318i или 318TDS
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
318i или 318TDS
Здравейте на всички предстои ми покупка на баварка и се колебая между 318i и 318TDS дайте съвет моля ви
. Като я взема ще черпа по бира 


Колега!!! То си е до късмет ама ако питаш мене не си купувай TDS! Пети месец вече колата ми е по майстори! Ако държиш да ти разказвам през какви премеждия минах, и все още минавам драсни едно л.с.! Този модел дизелаци крият големи неприятности под капака!!!
Последна промяна bobolink на 09 Юли 2007, 13:13, променена общо 1 път
- Veson
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 696
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120d
- Мечтае да кара: x6
Всичко се свежда до късмет и поддръжка, начин на каране - аз лично от две години нямам проблеми с колата, сменил съм една помпа в резервоара и това е !
stay tuned


- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Значи и двете коли си имат и плюсове и минуси. Като цяло на бензина поддръжката е по-евтина. Но харчи доста повече, а при 2.ХХ цена на бензина, ако минаваш доволно количество километри месечно колата ще ти се изплати.
И аз му правих ремонт на ТДС (глава, бутала, биелни и основни лагери), но не м0ога да твърдя че 318ТДС е дърво. Навъртях и доволни километри, които като сметна икономията не съм толко набутан с ремонта. Отделен е въпроса, че като тръгнеш по калпави "майстори" може да ти побелее косата. Според мойте скромни наблюдения на 318 ТДС им зимат бързо душичките, щото ги карат като бензинки. Яко ръчка, калпави масла и т.н.... Все пак това е 1.7 дизелов двигател и не требва се прекалява...
Още повече ако го избира някой, който е карал такава кола достатъчно време ( а не някой дървен философ) си е доста оферта.
Винаги 318ТДС пред 318/320 на ГАЗ.....
Така че ако искаш икономия взимай дизела, но с едно наум - требва обстойно да се прегледа, да се види дали не му е взета душичката. Има 1001 теми относно 318тдс, така че потърси.
И аз му правих ремонт на ТДС (глава, бутала, биелни и основни лагери), но не м0ога да твърдя че 318ТДС е дърво. Навъртях и доволни километри, които като сметна икономията не съм толко набутан с ремонта. Отделен е въпроса, че като тръгнеш по калпави "майстори" може да ти побелее косата. Според мойте скромни наблюдения на 318 ТДС им зимат бързо душичките, щото ги карат като бензинки. Яко ръчка, калпави масла и т.н.... Все пак това е 1.7 дизелов двигател и не требва се прекалява...
Още повече ако го избира някой, който е карал такава кола достатъчно време ( а не някой дървен философ) си е доста оферта.
Винаги 318ТДС пред 318/320 на ГАЗ.....
Така че ако искаш икономия взимай дизела, но с едно наум - требва обстойно да се прегледа, да се види дали не му е взета душичката. Има 1001 теми относно 318тдс, така че потърси.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
от 10+ годишен дизел икономия не чакай ! таман си е минал безпроблемните 300к и почваш да го ремонтираш ... дизела е икономична машина да .. като е чисто нов комън рейл обаче .. вземи бензина и няма да съжаляваш - М43 е с най евтина поддръжка от всички актуални двигатели на БМВ ,и не гори много
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
!
земай ис-а,тва е голяма работа...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Колко още ще изкара зависи от поддръжката, аз на мойта няма да казвам колко км съм и навъртял, че на неокои хора лоши ше им стане. Но на всеки 6000км съм сменял маслото с естерен Motul 0w40. Много хора викат- няма смисъл на такава стара и смотана кола такова скъпо масло, но повечето от тях правиха вече ремонти
Но за мен избора е М43, при тая цена на нафтата и 9/100 градско файдата е почти нулева.

Но за мен избора е М43, при тая цена на нафтата и 9/100 градско файдата е почти нулева.
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани