Diesel power... кусур
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Diesel power... кусур
Изчетох цялата тая тема и не ми стана ясно защо студения ми старт е ужасен. Ходих в Супер-дизел за диагностика, смяна на някакъв клапан и центровка. Сега ходих да проверя как пали топла - няма проблеми, но сутринта беше отвратително. Акумулатора е 65 амперчаса.

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Смени и 4-те подгряващи свещи и по-голям акумолатор( поне 80А). Би трябвало да се оправи.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
robert1975 написа:имаше някакъв клапан които играе роля при паленето
Точно тоя клапан смениха в супер-дизел.

- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Да не би като смени горивният филтър и тогава да започна да ти прави проблими!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
Клапанче
Купи си от някой магазин възвратен клапан , режеш маркуча на нафтата преди филтъра и го монтираш.Може би ти смуче въздух от някъде.Пробвай да я оставиш под наклон предницата да е по ниско от задницата и ако има ефект е 100% това.А в супер дизел са ти сменили клапана на помпата сигурно!Успех!И като ти изгасне лампата на свещите брой до 5 и тогава върти на стартер!Не веднага след като изгасне!
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
titikaka написа:Да не би като смени горивният филтър и тогава да започна да ти прави проблими!!!
Горивният филтър си го смених сам и нямаше проблеми.
zayo написа:Здрасти колега,
След центровката е спряла да ти пали студена или ?![]()
Ами смяната на въпросния клапан и центровката бяха в един ден (сряда) и да - след това започна да прави така.

Помпа
Тогава си врътни помпата напред /дай аванс/ за целта :
Лула 12мм ; Гаечен ключ 12мм;13мм;Камък 12мм с два удължителя и рамо.Охлабваш двете гайки в предната част на помпата , палиш колата след това отвърташ 13мм гайка в задната част под помпата и въртиш леко в посока срещу движението на веригата.За по сигурно бележи някъде къде е била и по този белег прецени колко напред трябва да я врътнеш.Има и друг вероятен проблем :
1.При мен като зареждам на определена бензиностанция или нафта от БДЖ колата пали от първия път както студена така и топла!А като сипя на Shell или на лукчето като е топла много въртя на стартер.
2.Ниско ниво на нафта в резервоара - при температурните разлики между нафтата в резервоара и външната температура се образува конденз , който се стича по стените на резервоара и се смесва с нафтата и става... /1 кофа вода + 1 кофа лайна = 2 кофи лайна!/
Примера е 1:1 ! Сложи и добавка на СТП при мен имаше ефект!Дюзите се чуват по здраво.
Лула 12мм ; Гаечен ключ 12мм;13мм;Камък 12мм с два удължителя и рамо.Охлабваш двете гайки в предната част на помпата , палиш колата след това отвърташ 13мм гайка в задната част под помпата и въртиш леко в посока срещу движението на веригата.За по сигурно бележи някъде къде е била и по този белег прецени колко напред трябва да я врътнеш.Има и друг вероятен проблем :
1.При мен като зареждам на определена бензиностанция или нафта от БДЖ колата пали от първия път както студена така и топла!А като сипя на Shell или на лукчето като е топла много въртя на стартер.
2.Ниско ниво на нафта в резервоара - при температурните разлики между нафтата в резервоара и външната температура се образува конденз , който се стича по стените на резервоара и се смесва с нафтата и става... /1 кофа вода + 1 кофа лайна = 2 кофи лайна!/

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Онзи ден си намерих въпросната БДЖ нафта и още не съм я пробвал. Засега карам само с ОМВ примиум и Петрол (ЛукОйл - Петрол), защото имам служебна карта, с която зареждам без да плащам от там. От както съм я взел само веднъж е светела лампата за горивото (резервата) и то за малко. Все гледам да имам. В момента резервоара е на 3/4 и мисля, че не е от качеството на горивото...

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Новини от тази сутрин. Реших да пробвам да подгрея два пъти преди да запаля и... "о! чудо!". Запали както не съм си и мислел, че може!

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
err0r написа:Новини от тази сутрин. Реших да пробвам да подгрея два пъти преди да запаля и... "о! чудо!". Запали както не съм си и мислел, че може!
Значи.. моето мнение да не си правиш експерименти с тази БДЖ нафта.Нищо,че е по евтина.Относно центровката .. принципно се прави както трябва да бъде.. всякакъв аванс който решиш да дадеш ще намали от мощноста на колата в ниските обороти т.е ще бъде мудна.
Закарай я да и мернат компресията !!!
Успех
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани