Дали-525и Е34 с мотор M50B25
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Дали-525и Е34 с мотор M50B25
Ами след дълго размишление реших да се спра на по-малък мотор за повече в червеното.
Втората причина е че такива има в продажба за скромни суми,а пък аз си търся точно това-поломено Е34,в което да налея повечкото пари за модификация и ремонт.
Поразчетох в нета за този вариант,както и в нашия си форум и отзивите ги бива почти колкото вървежа на колата.
Маркирал съм си няколко обяви.Причината да се откажа от новия внос е ясна -акциза за тези кончета
Интересува ме какво е мнението на собственици и мераклии за този мотор.Аз исках дърпане с и без модификациите и ме интересува ще го получа ли от този мотор,какви са му болните страни,ще се разбират ли с хубав винтов компресор на Eaton,защото съм любител на въртящия момент?
Принципно знам че 530 и 535 са ми по-добре,но са много трудни за намиране у родино ,пък тия тлъсти държавници не им се пръаснаха шкембетата от ядене с тия акцизи и става така,че дори да ми падне евтино такова няма да имам особен избор и алтернатива
Втората причина е че такива има в продажба за скромни суми,а пък аз си търся точно това-поломено Е34,в което да налея повечкото пари за модификация и ремонт.
Поразчетох в нета за този вариант,както и в нашия си форум и отзивите ги бива почти колкото вървежа на колата.
Маркирал съм си няколко обяви.Причината да се откажа от новия внос е ясна -акциза за тези кончета

Интересува ме какво е мнението на собственици и мераклии за този мотор.Аз исках дърпане с и без модификациите и ме интересува ще го получа ли от този мотор,какви са му болните страни,ще се разбират ли с хубав винтов компресор на Eaton,защото съм любител на въртящия момент?
Принципно знам че 530 и 535 са ми по-добре,но са много трудни за намиране у родино ,пък тия тлъсти държавници не им се пръаснаха шкембетата от ядене с тия акцизи и става така,че дори да ми падне евтино такова няма да имам особен избор и алтернатива

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
525-ци под път и над път
ама е34 с м30 е мнооо рядко
друго си е да имаш кола дет не се среща мноо често
примерно в мобилето има 100 обяви за 525
а за 530-535 наи мноо 5 обяви
и от те 5-те 1 да е читава
ама е34 с м30 е мнооо рядко
друго си е да имаш кола дет не се среща мноо често

примерно в мобилето има 100 обяви за 525
а за 530-535 наи мноо 5 обяви
и от те 5-те 1 да е читава
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Малко пресилено ми звучи - от тия 100 обяви за 525, сигурно 5 са бензинови и другото са ТДС
Но съм съгласен, че М30 се среща мног рядко. Яд ме е, че нямах парите, иначе преди повече от година тук във Видин можех да взема 535 с Рекаро салон, черен металик и прилични джанти за 4500 лева. Сега още се движи и сигурно пак мога да го взема, но е в трагично състояние 


BMW only!
Mмммм направо ме заинтригува
Аз търся по вестник АвтоПазар и компания ,защото в mobile.bg е много постно откъм такива коли ,но уви няма нищо като за света.
А пък и с фейслифтинга ,точенето по двигателя и едно много барнато 525 няма да го има под път и над път
И аз обичам по-редките модели,но евтино и поломено 535 като за проект трудно ще изскокне,макар че съм сигурен,че ме чака в някой селски двор измеждуд кокошарници и кокошки
Иначе я кажете колко неудачно е за маниак с безплана работна ръка откъм майстор по шестаците да се забие на този мотор

Аз търся по вестник АвтоПазар и компания ,защото в mobile.bg е много постно откъм такива коли ,но уви няма нищо като за света.
А пък и с фейслифтинга ,точенето по двигателя и едно много барнато 525 няма да го има под път и над път

И аз обичам по-редките модели,но евтино и поломено 535 като за проект трудно ще изскокне,макар че съм сигурен,че ме чака в някой селски двор измеждуд кокошарници и кокошки

Иначе я кажете колко неудачно е за маниак с безплана работна ръка откъм майстор по шестаците да се забие на този мотор

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
amd написа:Малко пресилено ми звучи - от тия 100 обяви за 525, сигурно 5 са бензинови и другото са ТДСНо съм съгласен, че М30 се среща мног рядко. Яд ме е, че нямах парите, иначе преди повече от година тук във Видин можех да взема 535 с Рекаро салон, черен металик и прилични джанти за 4500 лева. Сега още се движи и сигурно пак мога да го взема, но е в трагично състояние
такъв е лафа за 100-те обяви
не ти говоря в буквален смисал
ама има много 525 и бензинови
а с м30 има 6 обяви
И все пак да смятам ли че 525 е масова кола и няма да подхожда на стила ми? Т.е. да продължавал да дебя за 530 или 535 с проблеми ,което да стегна или да си ибера едно от многото 525 и да го почваме
Толкова народ във форума карате Е34 с този мотор и никой не сподели как е откъм вървеж,здравина и ремонти този мотор. Има ли конструктивен аванс да се прави нещо или е на ръба

Толкова народ във форума карате Е34 с този мотор и никой не сподели как е откъм вървеж,здравина и ремонти този мотор. Има ли конструктивен аванс да се прави нещо или е на ръба

и файдата след като налееш поне 10,000 лв и я пуснеш на продажба освен че първия пост ще бъде "дай снимки"
втория "колко харчи/има ли газ?"
и третия ще ти пусне някакъв измислен линк от мобиле със същата в Германия или Италия където струва тройно по малко ебана повече и така...
така че след това недей прави подаръци на никому и имай и една втора кола да ти свършва работа че 5тицата ще остане поне за 200-300.000 км твоя 

втория "колко харчи/има ли газ?"
и третия ще ти пусне някакъв измислен линк от мобиле със същата в Германия или Италия където струва тройно по малко ебана повече и така...


Не толкова грубо де! Аз обичам тая марка и Е34 по-точно!
Тая кола няма да и отделям свободното си време месеци наред,да наливам и да я глася и като абсолютен чекиджия да я пусна в продажба.Мен ще ми е най-кеф да си остане вечно моя. В такива постъпки смисъл трудно ще намериш,а кеф цена няма
Айде кажете нещо за тая каручка с тоя хамстер ,че съм й навит да я режа по къра
Тая кола няма да и отделям свободното си време месеци наред,да наливам и да я глася и като абсолютен чекиджия да я пусна в продажба.Мен ще ми е най-кеф да си остане вечно моя. В такива постъпки смисъл трудно ще намериш,а кеф цена няма

Айде кажете нещо за тая каручка с тоя хамстер ,че съм й навит да я режа по къра

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
По принцип всичките шестаци можеш да им правиш подобни модификации, все ще ти струва скъпо ако искаш нещо смислено. Първата фаза е най-елементарна - чип тунинг, спортен филтър, наистина хубави запалителни свещи (Beru silverstar, Denso Iridium, NGK). До тук си подобрил малко работата на мотора с не кой знае какви средства, но не можеш да очакваш чудеса. Втората фаза е вече пипане в самия мотор - слагаш Шрик разпределителен вал/валове в по-голям ъгъл и ако си направил и фаза 1 вече ще имаш прилични коне/нютони отгоре (не знам колко, зависи и от валовете и чиповете дето си слагал, но едно 30-50 коня сигурно могат да се очакват). Трета фаза е най-сериозна, отиваш към турбинация - е те тука фалита ти е сигурен. М50Б25 също е сравнително здрав мотор, но е далеч от М30 - той е много по-кораво копеле. М30 турбо според мен, от това което съм чел е по-лесен и евтин за турбинация от М50Б25. Но и в двата случая за стабилна мощност и здрава сглобка ще ти трябват хиледарки. Едно по едно ще осъществиш плана си. Реши първо - атмосферен мотор или турбо? Защото при атмосферката можеш да пилиш глава и да сменяш компоненти за висока степен на сгъстяване и т.н. Друг момент е, че чип тунинга ако ще правиш турбо ти става излишен и т.н. Бе М30 за пипане е по-добрия мотор. По-здрав, по-евтин (уж). За атмосферен режим можеш да вземеш М50Б25.
BMW only!
Не си падам по атмосферките,ще се турбинира,свещи смятах на Denso или NGK.Спортният филтър е задължителен и както сам каза много хилки,а пък по начало това е целта-евтин омазан E34 и хилките да ходят не в джоба на вече доволен продавач,а в самата кола.
Т.Е продължавам да нюхам за обяви с М30 и това си е то.Искам нещата да ги правя по веднъж,а 2 коли с еднаква външност и крайно различен вървеж не ми се правят.Имам кой да ме снабди хардалака, т.е. валове,олекотени бутала и биели,имам и добър майстор без работа, който е ровичкал десетилетия наред в баварците-и той с мерак като мен,та защо не
Т.Е продължавам да нюхам за обяви с М30 и това си е то.Искам нещата да ги правя по веднъж,а 2 коли с еднаква външност и крайно различен вървеж не ми се правят.Имам кой да ме снабди хардалака, т.е. валове,олекотени бутала и биели,имам и добър майстор без работа, който е ровичкал десетилетия наред в баварците-и той с мерак като мен,та защо не

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 57&start=0
м30 е мотора за турбина
"ТОМ' от несебър на миналия събор беше с едно е28
маи 3.2 с турбина беше скри шапките на всички
еи така бяха всички
м30 е мотора за турбина
"ТОМ' от несебър на миналия събор беше с едно е28
маи 3.2 с турбина беше скри шапките на всички

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Не съм убеден че 525-ци има под път и над път. Аз като търсих такава преди година бях се отчаял. В нашият Русе уж не малък град имаше само няколко. Така че не можеш ме убеди в това. В началото и аз бях изправен пред дилемата какъв мотор да бъде. Исках да е бензинов и по голям от 2л. Пробвах едно 535 на познат но не ми хареса. Има въртящ момент обаче я няма тази динамика която аз търсих. Сега не съжалявам че си взех 525-тицата. Потдръжката и не е толкова скъпа и вървенето е съвсем прилично. Сега на есен мисля да започна по моят проект върху мотора. Просто до тогава ще съм готов с пазаруването и дай боже ще почна да слагамstambo_81dg написа:525-ци под път и над път
ама е34 с м30 е мнооо рядко
друго си е да имаш кола дет не се среща мноо често![]()
примерно в мобилето има 100 обяви за 525
а за 530-535 наи мноо 5 обяви
и от те 5-те 1 да е читава


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани