Климатроника не изстудява

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 28 Юни 2007, 18:35

при мен не може да се спре! просто не тръгна веднага-не знам защо! видях го с очите си . тая ,дето е на виското тръгна леко ,но не много бързо-явно още н ебеше загряло ,въпреки че вънка беше 40 градуса!
самата перка на климатика дето е отпред изобщо не мръдна като включих ,а после си включваше и я чух как работи и на друга по-висока скорост и после включи на по-ниска! не знам ква е галимацията ,ма сега си работят и си действа без проблем

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 13.09.2004
Местоположение: София
Кара: '97 520i - продадена
Мечтае да кара: M5

Мнение от M5 » 02 Юли 2007, 11:55

Ходих, напълниха фреон, но не можах да се радвам на студа дълго :( . Оня ден паля колата, тръгвам, ама няма студено. Днес отидох пак при тях, закачиха машината и източиха 50 гр фреон :!: :!: :!: . Оказа се, че радиатора изпуска. Гледаха в някакъв техен каталог, ама излязоха 10-ина модела радиатори. Провериха 2 произволни и цените бяха 210 лв единия модел и 514 лв :shock: другия. Могат да ми кажат кой ще пасне след като свалят сегашния. В RealOEM има 2 номера за такъв радиатор (№ 1 на схемата) за преди и след 09/1997, но в дару няма нито цена, нито наличност. Знаете ли какви разлики може да има м/у различните радиатори, че разликата в цената да е толкова голяма? В сряда ще ходя да свалят радиатора и да видят дали подлежи на ремонт или да се взима нов.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 02 Юли 2007, 19:51

Мисля че радиатора в дару беше към 500 или 700 лв.,тия момчета правят радиатори,тоест махат пласмасовата част и слагат вместо нея алуминиева,показаха ми как става и после забравиш за него,но зависи в какво положение ти е радиатора,те ще ти кажат ако може да го оправят,мисля че това струваше някъде към 200лв.
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 13.09.2004
Местоположение: София
Кара: '97 520i - продадена
Мечтае да кара: M5

Мнение от M5 » 05 Юли 2007, 14:00

Свалиха виското и водния радиатор, за да стигнат до тоя на климатика. С виското видяха доста зор обаче, беше се спекло яко. Залепиха радиатора и сега духа направо лед. Дори имам подозрения че перката на климатика работи на поне 2 степени. Сега чакам да се позатопли времето и да тествам, че нещо захладня днеска и на перката не и се работи много много ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 750 IA

Мнение от Apunch » 08 Юли 2007, 9:32

Имам сходен проблем с някои от колегите по-горе - перката, която охлажда фреона работи само на последната степен, а тя се включва (доколкото разбрах, при качване на налягането в системата, т.е. не е добре да е така). Утре ще ходя в Камор да купувам съпротивления, но ме обезпокои един факт, който забелязах в RealOEM - за моя модел и година има като резервна част само целия вентилатор :shock: . Някой може ли да потвърди дали действително съпротивленията са сменяеми - става въпрос за 525дА, произведена 11.2001г.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 08 Юли 2007, 9:48

Apunch написа:Имам сходен проблем с някои от колегите по-горе - перката, която охлажда фреона работи само на последната степен, а тя се включва (доколкото разбрах, при качване на налягането в системата, т.е. не е добре да е така). Утре ще ходя в Камор да купувам съпротивления, но ме обезпокои един факт, който забелязах в RealOEM - за моя модел и година има като резервна част само целия вентилатор :shock: . Някой може ли да потвърди дали действително съпротивленията са сменяеми - става въпрос за 525дА, произведена 11.2001г.


По-добре отивай при тези момчета,преди да отидеш в Камор.И на мен перката ми работеше на високата скорост и когато мериха налягането беше някъде 30 и след като измиха радиатора ,падна на 14 където трябва и да стои,а сега перката ми работи само на първата скорост даже от време на време температурата ми пада,само като карам бързо стои в 12ч. :mhihi:
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 750 IA

Мнение от Apunch » 08 Юли 2007, 9:59

Кои са тия момчета?
А за кой радиатор говориш - фреона или за двигателя? Аз нямам проблем с охлаждането и температурата на двигателя - само дето не е много убедиелен климатика на място! А и ако съпротивленията са ОК би трябвало при ръчно подаване на ток на различните скорости да върти, нали?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 08 Юли 2007, 11:52

Apunch написа:Имам сходен проблем с някои от колегите по-горе - перката, която охлажда фреона работи само на последната степен, а тя се включва (доколкото разбрах, при качване на налягането в системата, т.е. не е добре да е така). ...


С включването на климатика трябва да се включи задължително и вентилатора. Накоя степен - зависи от температурата.
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 08 Юли 2007, 14:17

Apunch написа:Кои са тия момчета?
А за кой радиатор говориш - фреона или за двигателя? Аз нямам проблем с охлаждането и температурата на двигателя - само дето не е много убедиелен климатика на място! А и ако съпротивленията са ОК би трябвало при ръчно подаване на ток на различните скорости да върти, нали?


Говоря за перката на климатика,не на двигателя.
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 08 Юли 2007, 16:11

eno написа:...
Говоря за перката на климатика,не на двигателя.


Именно нея имам предвид!
Изображение
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 750 IA

Мнение от Apunch » 08 Юли 2007, 18:19

А аз съм наясно за коя перка става въпрос - питането ми беше провокирано (за кой от двата радиатора става въпрос) от постнатите по-горе коментари, че перката за климатика помага за охлаждането на двигателя, тоест би имало логика да е закачена някакси с температурата на двигателя и логично ако има утайки в радиатора на антифриза да не отчита точно.

Също така кометираш нещо за главата - какво общо има тя с радиатора на климатика!?

При мен климатика си работи и то добре - безшумно, студено.... Проблемът ми е, че не сработва перката на ниските скорости!

На мен единствено не ми стана ясно кой радиатор промиваш?

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 08 Юли 2007, 18:45

Промива се мястото между двата радиатора и също и двата от страната която е между тях. А за перката на климатика -не знам ,ма мойта си работи на три скорости и не тръгва веднага с пускането на климатика! Да има толко много скорости -не ми се вярва!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 08 Юли 2007, 20:36

Apunch написа:Също така кометираш нещо за главата - какво общо има тя с радиатора на климатика!?


Когато се запуши радиатора на климатика (т. е. през серпентинките не може да преминава въздух), спира да охлажда и този на двигателя. Между двата радиатора се получава нещо като килим от мръсотии и въпреки, че от към двигателя рдиатора му изглежда чист, всъщност не върши никаква работа и двигателя прегрява. Дори и вискосъединителя да е в ред!
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 09 Юли 2007, 9:48

Момчетата са ти отговорили точно и ясно :)
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Мнение от Vozq_bez_pari » 09 Юли 2007, 21:04

а как мога да разбера дали има достатъчно фреон системата на климатика ?

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook