СПЕШНА ПОМОЩ!!!!!!!!!!!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
bobo с тази кола ,спечели златен скункс от подфорума,не мислиш ли да скъсаш каръка с нещо друго.. 

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Le Transporteur написа:bobo с тази кола ,спечели златен скункс от подфорума,не мислиш ли да скъсаш каръка с нещо друго..




- Evgeni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
За да се свали веригата не е нужно да сваляш главата и мойта стържеше от долу на долния успокоител беше издрана пластмасата след като смених веригата с нова всичко заспа.
Да ама при мене са две вериги, които са хванати за нафтовата помпа! Имало и някякъв маслен обтегач, друго не знам какво може да трака по ангренажа!
п.с. Гарнитурата струва 120лв - като за мене 56 лв
Болтовете - 85лв - като за мене - 45лв.
Веригите ще ме дойдат към 45 - лв на бройка, обтегача и той така...
А каръщината не е порок! То ти е дадено свише!
А за майстора.....по-добре да не се виждаме!!!!!
п.с. Гарнитурата струва 120лв - като за мене 56 лв
Болтовете - 85лв - като за мене - 45лв.
Веригите ще ме дойдат към 45 - лв на бройка, обтегача и той така...
А каръщината не е порок! То ти е дадено свише!

А за майстора.....по-добре да не се виждаме!!!!!
- Evgeni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
Аз смених само веригите и двете долен успокоител и долен обтегач зъбните колела си оставих старите но няма смисъл да сваляш глава за да смениш верига.
- Evgeni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
Има капак той е точно под главата като се махне се вижда цялата карантия вътре най вече долната верига, аз като го свалих гарнитурата на главата си беше екстра просто после я намазах с червен силикон и си сложих отново капака според мен по добре да си спестиш някой лев и да не сменяш гарнитура на главата след като няма смисъл да се маха, ако сменяш само верига.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Evgeni написа:Има капак той е точно под главата като се махне се вижда цялата карантия вътре най вече долната верига, аз като го свалих гарнитурата на главата си беше екстра просто после я намазах с червен силикон и си сложих отново капака според мен по добре да си спестиш някой лев и да не сменяш гарнитура на главата след като няма смисъл да се маха, ако сменяш само верига.
Сега приказвах с майстора.....той обаче се съмнява че има и подбит клапан щото в ниските обороти много трака....
- Evgeni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
Да но няма смисъл да се сваля главата за да се смени верига, но за клапан ако има подбит ще трябва да се свали 

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Агренаж на 318ТДС се прави без да се сваля главата
Кажи му на майстора ако не знае, някой който знае да му начертае.
Ако свали главата - нова гарнитура - ако той я плати - добре.
Иначе агренажа си излиза като разкачиш ремъци, перка и другите пластмаси.
Може и без да се сваля главата, стига да е сигурен че е агренажната верига. Но все си мисля, че след като не знае може и проблема да не е точно във веригата


Кажи му на майстора ако не знае, някой който знае да му начертае.
Ако свали главата - нова гарнитура - ако той я плати - добре.
Иначе агренажа си излиза като разкачиш ремъци, перка и другите пластмаси.
Може и без да се сваля главата, стига да е сигурен че е агренажната верига. Но все си мисля, че след като не знае може и проблема да не е точно във веригата

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

kriso85 написа:Агренаж на 318ТДС се прави без да се сваля главата![]()
![]()
Кажи му на майстора ако не знае, някой който знае да му начертае.
Ако свали главата - нова гарнитура - ако той я плати - добре.
Иначе агренажа си излиза като разкачиш ремъци, перка и другите пластмаси.
Може и без да се сваля главата, стига да е сигурен че е агренажната верига. Но все си мисля, че след като не знае може и проблема да не е точно във веригата
А във какво!??? Дай някакво предположение, че ще я прави чак след два дена!
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
bobolink написа:kriso85 написа:Агренаж на 318ТДС се прави без да се сваля главата![]()
![]()
Кажи му на майстора ако не знае, някой който знае да му начертае.
Ако свали главата - нова гарнитура - ако той я плати - добре.
Иначе агренажа си излиза като разкачиш ремъци, перка и другите пластмаси.
Може и без да се сваля главата, стига да е сигурен че е агренажната верига. Но все си мисля, че след като не знае може и проблема да не е точно във веригата
А във какво!??? Дай някакво предположение, че ще я прави чак след два дена!
Ми то така през монитора не мога да разбера много, не съм и монтьор по принцип.
Щом шума идва от агренажа може да е или веригата (хубаво е да смениш и 2те) или некое зъбно колело. То трябва се види. Мисълта ми беше майстора ти да знае кво прави, а не да се учи на твойта кола.
И му кажи да не сваля главата за смяна на агренаж.
Аз съм чувал и по-абсурдни опити - да се свали мотора, да се отвие картера и после агренажа



"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

Приятел,сигурен ли си че тоя майстор знае какво прави.И ако имаш некви колебания те е срам може би да си земеш колата,ако е при него.Толко ли си богат че да се учат на твойта кола.Ако е така кажи и аз да дойда нещо да поремонтирам по нея че съм мераклия да се уча.Аз не бих си оставил колата на некой дето не разбира.Има си спецове по БМВ-та,отиди при тях.Вместо да питаш кво ти е на колата ,питай за добър майстор.А иначе ти пожелавам да не е нещо сериозно.
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани