318is turbo is back :)

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 04 Юли 2007, 19:55

най-накрая дино :)

направихме няколко ръна първия 305 коня на гумите при 1,6 бара пипнах малко аванса назад напред и бооста и въртящия момент сами се вдигнаха и зехме 4е сложихме още 70 коня на гумите е има още некви дребни грижи които се дължат на свещи но крайния резултат е 2,3 бара боост , 467.2 нютонметра и 380,3 коня на гумите като се добавят 15% загуби полу4аваме колко е на мотора :) а именно 437.345 коня и 546.28 нютон метра на мотора, което ме задоволява напълно :lol: после на асвалта покарах цялата 1-ва 2-ра и 3-та скорост въртиме гуми от превключването до края :)

ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 12.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M50B25,M50B30,S50B30
Мечтае да кара: M1 Procar
Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3

Мнение от bmw325ci » 04 Юли 2007, 19:59

:shock: :clap:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 04 Юли 2007, 20:16

Значи правилно съм дочул с точност до 0,3 десети :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Браво луд...а онзи ден на божурище май не си бил на макс,а? :roll:
Изображение

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 04 Юли 2007, 20:20

Nightmare написа:Значи правилно съм дочул с точност до 0,3 десети :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Браво луд...а онзи ден на божурище май не си бил на макс,а? :roll:

даже доста далече от макса :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 04 Юли 2007, 20:24

sachs написа:
Nightmare написа:Значи правилно съм дочул с точност до 0,3 десети :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Браво луд...а онзи ден на божурище май не си бил на макс,а? :roll:

даже доста далече от макса :mhihi: :mhihi: :mhihi:


dam:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 04 Юли 2007, 20:34

понеже знам че на пове4ето хора които четат тук им е интересно та затова :) ето и клип4е на диното http://youtube.com/watch?v=QUkZCiaWg3w и после малко с музи4ката по улиците http://youtube.com/watch?v=aSPs97fUt7A баса е малко криво4 ама тва е от на гсм-а микрофона след 130 децибела изкривява

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 04 Юли 2007, 20:55

ludiagsm написа:най-накрая дино :)

направихме няколко ръна първия 305 коня на гумите при 1,6 бара пипнах малко аванса назад напред и бооста и въртящия момент сами се вдигнаха и зехме 4е сложихме още 70 коня на гумите е има още некви дребни грижи които се дължат на свещи но крайния резултат е 2,3 бара боост , 467.2 нютонметра и 380,3 коня на гумите като се добавят 15% загуби полу4аваме колко е на мотора :) а именно 437.345 коня и 546.28 нютон метра на мотора, което ме задоволява напълно :lol: после на асвалта покарах цялата 1-ва 2-ра и 3-та скорост въртиме гуми от превключването до края :)

ИзображениеИзображение


:bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 04 Юли 2007, 21:02

Оборотомера превърта ли при смяна на скорости? :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 04 Юли 2007, 21:03

err0r написа:Оборотомера превърта ли при смяна на скорости? :)
подминава седмака по инерция тоя оборотомер на 1-ва и 2-ра като пише 6000 матора е у 7500 абех лагавия е :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 8.12.2003
Местоположение: Свищов

Мнение от M3CSL » 04 Юли 2007, 21:15

След дино-то правил ли си някви други настройки?
Интересно ми е пауър диливърито така ли си го мислил да бъде или ще го доизкусуряваш? :)
Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt :mrgreen:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 04 Юли 2007, 21:23

M3CSL написа:След дино-то правил ли си някви други настройки?
Интересно ми е пауър диливърито така ли си го мислил да бъде или ще го доизкусуряваш? :)


как как я дай на български че не те разбрах :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 04 Юли 2007, 21:33

Само неможах да разбера кой ме похвали, че познах колко коня ще е колата на Лудия :mhihi: .... другия път не чакайте Лудия да се похвали, ами питайте мене :mhihi: ... я че го предскажем :mhihi:
Браво Луд ... много добро постижение.

А графиката защо е до 6800 рпм???
Какви парички е Диното?
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Мнение от Joro_Paveto » 04 Юли 2007, 21:43

Браво човече! Поздравления за страхотната работа по колата!
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 04 Юли 2007, 21:43

AlibiTu написа:...А графиката защо е до 6800 рпм???
Какви парички е Диното?


ами падаха стойностите и пи4агата вика нема смисъл да тормози6 колата нагоре , з апарите мани не питай

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 8.12.2003
Местоположение: Свищов

Мнение от M3CSL » 04 Юли 2007, 23:30

Не че разбирам или нещо ама не трябва ли графиката да е по-права без спадова и тн? 1 вид да се оформи характерното турбо плато в там рейджа от обороти дето върти най-силно и чак после да падне. Това ми е интересно.
Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt :mrgreen:

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook