ГАЗ - Детонация
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
ГАЗ - Детонация
Зцдравейте , сигурен съм , че много от вас ще ме критикуват , но така или иначе е факт. Сложих си газова уредба преди около месец. Колцата е 318 Е36 . Дотук хубаво. Консултирах се с много специалист и ... много баби станаха. Сложиха ми една клапа , за която ме убеждаваха , че при евентуална детонация на обикновенната ми газова уредба няма да има никакви щети. Ето дойде и времето с детонацията. Колата загуби ниските обороти и на газ изобщо е невъзможно да се кара. При палене на бензин работи само над 2500 оборта както трябва , на по -ниски гасне. Може ли някой да ми каже какви са евентуалните поражения и как най-безболезнено да ги отстраня. Проблема е , че колата я зарязах в Румъния и сега трябва да знам какво да наглася и да ида да си я прибера иначе лошууу. Благодаря предварително!
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
домъкни я на бензин! или обогати от изпатиреля и ще може се дотъртриш до БГ и да я закараш на майстор вече, че нито знаем дали ти е М40 или М43, нито знаем какъв ти е изпарителя и как ти е вързана инсталацията 


- fANTONa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: 22.04.2005
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е34 520
клапата ако ти е няква нюню с диаметър 3-4см .... нищо не върши, най много да е избила цялата клапа и някой маркуч или там където минава въздуха да се е откачил и да взима въздух !
провери това и ако след това пак не върви на бензин , обогати малко газта и НЕ карай на ниски обороти че тогава се къса да гърми !!!
ако ни на газ, ни на бензин .... автовоз ....
колко КВ. ти е изпарителя ??? трябва да е поне 140кв за да работи нормално , ако е по-малък , не може да смогне да захранва двигателя с газ и тогава нямаш налягане за да вкараш газта с въздуха в двигателя и тя остава във въздухопровода и гърми !!!
нещо такова беше , не помна точно ... работил съм при майстор , при смяна с по-голям изпарител се оправя ... сопко , разхода не се променя , а колата има по добра динамика .... (в момента нашата мазда 90 коня е с 140 кв изпарител (от 120 коня кола) и върви по добре от бензин , харчи 7-8 .... )
колкото до клапите, в Крумово до Пловдив , има човек който прави клапи на място по поръчка , много добра изработка и предпазва дебитомера НАИСТИНА .... онези малките съм виждал как се изстрелват като куршум след детонация ....
провери това и ако след това пак не върви на бензин , обогати малко газта и НЕ карай на ниски обороти че тогава се къса да гърми !!!
ако ни на газ, ни на бензин .... автовоз ....
колко КВ. ти е изпарителя ??? трябва да е поне 140кв за да работи нормално , ако е по-малък , не може да смогне да захранва двигателя с газ и тогава нямаш налягане за да вкараш газта с въздуха в двигателя и тя остава във въздухопровода и гърми !!!
нещо такова беше , не помна точно ... работил съм при майстор , при смяна с по-голям изпарител се оправя ... сопко , разхода не се променя , а колата има по добра динамика .... (в момента нашата мазда 90 коня е с 140 кв изпарител (от 120 коня кола) и върви по добре от бензин , харчи 7-8 .... )
колкото до клапите, в Крумово до Пловдив , има човек който прави клапи на място по поръчка , много добра изработка и предпазва дебитомера НАИСТИНА .... онези малките съм виждал как се изстрелват като куршум след детонация ....
БМВ
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Проблема ти е че сега след гърмежа мотора дърпа твърде много въздух и затова гасне
Виж от къде го дърпа и го отстрани за да може да се прибереш и после ще го дооправяш.
А за бензин май вече никога няма да работи качествено,след гърмежа дебитомера никога няма да е както е бил преди

Виж от къде го дърпа и го отстрани за да може да се прибереш и после ще го дооправяш.
А за бензин май вече никога няма да работи качествено,след гърмежа дебитомера никога няма да е както е бил преди


Нямам на идея колко е мощен изпарителя. Но клапата е с диаметър колкото диаметъра на гумения въздуховод към мотора. След като размисля и като чета вашите мнения и аз се надявам да гълта въздух отнякъде. Не ви споменах , че когато детонира , опитах да откача кабела , който влиза в дебитомера - нямаше никаква разлика , затова си мисля , че проблема е там. Другата седмица един познат пътува за Германия и съм се уговорил с него да ида. Ще опитам на бензин да я подкарам . Въпреки всичко мисля , ако не са големи поражениятя да продължа да карам на газ. Единственият проблем , който правеше колата преди е : когато е на газ , докато загрее на празен ход мени оборотите , но аз си я палех на бензин и прехвърлям когато загрее. Друг проблем , който пак е нещо свързано с въздуха - когато пусне6 по инерция и си със скорост над 40 км/ч колата гасне , ако си под тази скорост колатадържи 800 об/мин. когато си спрял държи 1000 об./мин. Но въпреки проблемите на газ е по евтиничко , а се държи много добре. Потдържа си 170 по аутобаните.
- fANTONa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: 22.04.2005
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е34 520
почти е сигурно че дърпа въздух от някъде .... само дано не е заминал дебитомера .... гледай да е подкараш на бензин , че да не гърми пак ... ако върви само на газ , карай на високи обороти ...
и иди на свестен майстор че като слушам , изобщо не ти е настроен изпарителя както трябва .... освен това гледай да наливаш от еднакви газстанции защото газта е различна ... и в повечето случай ти трябва различно количество въздух , демек трябва да се настройва спрямо газта която наливаш за да държи оборотите на празен ход , ако имаш повече въздух или по-кофти газ .. ще гасне
за скоростта над 40км ... при по бързо каране , въздуха влиза с по-голямо налягане и се нарушава баланса въздух-газ .... едно решение е тръбата където влиза въздуха да е насочиш да взима въздух настрани , а не диуректно отпред , така налягането на въздуха остава същото при големи скорости ... не помня при такава промяна да е имало проблеми с бензина ...
задължително провери изпарителя !!! БРЦ има една клапа повече за настройване (спрямо ЛОВАТО) за динамиката на изпарителя, когато е настъпиш ... сложи си по-мощен изпарител за да решиш проблема с гърменето ... както казах няма да гори повече !!!
ако имаш желание да те свържа с добър майстор , кажи ... но е в Пловдив ...
и иди на свестен майстор че като слушам , изобщо не ти е настроен изпарителя както трябва .... освен това гледай да наливаш от еднакви газстанции защото газта е различна ... и в повечето случай ти трябва различно количество въздух , демек трябва да се настройва спрямо газта която наливаш за да държи оборотите на празен ход , ако имаш повече въздух или по-кофти газ .. ще гасне
за скоростта над 40км ... при по бързо каране , въздуха влиза с по-голямо налягане и се нарушава баланса въздух-газ .... едно решение е тръбата където влиза въздуха да е насочиш да взима въздух настрани , а не диуректно отпред , така налягането на въздуха остава същото при големи скорости ... не помня при такава промяна да е имало проблеми с бензина ...
задължително провери изпарителя !!! БРЦ има една клапа повече за настройване (спрямо ЛОВАТО) за динамиката на изпарителя, когато е настъпиш ... сложи си по-мощен изпарител за да решиш проблема с гърменето ... както казах няма да гори повече !!!
ако имаш желание да те свържа с добър майстор , кажи ... но е в Пловдив ...
БМВ
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
и на моита колко и пъти да е гърмяла 5-6 за 1.5г ,50%от случаите оная гумената гривна която е преди дебитомера не е мърдала ами едни гумени съединения малко по нагоре към двигателя се измъкваха и само трябваше да си ги наместя пак на местата им,просто поразгледаи по подробно дали нещо не се е измъкнало и от там да смуче въздух!от първи път чак дебитомера да замине не ми се вярва
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
dido70 написа:БЛАГОДАРЯ ! И все пак ако е заминал дебитомера какво правим? Колко ли парички струва?
Новичък е бая скъп може би 2 или 3 пъти колкото газовата уредба


- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
нов е цифра! другия вариянт е втора употреба просто от някоя кола която не е била никога на газ.доколкото съм чувал даже някаде ги оправяли
Миии остава да се надявам да е съединение. Ще пиша другата седмица докъде съм я докарал и как . Много е хубаво , че има форум . Мисля , че на нас ни е в природата да опитваме неща , който не са в техническите характеристики и много от проблемите сами си ги създаваме. Важното е да можем и да си ги решаваме. И още едно питане : втора употреба дебитомер ???? кви пари излиза
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани