Климатроника не изстудява
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Гост
-
при мен не може да се спре! просто не тръгна веднага-не знам защо! видях го с очите си . тая ,дето е на виското тръгна леко ,но не много бързо-явно още н ебеше загряло ,въпреки че вънка беше 40 градуса!
самата перка на климатика дето е отпред изобщо не мръдна като включих ,а после си включваше и я чух как работи и на друга по-висока скорост и после включи на по-ниска! не знам ква е галимацията ,ма сега си работят и си действа без проблем
самата перка на климатика дето е отпред изобщо не мръдна като включих ,а после си включваше и я чух как работи и на друга по-висока скорост и после включи на по-ниска! не знам ква е галимацията ,ма сега си работят и си действа без проблем
- M5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 13.09.2004
- Местоположение: София
- Кара: '97 520i - продадена
- Мечтае да кара: M5
Ходих, напълниха фреон, но не можах да се радвам на студа дълго
. Оня ден паля колата, тръгвам, ама няма студено. Днес отидох пак при тях, закачиха машината и източиха 50 гр фреон
. Оказа се, че радиатора изпуска. Гледаха в някакъв техен каталог, ама излязоха 10-ина модела радиатори. Провериха 2 произволни и цените бяха 210 лв единия модел и 514 лв
другия. Могат да ми кажат кой ще пасне след като свалят сегашния. В RealOEM има 2 номера за такъв радиатор (№ 1 на схемата) за преди и след 09/1997, но в дару няма нито цена, нито наличност. Знаете ли какви разлики може да има м/у различните радиатори, че разликата в цената да е толкова голяма? В сряда ще ходя да свалят радиатора и да видят дали подлежи на ремонт или да се взима нов.





Мисля че радиатора в дару беше към 500 или 700 лв.,тия момчета правят радиатори,тоест махат пласмасовата част и слагат вместо нея алуминиева,показаха ми как става и после забравиш за него,но зависи в какво положение ти е радиатора,те ще ти кажат ако може да го оправят,мисля че това струваше някъде към 200лв.
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'


- M5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 13.09.2004
- Местоположение: София
- Кара: '97 520i - продадена
- Мечтае да кара: M5
Свалиха виското и водния радиатор, за да стигнат до тоя на климатика. С виското видяха доста зор обаче, беше се спекло яко. Залепиха радиатора и сега духа направо лед. Дори имам подозрения че перката на климатика работи на поне 2 степени. Сега чакам да се позатопли времето и да тествам, че нещо захладня днеска и на перката не и се работи много много 

- Apunch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 21.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 750 IA
Имам сходен проблем с някои от колегите по-горе - перката, която охлажда фреона работи само на последната степен, а тя се включва (доколкото разбрах, при качване на налягането в системата, т.е. не е добре да е така). Утре ще ходя в Камор да купувам съпротивления, но ме обезпокои един факт, който забелязах в RealOEM - за моя модел и година има като резервна част само целия вентилатор
. Някой може ли да потвърди дали действително съпротивленията са сменяеми - става въпрос за 525дА, произведена 11.2001г.

Apunch написа:Имам сходен проблем с някои от колегите по-горе - перката, която охлажда фреона работи само на последната степен, а тя се включва (доколкото разбрах, при качване на налягането в системата, т.е. не е добре да е така). Утре ще ходя в Камор да купувам съпротивления, но ме обезпокои един факт, който забелязах в RealOEM - за моя модел и година има като резервна част само целия вентилатор. Някой може ли да потвърди дали действително съпротивленията са сменяеми - става въпрос за 525дА, произведена 11.2001г.
По-добре отивай при тези момчета,преди да отидеш в Камор.И на мен перката ми работеше на високата скорост и когато мериха налягането беше някъде 30 и след като измиха радиатора ,падна на 14 където трябва и да стои,а сега перката ми работи само на първата скорост даже от време на време температурата ми пада,само като карам бързо стои в 12ч.

Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'


- Apunch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 21.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 750 IA
Кои са тия момчета?
А за кой радиатор говориш - фреона или за двигателя? Аз нямам проблем с охлаждането и температурата на двигателя - само дето не е много убедиелен климатика на място! А и ако съпротивленията са ОК би трябвало при ръчно подаване на ток на различните скорости да върти, нали?
А за кой радиатор говориш - фреона или за двигателя? Аз нямам проблем с охлаждането и температурата на двигателя - само дето не е много убедиелен климатика на място! А и ако съпротивленията са ОК би трябвало при ръчно подаване на ток на различните скорости да върти, нали?
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Apunch написа:Имам сходен проблем с някои от колегите по-горе - перката, която охлажда фреона работи само на последната степен, а тя се включва (доколкото разбрах, при качване на налягането в системата, т.е. не е добре да е така). ...
С включването на климатика трябва да се включи задължително и вентилатора. Накоя степен - зависи от температурата.
Apunch написа:Кои са тия момчета?
А за кой радиатор говориш - фреона или за двигателя? Аз нямам проблем с охлаждането и температурата на двигателя - само дето не е много убедиелен климатика на място! А и ако съпротивленията са ОК би трябвало при ръчно подаване на ток на различните скорости да върти, нали?
Говоря за перката на климатика,не на двигателя.
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'


- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
- Apunch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 21.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 750 IA
А аз съм наясно за коя перка става въпрос - питането ми беше провокирано (за кой от двата радиатора става въпрос) от постнатите по-горе коментари, че перката за климатика помага за охлаждането на двигателя, тоест би имало логика да е закачена някакси с температурата на двигателя и логично ако има утайки в радиатора на антифриза да не отчита точно.
Също така кометираш нещо за главата - какво общо има тя с радиатора на климатика!?
При мен климатика си работи и то добре - безшумно, студено.... Проблемът ми е, че не сработва перката на ниските скорости!
На мен единствено не ми стана ясно кой радиатор промиваш?
Също така кометираш нещо за главата - какво общо има тя с радиатора на климатика!?
При мен климатика си работи и то добре - безшумно, студено.... Проблемът ми е, че не сработва перката на ниските скорости!
На мен единствено не ми стана ясно кой радиатор промиваш?
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Apunch написа:Също така кометираш нещо за главата - какво общо има тя с радиатора на климатика!?
Когато се запуши радиатора на климатика (т. е. през серпентинките не може да преминава въздух), спира да охлажда и този на двигателя. Между двата радиатора се получава нещо като килим от мръсотии и въпреки, че от към двигателя рдиатора му изглежда чист, всъщност не върши никаква работа и двигателя прегрява. Дори и вискосъединителя да е в ред!
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани