помпа за 318 ТДС

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 4.07.2007

помпа за 318 ТДС

Мнение от leo^^ » 04 Юли 2007, 10:02

БМВ318 ТДС '97 - понякога пали, понякога не.Казаха ми че е от помпата в резервоара и като се удари проработва. Та питам дали някой знае дали подлежат на ремонт, или дали се намират втора употреба.Казаха ми че нова оригинална струва 300 лв.
Благодаря предварително

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 04 Юли 2007, 10:33

Колега добре дошъл сред нас :!:
Колата ти е модел Е36 и ако пуснеш там темата ще имаш по-голям успех. Цената на помпа за 525тдс е 100 лв китайска, с която карам в момента и съвета ми е да не харчиш грешни пари!
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 04 Юли 2007, 11:33

Как понякога пали, понякога не? Има ли разлика при паленето (топла/студена)? Акумулатора ти как е?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 4.07.2007

Мнение от leo^^ » 04 Юли 2007, 11:41

Ами купих колата и горивотои бесхе на края.Лампата светна и да сам я карал 1 км със светната лампа. Изкарах я от гаража да я почистя и при вкарването угасна и повече не запали.Сложих и гориво но уви.Като завърти припалва и веднага угасва.Викнах тези от които я купих да я видят и те я обезваздусхука но пак не стана. После казаха че е от помпата в резервоара и като я удариха помпата взе да върти и колата запали. На следващото палене пак не иска да варти.Казаха ми че помпата е получила нагар на намотките защото сам я оставил без гориво и сам я мъчел да запали.Това само с нова помпа ли се опарвя?

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 04 Юли 2007, 11:50

Хм. И аз скоро карах на резерва малко повече от 10км докато си намеря бензиностанция, на която мога да зареждам. Нямаше проблеми нито с гаснене, нито с палене...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 18.02.2007

Мнение от zayo » 04 Юли 2007, 12:40

leo^^ написа:Ами купих колата и горивотои бесхе на края.Лампата светна и да сам я карал 1 км със светната лампа. Изкарах я от гаража да я почистя и при вкарването угасна и повече не запали.Сложих и гориво но уви.Като завърти припалва и веднага угасва.Викнах тези от които я купих да я видят и те я обезваздусхука но пак не стана. После казаха че е от помпата в резервоара и като я удариха помпата взе да върти и колата запали. На следващото палене пак не иска да варти.Казаха ми че помпата е получила нагар на намотките защото сам я оставил без гориво и сам я мъчел да запали.Това само с нова помпа ли се опарвя?

Хмм много странно .. Принципно като светне резервата и имаш за около 50 км.Провери филтъра на помпата , като цедка е .може да е запушен.Може да смуче въздух от някой маркуч.Като се опитваш да запалиш излиза ли пушек отзад?
Ходи на диагностика за най-сигурно

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 696
Регистриран на: 26.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E87 120d
Мечтае да кара: x6

Мнение от Veson » 04 Юли 2007, 12:46

нова помпа VDO/SIEMENS е 260 лв. от Имахиджу... аз направо я смених, иначе някъде ги поправяха, ама не знам къде. Сега няма проблеми с паленето.
stay tuned
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 4.07.2007

Мнение от leo^^ » 04 Юли 2007, 13:14

Да. като се опитвам да я запаля излиза пушек. Като запали и няма проблеми варви. Е не знам докога :( . и затова си мисля че не е от филтъра. Явно тези помпи са си проблем на БМВ.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 18.02.2007

Мнение от zayo » 04 Юли 2007, 14:25

leo^^ написа:Да. като се опитвам да я запаля излиза пушек. Като запали и няма проблеми варви. Е не знам докога :( . и затова си мисля че не е от филтъра. Явно тези помпи са си проблем на БМВ.

След като излиза пушек докато въртиш на стартер значи качва гориво,следователно не е помпа ако бъркам нека някой да ме поправи :help:
Вместо да гадаем закарай я за 40 лв на една диагностика в супер дизел ако си от София , поне бързо ще стане и няма да чакаш по няколко дена,докато дойде твоят ред,както е в Камор и Дару

п.с Топла или студена не пали ?????

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 4.07.2007

Мнение от leo^^ » 05 Юли 2007, 5:56

Ами и топла и студена не пали. А интересното е че като се удари тази помпа и се чува как завърта и колата си пали. А иначе все още не сам и сменял филтри и масла(смятам другата седмица). Дали може и от това да е ?

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook