Проблем с оборотите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 7.03.2007

Проблем с оборотите

Мнение от Dido_BMW » 03 Юли 2007, 21:42

Здр колеги от близо 3 месеца ходя по мъките обиколих доста маистори и все тая. Смениь стапкожото моторче сжештите замерваха всичките датчици и кабели и казват че всичко е наред а колата продалжава да си мени оборотите и да няма предишната си мощност.Кажете какво може да е ????

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 03 Юли 2007, 21:45

смени сервиза
моята като беше без датчика на коляновия вал правеше така
само дето на диагностиката го хванаха...
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 11.06.2007

Мнение от hiustan » 03 Юли 2007, 21:59

Виж гуфрето което излиза от въздушния филтър. При мен беше пукнато леко и взимаше въздух. Като си го залепих се оправи.

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Мнение от Dido_stz » 03 Юли 2007, 22:15

разхода как е? За ламбда сонда може ли да се мисли в случая
the project is ready....
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 808
Регистриран на: 18.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от [Georgi] » 03 Юли 2007, 23:27

Откачи релето на ламбдата (намира се при бушоните, мисля беше от 3-те вляво най откъм стъклото). Пробвай без него как върви...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 03 Юли 2007, 23:29

Пак да кажа,че релето е за подгряване на ламбдата.Просто ще сработи малко по-късно,нищо повече ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 7.03.2007

.

Мнение от Dido_BMW » 04 Юли 2007, 0:23

ланда сондата беше издахнала и я смених утре ще проверя това гуфре след филтара се бях сетил за него а разхода маи не е нормален и тои около 12 се движи градско. Колко трябва да е средно разхода

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 12.11.2006
Местоположение: Варна

Re: .

Мнение от Mr.President » 04 Юли 2007, 11:05

Dido_BMW написа:ланда сондата беше издахнала и я смених утре ще проверя това гуфре след филтара се бях сетил за него а разхода маи не е нормален и тои около 12 се движи градско. Колко трябва да е средно разхода


от 10 до 11 някъде ама определено ти се е двигнал разхода и при мен беше същото с ламбда сондата затова я откачих докато си получа новата.
Кофтито при БМВ-тата е че е на видимо място тази сонда и при смяната на сезоните примерно лято есен зима и сега лято го вали дъжд и постоянно има контакт с природата дето се казва и се счупват заради резките промени, но затова пък японците се сетили, че ще е по-добре да я сложат до акомулатора и до колкото знам издържат повече при тях :mhihi: Кво да прайш един недостатък имаме.
GOD IS A DJ
LIFE IS A DANCEFLOOR
LOVE IS THE RHYTHM
YOU ARE THE MUSIC

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook