помпа за 318 ТДС
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
помпа за 318 ТДС
БМВ318 ТДС '97 - понякога пали, понякога не.Казаха ми че е от помпата в резервоара и като се удари проработва. Та питам дали някой знае дали подлежат на ремонт, или дали се намират втора употреба.Казаха ми че нова оригинална струва 300 лв.
Благодаря предварително
Благодаря предварително
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Колега добре дошъл сред нас
Колата ти е модел Е36 и ако пуснеш там темата ще имаш по-голям успех. Цената на помпа за 525тдс е 100 лв китайска, с която карам в момента и съвета ми е да не харчиш грешни пари!

Колата ти е модел Е36 и ако пуснеш там темата ще имаш по-голям успех. Цената на помпа за 525тдс е 100 лв китайска, с която карам в момента и съвета ми е да не харчиш грешни пари!
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Ами купих колата и горивотои бесхе на края.Лампата светна и да сам я карал 1 км със светната лампа. Изкарах я от гаража да я почистя и при вкарването угасна и повече не запали.Сложих и гориво но уви.Като завърти припалва и веднага угасва.Викнах тези от които я купих да я видят и те я обезваздусхука но пак не стана. После казаха че е от помпата в резервоара и като я удариха помпата взе да върти и колата запали. На следващото палене пак не иска да варти.Казаха ми че помпата е получила нагар на намотките защото сам я оставил без гориво и сам я мъчел да запали.Това само с нова помпа ли се опарвя?
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Хм. И аз скоро карах на резерва малко повече от 10км докато си намеря бензиностанция, на която мога да зареждам. Нямаше проблеми нито с гаснене, нито с палене...

leo^^ написа:Ами купих колата и горивотои бесхе на края.Лампата светна и да сам я карал 1 км със светната лампа. Изкарах я от гаража да я почистя и при вкарването угасна и повече не запали.Сложих и гориво но уви.Като завърти припалва и веднага угасва.Викнах тези от които я купих да я видят и те я обезваздусхука но пак не стана. После казаха че е от помпата в резервоара и като я удариха помпата взе да върти и колата запали. На следващото палене пак не иска да варти.Казаха ми че помпата е получила нагар на намотките защото сам я оставил без гориво и сам я мъчел да запали.Това само с нова помпа ли се опарвя?
Хмм много странно .. Принципно като светне резервата и имаш за около 50 км.Провери филтъра на помпата , като цедка е .може да е запушен.Може да смуче въздух от някой маркуч.Като се опитваш да запалиш излиза ли пушек отзад?
Ходи на диагностика за най-сигурно
- Veson
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 696
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120d
- Мечтае да кара: x6
нова помпа VDO/SIEMENS е 260 лв. от Имахиджу... аз направо я смених, иначе някъде ги поправяха, ама не знам къде. Сега няма проблеми с паленето.
stay tuned


leo^^ написа:Да. като се опитвам да я запаля излиза пушек. Като запали и няма проблеми варви. Е не знам докога. и затова си мисля че не е от филтъра. Явно тези помпи са си проблем на БМВ.
След като излиза пушек докато въртиш на стартер значи качва гориво,следователно не е помпа ако бъркам нека някой да ме поправи

Вместо да гадаем закарай я за 40 лв на една диагностика в супер дизел ако си от София , поне бързо ще стане и няма да чакаш по няколко дена,докато дойде твоят ред,както е в Камор и Дару
п.с Топла или студена не пали ?????
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани