Колата запали, но как да решим проблема с мокренето на ECU ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Колата запали, но как да решим проблема с мокренето на ECU ?

Мнение от Andronoff » 11 Юли 2007, 21:44

От няколко месеца нямам проблеми с колата, по-точно откакто смених датчика на коляновия вал. Днеска си вървеше, грижи нямаше, ама одеве към 7 реших да я поизмия (вкъщи тоя път) и ей сега щях да я прибирам в гаража и неще да запали! Върти, ама не пали.. Рекох да не е аларма туй онуй, имобилайзер, там и такива глупости, ама май не е... Двигателя не съм го мил, ама кво й стана незнам :roll: Като си вадих стелките ми направи впечатление, че дясната отпред е мокра, явно отдолу е влязла тая вода, ама утре ще го гледам туй... Паленето ме притеснява.. а в петък на море ще ходя.. :roll: Бензинова помпа може би?
Някой да има идея кво, що?

Поправка - като въртя мирише на бензин, значи няма да е помпата, нали?
Последна промяна Andronoff на 11 Юли 2007, 23:06, променена общо 2 пъти
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: К'во му стана на добичето... не ще да пали!

Мнение от Le Transporteur » 11 Юли 2007, 21:57

Andronoff написа:От няколко месеца нямам проблеми с колата, по-точно откакто смених датчика на коляновия вал. Днеска си вървеше, грижи нямаше, ама одеве към 7 реших да я поизмия (вкъщи тоя път) и ей сега щях да я прибирам в гаража и неще да запали! Върти, ама не пали.. Рекох да не е аларма туй онуй, имобилайзер, там и такива глупости, ама май не е... Двигателя не съм го мил, ама кво й стана незнам :roll: Като си вадих стелките ми направи впечатление, че дясната отпред е мокра, явно отдолу е влязла тая вода, ама утре ще го гледам туй... Паленето ме притеснява.. а в петък на море ще ходя.. :roll: Бензинова помпа може би?
Някой да има идея кво, що?

Поправка - като въртя мирише на бензин, значи няма да е помпата, нали?


Минавайки за в купето ,водата да не е окъпала ЕКУ-то.. :idea:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 11 Юли 2007, 22:10

И аз така си мисля.Сваляй и подсушавай ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 11 Юли 2007, 22:16

Едва ли е това..
:arrow: това не й е първото миене
:arrow: като отворих капака, навсякъде беше сухо и мръсно :mhihi:
:arrow: стелката беше мокра откъм седалката, напред не
:arrow: жабката, около нея и в нея всичко е сухо..
:arrow: мих с маркуч, със слаба струя и то не за пръв път, а по автомивките с тия водоструйки... никога не е имало проблем..
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 11 Юли 2007, 22:19

През кората на чистачките и през у-ета често влиза вода при ЕКУ-то и го изгаря или само намокря в добрия вариант!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 22.02.2007
Местоположение: София

Мнение от poweramper » 11 Юли 2007, 22:22

Дали пак не е въпросния датчик :roll: Аз имах същия проблем като твоя, върти като луда, ама не пали и смърди на бензин. С откачен датчик запали...

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 11 Юли 2007, 22:25

Ей ще ме накарате да ходя да го вадя в тъмното...
Ако е сухо, ще откача и датчика, да видя кво ще стане...
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 22.02.2007
Местоположение: София

Мнение от poweramper » 11 Юли 2007, 22:47

И да кажеш какво стана, че си е гаден проблем

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 11 Юли 2007, 23:04

Прави бяхте, компа мокър.. влажен по-точно.
Избърсах го, избърсах около него, колата си пали без проблеми.
Ама сега, за да не отварям нова тема, да питам някой дали е решил тоя проблем по някакъв начин?
Силикон..?
Знам ли.. все по някакъв начин трябва да може да се уплътни, иначе на всяко миене ще е така, пък тя колата е вишнева и много й личи мръсното :mhihi:
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 11 Юли 2007, 23:27

забърса отвън и запали,ако не е мокра платката защо прави проблем.. :confused:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 11 Юли 2007, 23:30

дъното му беше мокро, както и куплунга..
:roll:
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 15.07.2006
Местоположение: София
Кара: E36 318i '95

Мнение от MRS » 11 Юли 2007, 23:48

Andronoff написа:дъното му беше мокро, както и куплунга..
:roll:


Отпуши отводнителните маркучи(2бр.) ;)

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 12 Юли 2007, 0:01

:shock:
значи ония от BMW AG все пак са знаели, че може да влезе вода там, а не са взели мерки, вместо това сложили маркучи за отводняване :dummy: :ranting: :maad: :nono: :nono: :bang: :no: :wtf: :kuku: :box:
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 12 Юли 2007, 9:51

Andronoff написа::shock:
значи ония от BMW AG все пак са знаели, че може да влезе вода там, а не са взели мерки, вместо това сложили маркучи за отводняване :dummy: :ranting: :maad: :nono: :nono: :bang: :no: :wtf: :kuku: :box:


То на знаеш ли колко коли е така и голф 3 пак съм го имал същия проблем.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: PLAZZA DANCE CENTER-Варна

Мнение от van_ko » 12 Юли 2007, 10:53

Здравейте аз имах този проблем наскоро и мисля че го реших (поне се надявам).Точно под кората на чистачките където са рамената на чистачките има нещо подобно на ваничка където се събира водата,по принцип в единия край има маркуч който отвежда водата,при мен се беше запушил с кал и други мизерии.В момента,в който го изкарах от там изтекоха поне 2литра вода.Измих маркуча и го отрязах малко за да се разшири отвора.За сега няма проблеми,преди ECU-то беше станало водолаз но за щастие успях да го спася!Дано съм обяснил правилно и Успех!!!
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook