Климатик?
Модератор: Технически модератори
			13 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Климатик?
Може ли на е34 с мотор М50В20 да се монтира климатик, ако фабрично е без.Много ли трябва да се преправя, скъпо ли ще излезе.Въобще има ли смисъл да се започва?
			
		- nikol78
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 773
 - Регистриран на: 13.05.2006
 - Местоположение: ПЛОВДИВ
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е 39 520I 1998г.
 
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
Климатик съм виждал за около 500 в продава.Пълнене около 80.За труд не знам-имай в предвид ,че се разглобява половината кола и се прави няколко дни-маха се цялото арматурно табло и се сменя целият кожух заедно с радиаторите,поне при мен беше така.За твойта кола казват ,че като се включел климатика спирала да се движи-двигателя не е достатъчно мощен.Така ,че поразгледай темите.
			
		- TheBoss
 - Полковника
 - 
				
			 - Мнения: 2998
 - Регистриран на: 8.03.2004
 - Местоположение: в по- следния блок на София
 - Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
 
Хахахахахаха, пак се почна. Абе вие до кога ще приказвате глупости? 150 кс били малко, тромава била М50В20, а като се включел климатика спирала, даже назад почвала да се движи. Аре земете попрочетете малко технически характеристики на колите, които се карат в България. Ако М50В20 умира при пуснат климатик, какво ли става с Опел Омега 1,8 115 к.с. или с Форд Фиеста 75 к.с. Това, че на някой са му умрели 60 от общо 150-те и като пусне климата колата осезаемо не набира не означава, че всички са така.
			
- SaSo
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2090
 - Регистриран на: 2.07.2006
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
 - Мечтае да кара: 5GT 535 xd
 
Много ясно че малко поумира мотора ама чак пък да спре.. Пак нещо се изказа неподготвен колега... Мойта я карам с обикновенна газова и като пусна климатика назаде ли трябва да тръгне... Някви глупости говориш май... 
  
  
			
		- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
TheBoss написа:Хахахахахаха, пак се почна. Абе вие до кога ще приказвате глупости? 150 кс били малко, тромава била М50В20, а като се включел климатика спирала, даже назад почвала да се движи. Аре земете попрочетете малко технически характеристики на колите, които се карат в България. Ако М50В20 умира при пуснат климатик, какво ли става с Опел Омега 1,8 115 к.с. или с Форд Фиеста 75 к.с. Това, че на някой са му умрели 60 от общо 150-те и като пусне климата колата осезаемо не набира не означава, че всички са така.
Това виждане не е мое ,а на един от най-големите привърженици на М50В20 във форума- и на мен ми се вижда странно,но обясниха ,че този двигател имал голям въртящ момент,само за много кратко,във високите обороти.Аз съм карал 525i и не съм имал никакви проблеми при пускане на климатика.
- маречков
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 867
 - Регистриран на: 21.02.2006
 - Местоположение: гр. Велико Търново
 - Пол: Мъж
 - Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
 
zvetiko написа: За твойта кола казват ,че като се включел климатика спирала да се движи-двигателя не е достатъчно мощен.Така ,че поразгледай темите.
  
  
 
ЕЕЕЕЕЕЕ колега по-леко, недей го плаши така човека. Все пак т`ва са 150 коня. Да е 1.8 да го спъне че да се зори добре, ама м50 не му е проблем да върви и да си ускорява с пуснат климатик, не че хич не се усеща, ама чак да умира.
Иначе за другото си прав.
Майка ми преди време караше една Брава 1.9дизел, е тя вече наистина умира
- TheBoss
 - Полковника
 - 
				
			 - Мнения: 2998
 - Регистриран на: 8.03.2004
 - Местоположение: в по- следния блок на София
 - Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
 
хахахахха, пуска турбото, Маречкоооооооов, Маречков!  
  
  
 Изби рибата с този лаф. Отдавна не бях чувал нещо толкова свежо (нищо лично, просто наистина ми хареса лафа). Обаче малко се учудвам, дизелът по принцип има по-голям въртящ момент, особено в ниските. Пламен бимболета може да потвърди. Баничарката е хди от най-слабите. И въобще не усеща климата. Е, поне аз като карам не разбирам, че е на клима. Върви и набира като нормална кола. Представям си, ако спра климата как ще тръгне  
  
  
			
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
"SaSo" написа:Много ясно че малко поумира мотора ама чак пък да спре.. Пак нещо се изказа неподготвен колега... Мойта я карам с обикновенна газова и като пусна климатика назаде ли трябва да тръгне... Някви глупости говориш май...![]()
![]()
Това мнение е твое- в една тема плачеше ,как колата ти изгасвала като включиш климатика.Така ,че ако си мъж трябва да ми се извиниш
Колеги,навсякъде съм казвал ,че цитирам,това не е мое мнение.
- SaSo
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2090
 - Регистриран на: 2.07.2006
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
 - Мечтае да кара: 5GT 535 xd
 
Земи се научи да четеш колега ... Написах че все едно дърпа друга кола НЕ ЧЕ СПИРА КОЛАТА!!! За тоя мотор наистина мога да твърдя че е недомислен щото 150к.с. ги има за малко само... И не ми казвай дали аз съм мъж или жена щото не четеш явно...  Аз не се отричам от думите си ... А ако някой ми каже че М50 е мотор който наистина може да върви много наистина много греши... То си го показва това че 318ис къса от всякъде 320и че дори и ванос... 
Така че още си го твърдя М50 е тромав и инертен мотор, типичен представител на бензиновите мотори които вървят само във високите обороти а в ниските го няма никакъв...За М52 вече става друго положението а за М52 Tube 2 още по добре... Вчера карах М52ка с двоен ванус и няма нищо общо с М50 нито като звук, нито като вървене... Това си е вече 6така както трябва да е... За 525и вече е друга работа...
И без колега да ме цитираш от други теми без да си дочел какво съм написал... Че е смешно не за нещо друго...
  
  
			
		Така че още си го твърдя М50 е тромав и инертен мотор, типичен представител на бензиновите мотори които вървят само във високите обороти а в ниските го няма никакъв...За М52 вече става друго положението а за М52 Tube 2 още по добре... Вчера карах М52ка с двоен ванус и няма нищо общо с М50 нито като звук, нито като вървене... Това си е вече 6така както трябва да е... За 525и вече е друга работа...
И без колега да ме цитираш от други теми без да си дочел какво съм написал... Че е смешно не за нещо друго...
- маречков
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 867
 - Регистриран на: 21.02.2006
 - Местоположение: гр. Велико Търново
 - Пол: Мъж
 - Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
 
TheBoss написа:хахахахха, пуска турбото, Маречкоооооооов, Маречков!![]()
![]()
Изби рибата с този лаф. Отдавна не бях чувал нещо толкова свежо (нищо лично, просто наистина ми хареса лафа). Обаче малко се учудвам, дизелът по принцип има по-голям въртящ момент, особено в ниските. Пламен бимболета може да потвърди. Баничарката е хди от най-слабите. И въобще не усеща климата. Е, поне аз като карам не разбирам, че е на клима. Върви и набира като нормална кола. Представям си, ако спра климата как ще тръгне
![]()
![]()
- TheBoss
 - Полковника
 - 
				
			 - Мнения: 2998
 - Регистриран на: 8.03.2004
 - Местоположение: в по- следния блок на София
 - Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
 
Като дойда до Търново ще ми я разкажеш 
Мисля, че темата се изчерпва и отива много офтопик. За това катанеца!
			Мисля, че темата се изчерпва и отива много офтопик. За това катанеца!

- SaSo
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2090
 - Регистриран на: 2.07.2006
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
 - Мечтае да кара: 5GT 535 xd
 
Айде ве босев де го катанеца 
 Ай махай я че пак ше отиде към няква глупост от рода колко върви и колко не върви М50 и колко е зле или добре да карап ТДС ... аааааааааа тъпо .... 
  
			
		
  
			13 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	