свършил препарата за да не глътне въздух и за запалим по-лесно след възтановяване на системата. Ще се учудите като видите каква мръсотия се събира на дъното. Тази манипулация може да се извършва само на двигателите М21,М41,М47 и М51!!!!!!!!! На всички останали модели само чрез наливане в резервоара!!!
Ми аз да споделя впечатления...
Значи първо да кажа че всички
филтри в колата са почти нови
на около 500км.
И също така никога на колата не
е наливана случайна нафта, въпреки
че тая в ОМВ и Лукойл си е повече
от случайна.
Бях почти на нула в резевроара, може би
5-6 литра. Сложих Дезолит и 20 литра нафта
от тази скъпата на ОМВ премиум или нещо
от сорта. Карах около 200км с повечко газ,
но предимно в градкси условия.
После си сипах цял резервоар от Лукойл
и минах около 700км извън градски цикъл
с средна скорост около 100-110км/ч
сега не чувствам никаква разлика в колата
освен че може би е малко по-тиха, но
това е твърде относително за да мога да
го докажа. И може би е малко по лагава,
но това си го обяснявам с жегите...
Та това е от мен, ще се радвам ако съм бил
полезен на някой!
Значи първо да кажа че всички
филтри в колата са почти нови
на около 500км.
И също така никога на колата не
е наливана случайна нафта, въпреки
че тая в ОМВ и Лукойл си е повече
от случайна.
Бях почти на нула в резевроара, може би
5-6 литра. Сложих Дезолит и 20 литра нафта
от тази скъпата на ОМВ премиум или нещо
от сорта. Карах около 200км с повечко газ,
но предимно в градкси условия.
После си сипах цял резервоар от Лукойл
и минах около 700км извън градски цикъл
с средна скорост около 100-110км/ч
сега не чувствам никаква разлика в колата
освен че може би е малко по-тиха, но
това е твърде относително за да мога да
го докажа. И може би е малко по лагава,
но това си го обяснявам с жегите...
Та това е от мен, ще се радвам ако съм бил
полезен на някой!
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Аз преди време си сипвах профилактично и също не мога да кажа че
усетих разлика
По-скоро те радва мисълта че правиш нещо хубаво за люБимата 
усетих разлика


- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
!
Аз съм я ползвал тъй като на втори и шести цилиндър компресията беше ужасно ниска. Вече не си спомням с точност колко беше, но май към 4-5 бар-а и имах още един към 7-8 и нямаше нито един над 12. С две думи - много зле . Смених свещите и сипах две флакончета от това с 30 литра като ги смесих - 15 литра зареждам, слагам флакончетата и пак 15 литра. След около две седмици пак отидох да ми замерят компресията и какво да видим - ВСИЧКИ цилиндри над 13 бар-а - почти както са излезнали от завода на БМВ . Аз направо бях изумен защото очаквах да е поредната добавка, която не върши никаква работа, но се оказа обратното.
тва на къв двиг,как вървеше без тая добавка(тя правила чудеса бе

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани