метанов или газов инжекцион?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
нига съм нямал и ес и не мога да ти кажа-нареждай повече кихалки за да запазиш дебитомера и тва е спасението мамкаму.много скъп тоа бензин -трябва да се мисли нещо за да караме повече БМВтатаBMWm5 написа:bmwfena написа:за да Караш БМВ не е задължително да караш с 200.значи комфорта от возията и безшумноста и кефа се чувства и с 60-80-120 и т.н.Тъй че нека всеки си кара с каквото иска ако иска и с кюмюр да кара-колатаси е негова-той си решава..преди 2 седмиици си продадох газеницата и сега съм само на бензин и искам да ви кажа че това не е работа-много пари се дават за тоа скапан ама скапан бензин и скоровреме пак ще съм с бутилки в багажника-да ти ебем скороста нека да си ми екеф и да си карам пък нека да се смеят..тоа с тва БМВ бил на газ-боли ме фара-отвсякъде![]()
ама тоа бензин е бахти набутването
![]()
![]()
ами това е положението искам колкото се може БМВто да си го карам а не да го гледам в гаража.предпочитам с 80 км/ч да карам и да галя гладка нежна женска плът под полата отколкото да седя с празни джобове в гаража и да викам-газ ли-никога
eee колега ти ме вкара в 3-та глуха колкото бях писимисти4но настроен кам тия гази6та.... ти ми завартя идеята вместо да ми се подмятат 300-та гозови уредби из сержиза 6то да не си сложа една пак кат има пари бенз 6тити кат ми светне лапмата и се ка4вам да дизеладобре де мен ме е страх мн от това 4е 6те гарми 520-то ми пр бе6е на метан и мн гарме6е при палене и при работа (м50б20)
как са ис-ките кви проблеми има при теях?На колегите на газ гърмят ли им филтрите я кажете?

- robert1975
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 468
- Регистриран на: 9.05.2007
имам приятел с газов и с метанов -еми слагаи по- добре метанов-колата си му върви доста добре -до пловдив с 160-170 км-четири човека в двете посоки даде разход 18 лв.
- Shider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: touring 318tds
bmwfena написа:ниkoга съм нямал и ес и не мога да ти кажа-нареждай повече кихалки за да запазиш дебитомера и тва е спасението мамкаму.много скъп тоа бензин -трябва да се мисли нещо за да караме повече БМВтата
Колегата си прави сметки за инжекцион --> какво гърмене; какви кихалки?!?!
don_mimo, слагай, ако не те притеснява малко по-ниската мощност и малката автономия, или доста намаления багажник (и по-тежката задница), пък после да има и впечатления от първа ръка!
Аз също мислех за метанов инжекцион - спря ме понижената мощност, която обърква логиката за управление на автоматика

Виждал съм 320-ка(комби) с метанов инж. от Италия, но нямам лични впечатления, освен трите големи балона в багажника и липсата на практика на такъв...
Последна промяна Shider на 09 Юли 2007, 12:23, променена общо 1 път
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
robert1975 написа:имам приятел с газов и с метанов -еми слагаи по- добре метанов-колата си му върви доста добре -до пловдив с 160-170 км-четири човека в двете посоки даде разход 18 лв.
520-ката ми върве6е 160 170 само дет малко по малко върте6е на светофарите

аз съм с обикновна газова, струва по4ти без пари в сравнение с инжекциона, ходих до морето и обратно - към бургас почти целия път е магистрала, та по нея 150-170 а по пътя 120-140, карах нощно та нямаше трафик и го позволяваше. харчи ми към 9 - 9,5 на 100. обаче в софия като я настъпвам разхода ми се вдига над 12 та и повече
моят съвет е ако караш предимно извънградско може и обикновена
моят съвет е ако караш предимно извънградско може и обикновена
- someone
- сбъркал колата, но не и форума
-
- Мнения: 1494
- Регистриран на: 25.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е70
Айде и от мен малко лични впечатления. Щото поне опит с LPG на ISка имам. Първоначално бях с обикновена LPG уредба. За 2000 км., от които 300 - 350 градско, гърмя общо 7 пъти. Седмият беше на кръстовището на К. Величков и Стамболийски, та си проправях път между колите и трамваите да събирам чарколяци (щото всичко, що е гумено се разхвърча). Това, че бях запушил и кръстовището не го броим. След седмия се свързах с едни пичове от Карлово, които имат сервизи и в Пловдив и в София (в София им е малко сервизчето, на ул. "Кирил и Методий"), и внасят StarGas. Та тези същите си имат някаква тяхна доработка, която са си нарекли SimGas - газов инжекцион, само дето цените са доста по прилични. От тогава 2 години. Единственото, което е пипано по колата във връзка с газовия инжекцион е смяната на филтрите за газта.
За вървенето - ако кажа, че върви по същия начин - ще те излъжа. Но ако кажа и че върви по малко, пак ще излъжа. Просто динамиката на колата се променя и в началото е малко странно. Но на газ съм вдигал на два пъти 200 по нагорнищата преди разклоните за Провадия по магистрала Хемус, в посока Варна. Единият път с една Alfa 146(май) а другия път с един Golf GTI(освен ако надписът GTI не е бил от илиенци, ама доколкото успях да видя беше с широката лайсна, та май си беше натурална GTI-ка) и двата пъти им дръпнах с по една дължина преди върха. Така че и ускорение и максимална скорост според мен не страдат от LPG инжекциона. Сега специалистите сигурно ще ме затрупат с графики на въртящи моменти и конски сили при газ и при бензин...ама ако това ще те успокои, ако не броим това, че ще ти е доста по евтино, вероятно месец след като сложиш LPG инжекциона ще забравиш че не си на бензин...
А за приказките "Бмв кара, а му е скъпо" ...да ви кажа, всичките във форума на е36 явно така сме си надвили на харча, че си умираме от кеф да караме (поне) десет годишни коли...айде стига...няма какво да се правим на колекционери...
За вървенето - ако кажа, че върви по същия начин - ще те излъжа. Но ако кажа и че върви по малко, пак ще излъжа. Просто динамиката на колата се променя и в началото е малко странно. Но на газ съм вдигал на два пъти 200 по нагорнищата преди разклоните за Провадия по магистрала Хемус, в посока Варна. Единият път с една Alfa 146(май) а другия път с един Golf GTI(освен ако надписът GTI не е бил от илиенци, ама доколкото успях да видя беше с широката лайсна, та май си беше натурална GTI-ка) и двата пъти им дръпнах с по една дължина преди върха. Така че и ускорение и максимална скорост според мен не страдат от LPG инжекциона. Сега специалистите сигурно ще ме затрупат с графики на въртящи моменти и конски сили при газ и при бензин...ама ако това ще те успокои, ако не броим това, че ще ти е доста по евтино, вероятно месец след като сложиш LPG инжекциона ще забравиш че не си на бензин...
А за приказките "Бмв кара, а му е скъпо" ...да ви кажа, всичките във форума на е36 явно така сме си надвили на харча, че си умираме от кеф да караме (поне) десет годишни коли...айде стига...няма какво да се правим на колекционери...
- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Яко
Golf II GTI 8V '91 е с тясна лайсна...


Golf II GTI 8V '91 е с тясна лайсна...


БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
и ас моита ис-ка я карах около 2г. или 30000км на обикновенна газова за 550лв и ми е кихала общо не повече от 6-7пъти това не ме притесняваше колкото досадното менене на оборите на празен ход.но като изключим тези две забележки сичко си е като при нормална бензинова кола
а това че съм избил близо половината кола с раликата може само да ме радва
ся евентоално за следващата ми ще е 320ка и за нея сам се замислил за газов инжекцион на 100%просто защото за метана няма много инфо кво що?а и явно няма тука много колеги които да внесат яснота по въпроса[/quote]


- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
ZergHero написа:Бате ти си болен да Срамиш така БМВ-то С метан по добре сложи АГУ нема толко да те е срам![]()
![]()
и аз не съм от наи умните та затва те дни си слагам метан



нека сме тъпи то дами доиде 75% по ефтино от бензина

що да ги давам те пари за акцизи на държавата
като мога да ги дам за нещо друго

- Deadgame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 573
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: м50б20
Колега преди 1 година сложих газов инжекцион тук в Стара Загора и да ти кажа косури нямам само веднаж съм ходил да ми сменят софтоера на газовата и това е тук цената е кам 1200 лева
- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
ще се прави нещо ...днес гледам бензина пак ско4ил
още се колебая дали метан или газ .... най-тънко на метан ..ама искат 3500лв заради 6-те цилиндара .... кофти ...
свършвам ремонт в нас и слагам нещо .... а тези олекотени бутилки колко струват знае ли се? разбрах 4е нормалните са по 52кг и сабират 8кг едната кажи ре4и ... следователно ти трябват 2 такива - да минеш поне 200км .... и нямаш багажник ..това като4ели са минусите ...
сега така и неразбрах на двигателя какво му става..ама нли е бмв,при правилна поддръжка трябва да ме надживее
докато газ има навсякаде,пове4е място има в багажника.... оба4е и газта ска4а... а ние тук тарсим икономия и комфорт и 6то годе добър вървеж ...

още се колебая дали метан или газ .... най-тънко на метан ..ама искат 3500лв заради 6-те цилиндара .... кофти ...
свършвам ремонт в нас и слагам нещо .... а тези олекотени бутилки колко струват знае ли се? разбрах 4е нормалните са по 52кг и сабират 8кг едната кажи ре4и ... следователно ти трябват 2 такива - да минеш поне 200км .... и нямаш багажник ..това като4ели са минусите ...
сега така и неразбрах на двигателя какво му става..ама нли е бмв,при правилна поддръжка трябва да ме надживее

докато газ има навсякаде,пове4е място има в багажника.... оба4е и газта ска4а... а ние тук тарсим икономия и комфорт и 6то годе добър вървеж ...

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
намерих метанови бутилки на цена 6лв -на литър
и ми пасват 70 литра в багажника две бутилки
та въпроса ми е ако на газ ми харчи 12-13
с те 70 литра колко км мога да мина

и ми пасват 70 литра в багажника две бутилки
та въпроса ми е ако на газ ми харчи 12-13
с те 70 литра колко км мога да мина


- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
е то се мери в кг ...
разбрах 4е 52кг мутилка събира 8,5кг ..
некои компетентен да ти отговори колко кг може да събере6 в тези бутилки и за колко ще ти стигне ...
разбрах 4е 52кг мутилка събира 8,5кг ..
некои компетентен да ти отговори колко кг може да събере6 в тези бутилки и за колко ще ти стигне ...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани