СПЕШНА ПОМОЩ!!!!!!!!!!!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 11 Юли 2007, 20:26

bobo с тази кола ,спечели златен скункс от подфорума,не мислиш ли да скъсаш каръка с нещо друго.. :arrow:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 11 Юли 2007, 22:40

Le Transporteur написа:bobo с тази кола ,спечели златен скункс от подфорума,не мислиш ли да скъсаш каръка с нещо друго.. :arrow:



:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 3.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 325d LCI

Мнение от Evgeni » 12 Юли 2007, 0:03

За да се свали веригата не е нужно да сваляш главата и мойта стържеше от долу на долния успокоител беше издрана пластмасата след като смених веригата с нова всичко заспа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 12 Юли 2007, 9:13

Да ама при мене са две вериги, които са хванати за нафтовата помпа! Имало и някякъв маслен обтегач, друго не знам какво може да трака по ангренажа!

п.с. Гарнитурата струва 120лв - като за мене 56 лв
Болтовете - 85лв - като за мене - 45лв.
Веригите ще ме дойдат към 45 - лв на бройка, обтегача и той така...

А каръщината не е порок! То ти е дадено свише! :mhihi:

А за майстора.....по-добре да не се виждаме!!!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 3.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 325d LCI

Мнение от Evgeni » 12 Юли 2007, 9:18

Аз смених само веригите и двете долен успокоител и долен обтегач зъбните колела си оставих старите но няма смисъл да сваляш глава за да смениш верига.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 12 Юли 2007, 9:43

Не знам защо майстора иска да сваля и главата....каза че има някакъв капак между главата и блока и след като се свали имало вероятност да се отчупи парченце от гарнитурата на главата....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 3.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 325d LCI

Мнение от Evgeni » 12 Юли 2007, 10:27

Има капак той е точно под главата като се махне се вижда цялата карантия вътре най вече долната верига, аз като го свалих гарнитурата на главата си беше екстра просто после я намазах с червен силикон и си сложих отново капака според мен по добре да си спестиш някой лев и да не сменяш гарнитура на главата след като няма смисъл да се маха, ако сменяш само верига.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 12 Юли 2007, 10:31

задължително след смяна на глава да се смени гарнитурата с нова ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 12 Юли 2007, 10:33

Evgeni написа:Има капак той е точно под главата като се махне се вижда цялата карантия вътре най вече долната верига, аз като го свалих гарнитурата на главата си беше екстра просто после я намазах с червен силикон и си сложих отново капака според мен по добре да си спестиш някой лев и да не сменяш гарнитура на главата след като няма смисъл да се маха, ако сменяш само верига.


Сега приказвах с майстора.....той обаче се съмнява че има и подбит клапан щото в ниските обороти много трака....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 12 Юли 2007, 10:34

Stanchev написа:задължително след смяна на глава да се смени гарнитурата с нова ;)


Това го знам! Ама сега като сваля главата трябва пак нова гарнитура и нови болтове....а бяха само на 4 дена.....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 3.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 325d LCI

Мнение от Evgeni » 12 Юли 2007, 10:39

Да но няма смисъл да се сваля главата за да се смени верига, но за клапан ако има подбит ще трябва да се свали :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 12 Юли 2007, 19:24

Агренаж на 318ТДС се прави без да се сваля главата :idea:
:!:
Кажи му на майстора ако не знае, някой който знае да му начертае.
Ако свали главата - нова гарнитура - ако той я плати - добре.
Иначе агренажа си излиза като разкачиш ремъци, перка и другите пластмаси.
Може и без да се сваля главата, стига да е сигурен че е агренажната верига. Но все си мисля, че след като не знае може и проблема да не е точно във веригата :(
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 13 Юли 2007, 9:10

kriso85 написа:Агренаж на 318ТДС се прави без да се сваля главата :idea:
:!:
Кажи му на майстора ако не знае, някой който знае да му начертае.
Ако свали главата - нова гарнитура - ако той я плати - добре.
Иначе агренажа си излиза като разкачиш ремъци, перка и другите пластмаси.
Може и без да се сваля главата, стига да е сигурен че е агренажната верига. Но все си мисля, че след като не знае може и проблема да не е точно във веригата :(


А във какво!??? Дай някакво предположение, че ще я прави чак след два дена!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 13 Юли 2007, 22:41

bobolink написа:
kriso85 написа:Агренаж на 318ТДС се прави без да се сваля главата :idea:
:!:
Кажи му на майстора ако не знае, някой който знае да му начертае.
Ако свали главата - нова гарнитура - ако той я плати - добре.
Иначе агренажа си излиза като разкачиш ремъци, перка и другите пластмаси.
Може и без да се сваля главата, стига да е сигурен че е агренажната верига. Но все си мисля, че след като не знае може и проблема да не е точно във веригата :(


А във какво!??? Дай някакво предположение, че ще я прави чак след два дена!

Ми то така през монитора не мога да разбера много, не съм и монтьор по принцип.
Щом шума идва от агренажа може да е или веригата (хубаво е да смениш и 2те) или некое зъбно колело. То трябва се види. Мисълта ми беше майстора ти да знае кво прави, а не да се учи на твойта кола.
И му кажи да не сваля главата за смяна на агренаж.
Аз съм чувал и по-абсурдни опити - да се свали мотора, да се отвие картера и после агренажа :mhihi: :mhihi: :mhihi:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: София

Мнение от vvch » 14 Юли 2007, 0:33

Приятел,сигурен ли си че тоя майстор знае какво прави.И ако имаш некви колебания те е срам може би да си земеш колата,ако е при него.Толко ли си богат че да се учат на твойта кола.Ако е така кажи и аз да дойда нещо да поремонтирам по нея че съм мераклия да се уча.Аз не бих си оставил колата на некой дето не разбира.Има си спецове по БМВ-та,отиди при тях.Вместо да питаш кво ти е на колата ,питай за добър майстор.А иначе ти пожелавам да не е нещо сериозно.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook