Малко да помислим и посмятаме

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 05 Юли 2007, 16:07

трее са стокови 16-ки :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2757
Регистриран на: 17.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i

Мнение от bmw maniqk ivo bmw » 05 Юли 2007, 16:13

Явор написа:трее са стокови 16-ки :mhihi:


:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 06 Юли 2007, 0:11

Значи ем ме мързи да пиша, ем не мога да не се намеся като видях колко мозък се е излял в тая тема.

Първо една забележка към Сашо (дотук носител на преходната купа за най-фрапантно обяснение) - предавателните съотношения не се *събират* а се умножават. И така 3.72 първа * 3.91 диф. дават 14.55, докато 3.83 първа * 3.91 диф. = 14.98
Така. Не че това има кой знае какво значение.

После към Сони една забележка - няма "гетраг S 15/6" - има "ZF S5-16"
Не че и това има кой знае какво значение.

За мен лично първа предавка има значение до толко, че да не е излишно дълга и оттам да трябва всеки път да преупотребяваш полусъединителя на тръгване. А и каква ще да е и първа и диференциала - малките бегачки пак ше късат нормалния М20 до края на втора поне.

И акцента на спортния Гетраг не е какво е предавателното число на първа или на 5-а, а какви са предавателните съотношения м/у всеки две съседните предавки. Именно това е нещото, което със смяна на диф. не може да се промени. И именно това е нещото, от което зависи като изцедиш втора до 6500 и сложиш бързо 3-та, на какви обороти ще паднеш.
А както се казваше в един стар виц - тая дербна подробност е малко нещо, ама ти става приятно ...


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 06 Юли 2007, 9:09

stenly написа:Значи ем ме мързи да пиша, ем не мога да не се намеся като видях колко мозък се е излял в тая тема.

Първо една забележка към Сашо (дотук носител на преходната купа за най-фрапантно обяснение) - предавателните съотношения не се *събират* а се умножават. И така 3.72 първа * 3.91 диф. дават 14.55, докато 3.83 първа * 3.91 диф. = 14.98
Така. Не че това има кой знае какво значение.

После към Сони една забележка - няма "гетраг S 15/6" - има "ZF S5-16"
Не че и това има кой знае какво значение.

За мен лично първа предавка има значение до толко, че да не е излишно дълга и оттам да трябва всеки път да преупотребяваш полусъединителя на тръгване. А и каква ще да е и първа и диференциала - малките бегачки пак ше късат нормалния М20 до края на втора поне.

И акцента на спортния Гетраг не е какво е предавателното число на първа или на 5-а, а какви са предавателните съотношения м/у всеки две съседните предавки. Именно това е нещото, което със смяна на диф. не може да се промени. И именно това е нещото, от което зависи като изцедиш втора до 6500 и сложиш бързо 3-та, на какви обороти ще паднеш.
А както се казваше в един стар виц - тая дербна подробност е малко нещо, ама ти става приятно ...


Ок объркал съм за гетрака добре. Ама мене ме боли, че векоя малка бегачка ше ме бие, аз колата на драг не я карам, аз я ръчкам у завоите, нали се сещаш, че на мен ми трябва такава кутия, та да ми компенсира загубата от разликата между двата дифа и между 15ки и 17ки. Другото което ме интересува и то доста е загубата при преминаването от 2 към 3. Щом скоростите на 2.5 са по-къси, значи ок, стават затова което съм намислил, само 5 е по-дълга, ама и това е добре, щот ше ми дава повече икономия на извънградско, че ше умира повече в баирите от ясно по-ясно. Единствено като гледам таблицата, 3 и при тая кутия си е доста далече от втора, дори идва повече от другата кутия. ;)

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 06 Юли 2007, 10:42

Упс :uups: Моя грешка...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook