Diesel power... кусур

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Diesel power... кусур

Мнение от err0r » 06 Юли 2007, 11:57

Изчетох цялата тая тема и не ми стана ясно защо студения ми старт е ужасен. Ходих в Супер-дизел за диагностика, смяна на някакъв клапан и центровка. Сега ходих да проверя как пали топла - няма проблеми, но сутринта беше отвратително. Акумулатора е 65 амперчаса.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 06 Юли 2007, 12:01

Смени и 4-те подгряващи свещи и по-голям акумолатор( поне 80А). Би трябвало да се оправи.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: UK
Кара: от грешната страна

Мнение от martoto » 06 Юли 2007, 13:21

Премери и компресията също :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 468
Регистриран на: 9.05.2007

Мнение от robert1975 » 06 Юли 2007, 13:29

имаше някакъв клапан които играе роля при паленето

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 06 Юли 2007, 13:36

robert1975 написа:имаше някакъв клапан които играе роля при паленето

Точно тоя клапан смениха в супер-дизел.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 06 Юли 2007, 13:52

Да не би като смени горивният филтър и тогава да започна да ти прави проблими!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 18.02.2007

Мнение от zayo » 06 Юли 2007, 15:20

Здрасти колега,
След центровката е спряла да ти пали студена или ? :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 12.07.2004

Клапанче

Мнение от Popov » 06 Юли 2007, 16:09

Купи си от някой магазин възвратен клапан , режеш маркуча на нафтата преди филтъра и го монтираш.Може би ти смуче въздух от някъде.Пробвай да я оставиш под наклон предницата да е по ниско от задницата и ако има ефект е 100% това.А в супер дизел са ти сменили клапана на помпата сигурно!Успех!И като ти изгасне лампата на свещите брой до 5 и тогава върти на стартер!Не веднага след като изгасне!

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 06 Юли 2007, 17:44

titikaka написа:Да не би като смени горивният филтър и тогава да започна да ти прави проблими!!!

Горивният филтър си го смених сам и нямаше проблеми.
zayo написа:Здрасти колега,
След центровката е спряла да ти пали студена или ? :help:

Ами смяната на въпросния клапан и центровката бяха в един ден (сряда) и да - след това започна да прави така.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 12.07.2004

Помпа

Мнение от Popov » 06 Юли 2007, 22:10

Тогава си врътни помпата напред /дай аванс/ за целта :
Лула 12мм ; Гаечен ключ 12мм;13мм;Камък 12мм с два удължителя и рамо.Охлабваш двете гайки в предната част на помпата , палиш колата след това отвърташ 13мм гайка в задната част под помпата и въртиш леко в посока срещу движението на веригата.За по сигурно бележи някъде къде е била и по този белег прецени колко напред трябва да я врътнеш.Има и друг вероятен проблем :
1.При мен като зареждам на определена бензиностанция или нафта от БДЖ колата пали от първия път както студена така и топла!А като сипя на Shell или на лукчето като е топла много въртя на стартер.
2.Ниско ниво на нафта в резервоара - при температурните разлики между нафтата в резервоара и външната температура се образува конденз , който се стича по стените на резервоара и се смесва с нафтата и става... /1 кофа вода + 1 кофа лайна = 2 кофи лайна!/ :mhihi: Примера е 1:1 ! Сложи и добавка на СТП при мен имаше ефект!Дюзите се чуват по здраво.

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 06 Юли 2007, 22:16

Онзи ден си намерих въпросната БДЖ нафта и още не съм я пробвал. Засега карам само с ОМВ примиум и Петрол (ЛукОйл - Петрол), защото имам служебна карта, с която зареждам без да плащам от там. От както съм я взел само веднъж е светела лампата за горивото (резервата) и то за малко. Все гледам да имам. В момента резервоара е на 3/4 и мисля, че не е от качеството на горивото...
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 09 Юли 2007, 8:10

Новини от тази сутрин. Реших да пробвам да подгрея два пъти преди да запаля и... "о! чудо!". Запали както не съм си и мислел, че може!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 09 Юли 2007, 8:12

май май подгревни свещи ;)
сменяй всичките, най-разумно е

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 18.02.2007

Мнение от zayo » 09 Юли 2007, 11:52

err0r написа:Новини от тази сутрин. Реших да пробвам да подгрея два пъти преди да запаля и... "о! чудо!". Запали както не съм си и мислел, че може!

Значи.. моето мнение да не си правиш експерименти с тази БДЖ нафта.Нищо,че е по евтина.Относно центровката .. принципно се прави както трябва да бъде.. всякакъв аванс който решиш да дадеш ще намали от мощноста на колата в ниските обороти т.е ще бъде мудна.
Закарай я да и мернат компресията !!!
Успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 09 Юли 2007, 14:47

Мойто пък трудно пали когато е студено.Значи когато е загряла не дава да бутнеш кляча и пали.Обаче студена сутрин я подгрявам по 2 даже по 3 пъти :shock: и върти бая докато запали.Свещите са сменяни скоро на БОШ са чисто новички и четирите.Обаче студена неще да пали лесно и тва е :confused:
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook