кога колко бензин харчи
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- dezavu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 27.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: бмв 320 Е36
- Мечтае да кара: ново бмв
кога колко бензин харчи
здравеите колеги интересува ме някои знае ли за това онзи ден чух че инжекциония мотор харчи по малко когато е на скорост защото тогава инжекторите спирали отколкото ако го пуснеш поинерция и като гледам стрелката има логика щото като сам на скорост и не подавам газ тия залепва на нула а ина4е като е на свободна стои на 4-5 ако някои го е тествал да сподели благодаря
че сега и правя засечка на градско каране

- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
Тва с стрелката и при мен се полу4ава
А дали хар4и по малко кат е на скорост,незнам!
Ше 4акаме помощ утре от колегите...


Ше 4акаме помощ утре от колегите...

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
На скорост над определени обороти и не натиснат педал на газта, кампа спиа бензина към инжекторите.inseCT написа:Тва с стрелката и при мен се полу4аваА дали хар4и по малко кат е на скорост,незнам!
![]()
Ше 4акаме помощ утре от колегите...
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Shider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: touring 318tds
krika написа:..............
Общо взето е така, само дето не спира бензина към инжекторите, а изключва самите инжектори

Когато колата се движи на собсвен ход при включена предавка - това е така наречения принудителен празен ход. Ако при отпуснат педал на газта оборотите на двигателя са по-високи от някаква определена стойност (за всеки автомобил различно) подаването на гориво може да се прекрати. Двигателя се върти от ходовата част и няма да замлъкне, т.е. двигателят задържа именно от това че трансмисията е включена. Разликата е единствено в това че ако двигателя е изключен в един момент колата ще спре съвсем, а в принудителния празен ход подаването на гориво ще се поднови като оборотите паднат под ниво на което двигателя би изгаснал или се натисне отново педала на газта. При наще коли със икономайзер разхода в тоя режим трябва да е точно 0. На свободна предавка за да работи моторя трябва да се подава определено ниво гориво и въздух през цялото врема за да се държат необходимите обороти
С няколко думи може да се обясни така - При наклон по инерция колата харчи повече на свободна предавка, отколкото на включена 5та скорост без газ. Така, когато се движим със съответната скорост и обороти в покой. Ако се спускаме много бавно става и с по-ниски предавки.

С няколко думи може да се обясни така - При наклон по инерция колата харчи повече на свободна предавка, отколкото на включена 5та скорост без газ. Така, когато се движим със съответната скорост и обороти в покой. Ако се спускаме много бавно става и с по-ниски предавки.
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
зна4и инжекциона се оправляса от подаването на педала на гаста при сяко едно положение се подава определено коли4ество бензин а в слу4ея ако кара6 понанадолни6те с около 80 км и си на скорост а педала на гаста не е натиснат зна4и разхода е толкова колкото е на ниски дори и на е над 2500 ако пусне6 по инерция 6те е по голям разхода за6тото ако е пусната климата натоварваме двг (наниски) дори и да не е имаме зареждане на алтернатора и работа на хидравликата ,водната помпа и т.н (тогава има работа която не се поема от инерцията (от колелата)) за това на ниски по инерция ти дава разход 

- dezavu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 27.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: бмв 320 Е36
- Мечтае да кара: ново бмв
благодаря за изчерпателните отговори надявам се темата да е била полезна за много хора и така извода е по баири и по принцип колата е по икономи4на ако се даржи на скорост отколкото на свободна а и по този начин икономисваш саединител и накладки



Грешна ви е сметката !!!
Истина е, че на скорост колата харчи около 0, НО също така губите от скороста си, което забравяте да отчетете.
Ако освободите от скорост, тогава колата, ще харчи малко под 1, но няма да губите от съпротивлението на двигателя. Сигурен съм, че ако някой направи сметка ще излезе, че е по икономично да се пускат наклоните с изключен от скорост автомобил.
Тук разбира се не включвам износване на накладки и т.н. ако се налага в края на наклона да се намалява скороста
Истина е, че на скорост колата харчи около 0, НО също така губите от скороста си, което забравяте да отчетете.
Ако освободите от скорост, тогава колата, ще харчи малко под 1, но няма да губите от съпротивлението на двигателя. Сигурен съм, че ако някой направи сметка ще излезе, че е по икономично да се пускат наклоните с изключен от скорост автомобил.
Тук разбира се не включвам износване на накладки и т.н. ако се налага в края на наклона да се намалява скороста

balien написа:
Истина е, че на скорост колата харчи около 0,
не мога да се съглася с това твърдение
когато се спира на скорост харчи повече отколкото на свободна
това според мене , не ме яжте много
не ми се вярва да се се подава гориво когато колелата въртят мотора , нема как да н есе подава

БАЛИЕН, напълно прав си за съпротивлението на ДВГ-то.
Значи като се прибирам от Търново има един баир дълъг около 7 км където колта се засилва до около 120-130км ако е изключена от скорост и до около 100 ако е на 5-та. След това идва равен участък на който минавам още 3-4 км преди да достигна 80-90км/ч, ако съм изключил от скорост и само 500-600 м ако съм на 5-та.
Плюс това при мен лично когато съм изключил от скорост стрелката ми показва 2-4л.
Е от мен с цифрите толкоз. До скоро
Значи като се прибирам от Търново има един баир дълъг около 7 км където колта се засилва до около 120-130км ако е изключена от скорост и до около 100 ако е на 5-та. След това идва равен участък на който минавам още 3-4 км преди да достигна 80-90км/ч, ако съм изключил от скорост и само 500-600 м ако съм на 5-та.
Плюс това при мен лично когато съм изключил от скорост стрелката ми показва 2-4л.
Е от мен с цифрите толкоз. До скоро
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
nandrolon написа:
когато се спира на скорост харчи повече отколкото на свободна
И как стигна до тоя извод? Я се обоснови, че не виждам дори логика в думите ти....
Вярно е, че когато се спускаш на скорост изминатото разстояние ще е по-малко заради съпротивлението на двигателя. Но това много зависи от наклона, от скоростта на колата, от настилката и от трафика. В зависимост от скоростта ти може да се окаже, че като пускаш на свободна ще трябва да използваш и спирачките, че да регулираш скоростта, докато ако си на предавка няма да ти се налага

Аз лично в 99% от случаите се пускам на предавка, защото така се пести някакво гориво, а и няма нужда да натискаш много спирачките т.е. гледам максимално да използвам "спирачната" функция на двигателя преди да натисна спирачката.... вероятно затова и накладките ми почти не се износват...
- speedmaniac
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 293
- Регистриран на: 8.01.2007
- Местоположение: София
Дай и аз да кажа, логични са и двете твърдения, но и двете са относителни... Колкото и да се гледа разликата мисля че ще е нещо минимално... Затова не е ли по-добре колата винаги да е на скорост??? Мноого по-безопасно и сигурно, нали имаше такъв неписан закон - на която скорост изкачваш, на тая се спуска... 

...E36 Rulzzz...
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=103218 - Help!
Издирвам откраднат лаптоп Compaq Presario с МАК адрес 00:1B:24:CF:6C:8E

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=103218 - Help!
Издирвам откраднат лаптоп Compaq Presario с МАК адрес 00:1B:24:CF:6C:8E
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Има доста обширна тема по въпроса...но явно пак няма кой да чете
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... ED&start=0

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... ED&start=0
на всичк до тук : при спускане на скорост както казвате без газ НЕ МОЖЕ ДА НЕ СЕ ПОДАВА ГРАМ ГОРИВО КЪМ ЦИЛИНДРИТЕ , от там спускаш на 2К оборота еди какъв си разход , 4 К оборота 2-пъти повече нема как да не се подава нищо
п.с. никой не оспорва съпротивлението на мотора при спускане че забавя хода , както повечето от вас говорите тук , нали става въпрос за разход при спускане на скорост без газ
p.s. p.s. ok пичове приключваме спора:
... спускаш на скорост / според вас колата не харчи нищо/ и спускаш по един начин ... е да де пробвайте при угасен мотор да спускате на скорост .. какво става се едно се удрате в стена ....
нищо повече .....


п.с. никой не оспорва съпротивлението на мотора при спускане че забавя хода , както повечето от вас говорите тук , нали става въпрос за разход при спускане на скорост без газ


p.s. p.s. ok пичове приключваме спора:
... спускаш на скорост / според вас колата не харчи нищо/ и спускаш по един начин ... е да де пробвайте при угасен мотор да спускате на скорост .. какво става се едно се удрате в стена ....
нищо повече .....



19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани