INSPECTION !?!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
INSPECTION !?!
от една друга тема разбирам че ако свети INSPECTION, нещо не е наред.
значи при мен свети непрекъснато. маслото е сменено преди 1000 км, и не свети още никой диод. какво сега, нормално ли е да свети INSPECTION, аз мислех че си свети по принцип?
значи при мен свети непрекъснато. маслото е сменено преди 1000 км, и не свети още никой диод. какво сега, нормално ли е да свети INSPECTION, аз мислех че си свети по принцип?
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Инспекшъна ако ти свети значи не е занулен.
Ако всичко в колата ти е наред след известно време няма да ти позволи да я запалиш, аз лично съм виждал две Е30-ски така. Има и случай, в които свети с годинии няма последствия, но все пак е препоръчително за 2 лева да го занулиш на някой Шел или в Дару кар.
За маслкото - когато ти сменят маслото и ти занулят компютъра тряба да светят всички зелени диоди и да гаснат един по един с наближаването на времето за смяна, не допускай да светне жълтото, защото вече става неприятно, за червено да не говорим.
БМВ иска добро и свежо масло.
Ако всичко в колата ти е наред след известно време няма да ти позволи да я запалиш, аз лично съм виждал две Е30-ски така. Има и случай, в които свети с годинии няма последствия, но все пак е препоръчително за 2 лева да го занулиш на някой Шел или в Дару кар.
За маслкото - когато ти сменят маслото и ти занулят компютъра тряба да светят всички зелени диоди и да гаснат един по един с наближаването на времето за смяна, не допускай да светне жълтото, защото вече става неприятно, за червено да не говорим.
БМВ иска добро и свежо масло.
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Инспекшъна ако ти свети значи не е занулен.
Ако всичко в колата ти е наред след известно време няма да ти позволи да я запалиш, аз лично съм виждал две Е30-ски така. Има и случай, в които свети с годинии няма последствия, но все пак е препоръчително за 2 лева да го занулиш на някой Шел или в Дару кар.
За маслкото - когато ти сменят маслото и ти занулят компютъра тряба да светят всички зелени диоди и да гаснат един по един с наближаването на времето за смяна, не допускай да светне жълтото, защото вече става неприятно, за червено да не говорим.
БМВ иска добро и свежо масло.
Ако всичко в колата ти е наред след известно време няма да ти позволи да я запалиш, аз лично съм виждал две Е30-ски така. Има и случай, в които свети с годинии няма последствия, но все пак е препоръчително за 2 лева да го занулиш на някой Шел или в Дару кар.
За маслкото - когато ти сменят маслото и ти занулят компютъра тряба да светят всички зелени диоди и да гаснат един по един с наближаването на времето за смяна, не допускай да светне жълтото, защото вече става неприятно, за червено да не говорим.
БМВ иска добро и свежо масло.
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
Кога да светят
а кога трябва да светят тези диоди, когато съм на контакт само или когато съм запалил колата. защото преди да я запалия светят всички и когато стартита загасват, остава да свети само INSPECTION
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Ха сега де, последно карах Е30-ска преди почти две години.
Мисля, но не съм сигурен, че трябва при контакт всички да светнат, защото то тогава прави пълен чек на таблото и свети всичко де що може. Така че стигам до логическия извод, че по време на път трябва да ти светят зелените лампички за маслото и нищо друго. Ако се стигне до жълта лампа си спомням, че оставаше да свети и след като дръпнеш контактния ключ, за да ти напомня.
Но нека все пак колегите да кажат, защото вече не си спомням
Мисля, но не съм сигурен, че трябва при контакт всички да светнат, защото то тогава прави пълен чек на таблото и свети всичко де що може. Така че стигам до логическия извод, че по време на път трябва да ти светят зелените лампички за маслото и нищо друго. Ако се стигне до жълта лампа си спомням, че оставаше да свети и след като дръпнеш контактния ключ, за да ти напомня.
Но нека все пак колегите да кажат, защото вече не си спомням
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- Новини
-
Оффф уморих се да обяснявам за какво е inspectiona. Някой дал грешно инфо и всички решиха че нещо не е наред като свети.
INSPECTION
Светването на този надпис, както и на часовничето до него, ви напомня да направите инспекций на автомобила си. Този датчик свети на определени километри или време. Напомня ви да проверите или смените ремъците, свещи, гуми, накладки, спирачна течност, антифриз, горивен филтър, масло на скорости, масло на диференциал и т.н.... Тук, в България, не му обръщаме много много внимание, защото просто правим инспекцийте на различните части не на веднъж ами когато се налага или има проблем. А и не се сещаме да си го занулим след подмяна на повечето косумативи. Съветвам те все пак да си провериш гореописаните неща и да си го занулиш после. Зануляването става също както и на oil service, посредством или специален уред, с който разполагат в някои бензиностанций и сервизи, може и сам да го направиш но не те съветвам.
Този надпис няма нищо общо с повреди.
INSPECTION
Светването на този надпис, както и на часовничето до него, ви напомня да направите инспекций на автомобила си. Този датчик свети на определени километри или време. Напомня ви да проверите или смените ремъците, свещи, гуми, накладки, спирачна течност, антифриз, горивен филтър, масло на скорости, масло на диференциал и т.н.... Тук, в България, не му обръщаме много много внимание, защото просто правим инспекцийте на различните части не на веднъж ами когато се налага или има проблем. А и не се сещаме да си го занулим след подмяна на повечето косумативи. Съветвам те все пак да си провериш гореописаните неща и да си го занулиш после. Зануляването става също както и на oil service, посредством или специален уред, с който разполагат в някои бензиностанций и сервизи, може и сам да го направиш но не те съветвам.
Този надпис няма нищо общо с повреди.
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Е, те това ти требва:
http://ivo316i.hit.bg/oilservice/
http://ivo316i.hit.bg/oilservice/
ясно
добре, значи отивам да ми да ми занулят тези джаджи и след това INSPECTION спира да свети а при запален двигател ще светят като начало всички диоди и ще почнат да гаснят на всеки 2000 км.
само кажете едно место, т.е. бензиностанция, кадето това се прави наистина, за да не се лутам.
благодаря
само кажете едно место, т.е. бензиностанция, кадето това се прави наистина, за да не се лутам.
благодаря
- PILOTA
-
Burn Out Master
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 30.09.2002
- Местоположение: Plovdiv/Smolqn
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
- Мечтае да кара: M5 i RS4
Когато колата е запалена не свети никоя от лампичките за маслото.Като дадеш на контакт ти показва колко има до смяната на масло! 

- LandShark
-
смирен поклонник
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
за инспекцията...
Здравейте момчета,
Току що се регистрирах и бих искал да споделя за моя проблем с тези цветни лампички
при мен се оказва, че не може да се занули компютъра защото някъде в таблото имало батерийки които са свършили курса. Не съм сигурен дали това е така. Защото сега свети каквото си иска. Основно часовниче жълт,червен диод и инспекцията. Иначе колата ми е голям мерак и подмених всичко що касае профилактиката - масла, ремъци, кабели, накладки и т.н.
Основното което ме плаши е че я оставих няколко дни без акумулатор и сега оборотомера и икономайзера отказват да работят.
дали не повредих нещо??? или както казвате утре може да откаже и да ми запали.
Току що се регистрирах и бих искал да споделя за моя проблем с тези цветни лампички

при мен се оказва, че не може да се занули компютъра защото някъде в таблото имало батерийки които са свършили курса. Не съм сигурен дали това е така. Защото сега свети каквото си иска. Основно часовниче жълт,червен диод и инспекцията. Иначе колата ми е голям мерак и подмених всичко що касае профилактиката - масла, ремъци, кабели, накладки и т.н.
Основното което ме плаши е че я оставих няколко дни без акумулатор и сега оборотомера и икономайзера отказват да работят.
дали не повредих нещо??? или както казвате утре може да откаже и да ми запали.
BMW////MPOWER
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани