СПЕШНА ПОМОЩ!!!!!!!!!!!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

СПЕШНА ПОМОЩ!!!!!!!!!!!!!

Мнение от bobolink » 11 Юли 2007, 11:45

Пичове кажете ми СПЕШНО Е!!! от какво може да няма съосие на веригата между зъбното колело на разпределителният вал и долното колело! Веригата се качва върху колелото на вала и стърже! Пред изваждане е! Сменял съм разпределителният вал и главата, но като ги взех ми твърдяха че са от същият модел БМВ. Може ли да е малко по-дълъг вала и от това да става тая разминавка? А имало и някякъв аксиален луфт на вала? Това какво е? Говоря за 318 TDS 96г.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 11 Юли 2007, 12:03

Айде бе хора! Толкова ли никой не знае???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 11 Юли 2007, 12:41

Няма ли си там едно зъбно колелце, на което се закача веригата. Ти хубаво си сменил вала и главата, ама карантиите по агренажа :?: - зъбните колела, обтегачите :?:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 11 Юли 2007, 12:59

kriso85 написа:Няма ли си там едно зъбно колелце, на което се закача веригата. Ти хубаво си сменил вала и главата, ама карантиите по агренажа :?: - зъбните колела, обтегачите :?:


Е карантиите са си мойте! За какво да ги сменям???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 11 Юли 2007, 13:01

А има ли вероятност вала да не е точно за този двигател или да някакъф "специален" :?:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 11 Юли 2007, 13:07

kriso85 написа:А има ли вероятност вала да не е точно за този двигател или да някакъф "специален" :?:


Ма взех го от една морга ! Вала е от главата която също купих! 318 TDS! Може да е по-дълъг ли?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 11 Юли 2007, 13:09

bobolink написа:
kriso85 написа:А има ли вероятност вала да не е точно за този двигател или да някакъф "специален" :?:


Ма взех го от една морга ! Вала е от главата която също купих! 318 TDS! Може да е по-дълъг ли?

Е не би трябвало да е по-дълъг :roll: :roll: :roll: И аз незнам кво да ти кажа :roll: освен да чакаш някой по-компетентен да се включи.
ПП : а майстора дето ти прави колата кво каза?
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 18.02.2007

Мнение от zayo » 11 Юли 2007, 13:58

И аз съм на мнение ,че не трябва да е по дълъг.:?:
Според мен ако всичко е напаснато правилно не трябва да имаш проблем.

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 11 Юли 2007, 15:30

ШАХ ! , в ЕТК-то от първата до последната година разпределителните валове са с еднакви номера , главите също, нещо сте изкривили някаде .. горе колелото легнало ли е идеално на вала ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 11 Юли 2007, 16:51

Сега идвам от майстора! Разбра се кво е!!! Начи тия тапаци първо за стегнали зъбното колело горе за вала, правили са си белези "на ръка" на зъбното колело и на вала!!! После са опънали веригата! А майстора ми обясни че колелото се стяга но се оставя леко хлабаво така че като се застопори мотора по белезите (слагат се там някакви шплентове, а и горе на вала се слага една прорязана планка която при правилна центровка ляга плътно на горната част на главата!) Вследствие на което центровката беше избягала с два зъба а така и веригата беше хлабава (образуваше "коремче" не от долната страна а от горната - с тенденция да изкочи!

Това е! А хидравлични повдигачи взех че бяхя сбиротак!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 11 Юли 2007, 16:57

баце, ти да не си оставил колата при кварталния майстор? то от елементарна култура се знае как се центрова вал :confused: :help:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 11 Юли 2007, 17:01

Stanchev написа:баце, ти да не си оставил колата при кварталния майстор? то от елементарна култура се знае как се центрова вал :confused: :help:


...аха... :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 11 Юли 2007, 17:52

Сега ми звънна майстора и каза че като е запалил мотора стърженето идва но някъде от долу от ангренажа.....трябва да сваля главата и т.н.
Кво ли може да са усрали тия?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 11 Юли 2007, 17:54

квото и да са усрали искай да я закарат в СЕРВИЗ и да си поемат всички разходи :idea:
ег*и "майсторите" :evil:
Изображение

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 11 Юли 2007, 18:42

а леле .... . я кажи колко ти струва гарнитурата , отиде далаверата :confused:
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook