Каква е тази карантия?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 808
Регистриран на: 18.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Каква е тази карантия?

Мнение от [Georgi] » 04 Юли 2007, 13:25

След смяна на шарнири, тампони, това-онова ей тази карантия ми провисна. Как да я натъпча обратно където и е мястото?
Изображение
Последна промяна [Georgi] на 08 Юли 2008, 18:09, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 04 Юли 2007, 14:09

Въздуход , често падат. Аз моите съм го нитовал за бронята. Легни от долу и ще се сетиш къде да го навреш обратно.

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 22.02.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е60 525i M54

Мнение от sleit_ » 04 Юли 2007, 14:14

това е въздуховод за охлаждане на спирачките. за да го върнеш на мястото му първо трябва да фиксираш задната му част (тази която при теб виси и е откъм гумата). завърти волана на пълен ляв и така ще видиш най-добре отвора в който трябва да влезе въздуховода. в предната си периферна част въздуховода има по 2 хоризонтално разположени отворчета (2 отдолу и 2 отгоре). в тях съответно влизат едни пластмасови зъбчета, които са от вътрешната страна на отвора на бронята (възможно е някои от тях да са счупени). след като фиксираш задната част бъркаш в отвора на бронята и леко я дърпаш към теб като същевременно наместваш отворите на въздуховода да застанат срещу зъбчетата на бронята и ако всичко е наред зъбчетата трябва да "щракнат" (внимавай че с годините пластмасата се е изпекла и лесно се чупи). общо взето това е цялата философия, малко кофти се намества понеже няма как и от къде другаде да се бръкне освен през отвора на бронята.
ако ще наместваш и левият въздуховод внимавай защото в него е датчика за външната температура

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 468
Регистриран на: 9.05.2007

Мнение от robert1975 » 04 Юли 2007, 14:15

легни и си поиграи малко-с нитачката и си оки!- и без тях става но е по добре да си ги има да насочват въздуха към спирачните дискове за да ги охлаждат-нали все пак баварците са си резачки! :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 808
Регистриран на: 18.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от [Georgi] » 04 Юли 2007, 18:13

Благодарско за инфото колеги. Набутах го обратно където му е мястото.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 04 Юли 2007, 20:31

Не виждам т.нар. "бумеранг",той свързва в долната част бронята с пластмасовият подкалник,тогава няма да пада въздуховода.. ;)
Последна промяна Le Transporteur на 04 Юли 2007, 20:48, променена общо 1 път
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1263
Регистриран на: 29.01.2003
Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
Пол: Мъж
Кара: e39 525dA
Мечтае да кара: м6

Мнение от moni76 » 04 Юли 2007, 20:37

Le Transporteur написа:Не виждам т.нар. "бумеранг",той свързват в долната част бронята с пластмасовият подкалник,тогава няма да пада въздуховода.. ;)

...пак падат, аз от личен опит знам, най-добре със самонарезни винтове или като крайност с нитачката, иначе не става, аз съм ги и губил по магистралата така.
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39

Изображение
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1 8)

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 04 Юли 2007, 20:42

и аз го газих веднъж моя на магистралата . Сега отзад са със самонарязващи винтове .Чат пат се откачат отпред обаче остават да си висят отзад така че да не се изгубят. А мое мнение е че без тях е много грозно - дупки някакви се виждат
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 04 Юли 2007, 21:06

moni76 написа:
Le Transporteur написа:Не виждам т.нар. "бумеранг",той свързват в долната част бронята с пластмасовият подкалник,тогава няма да пада въздуховода.. ;)

...пак падат, аз от личен опит знам, най-добре със самонарезни винтове или като крайност с нитачката, иначе не става, аз съм ги и губил по магистралата така.


Ако ти е раздрънкана бронята или подкалника,не са спазени разтоянията между двата детайла,нямаш "бумеранг-и",е тогава вече съм съгласен .. ;)
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook