прегрява мама му и прасе!?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i touring '96

Мнение от grayscale » 01 Юни 2007, 20:27

е*и му мечката кво виско кви 6 лева :)....
Владо стрелката тръгва смело надесно къмто червеното и аз все пак гледам да я допусна пък хептен да влезе вътре че чувам било на лошо :), та я спирам нейде 2мм преди нея като изключа климатика. Първия път като я видех дори и парно пусках че се шаш нещо! Цялата тая работа става за около макс. минута някаде. Тва решава че ше загрява и тръгва леко-полеко натам. Инак де що съм чувал таз ми ти стрелка требе да стой твърдо вертикална като *** :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.11.2004
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от ataman » 01 Юни 2007, 20:40

абе при 130-140км/ч няма никакъв смисъл да се включва вентилатора.
на мен ми се струва,че всичко ще е от зацапан/запушен радятор и кофти помпа...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 01 Юни 2007, 22:34

ами освен помпата и почистването на радиатора, провери си и термостата... може да отваря по-рано, но не се знае да ли е напълно отворен... освен това потърси майстор за компресора, не е нормално когато е включен да товари чак толкова... иначе добре правиш, че не го буташ в червеното...

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 5.04.2007
Местоположение: София

Мнение от vidlar » 02 Юни 2007, 9:16

Преди около месец имах същият проблем - стрелката се отклонява от средата и бавно "пълзи" към червеното. Измихме радиаторите - никакъв ефект. Смених термостата и температурата заспа на средата. За всеки случай сменихме и водната помпа, но и нямаше нищо- не беше се счупила перката.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 3.10.2006

яя

Мнение от bmwLEMANS » 01 Юли 2007, 21:17

бате веж си водната помпа,че тя е с платмасова перка която се чупи и от там тръгва целия проблем
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 4.03.2007

Мнение от pafaka » 02 Юли 2007, 10:54

Аз вчера се прибирах от морето и наблюдавах подобен проблем. Стрелката изведнъж тръгва надясно и почва да пълзи към червеното. Като сменя режима на работа, без значение нагоре или надолу всичко се нормализира. Направи го на няколко пъти и то при различни режими на работа, имам чувството че някой компонент от време на време "забравя" да работи. Мисля да започна с помпата, но ако някой има друго предложение нека да пише.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 02 Юли 2007, 10:59

направо си е водна помпа ;)

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Мнение от The 5th element » 02 Юли 2007, 16:03

Колеги и при мен се получи подобен проблем(Е-39 тдс)сменил съм помпата и виското и утре отивам да измия радиаторите,защото температурата ми се вдигна поповин деление към жегата и то като стъпих на магистралата....,което ми е странно,защото се предполага,че точно там трябва да охлажда по-добре...при каране в града не се получава,но все си мисля,че след миенето ще се оправи.Колата си е на 8-9год.и сигурно вече бая се е запушила...ще споделя резултатите
Това с температурата се получи при пуснат климатик,перката работи добре и термостата се води оригинален...
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook