няма мощност (без ламбда сонда)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 808
Регистриран на: 18.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

няма мощност (без ламбда сонда)

Мнение от [Georgi] » 25 Юни 2007, 18:24

В момента карам с откачено реле на ламбдата, понеже е за смяна. Днес на път към вкъщи настъпих малко повече и в един момент взе да губи мощност. Подавам газ, а не ускорява. Едва успях да стигна до 50км/ч.

Възможно ли е да съм изпърдял нещо?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 12.11.2006
Местоположение: Варна

Re: няма мощност (без ламбда сонда)

Мнение от Mr.President » 25 Юни 2007, 20:39

[Georgi] написа:В момента карам с откачено реле на ламбдата, понеже е за смяна. Днес на път към вкъщи настъпих малко повече и в един момент взе да губи мощност. Подавам газ, а не ускорява. Едва успях да стигна до 50км/ч.

Възможно ли е да съм изпърдял нещо?


Не знам дали си направил нещо ама при мен си върви перфектно без ламбда :mhihi:
GOD IS A DJ
LIFE IS A DANCEFLOOR
LOVE IS THE RHYTHM
YOU ARE THE MUSIC

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 25 Юни 2007, 22:15

Релето май е само за подгряване на ламбдата :roll:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 26 Юни 2007, 9:23

И аз така мисля що то съм го откачал докато работи колата и разлика няма, а ако се откачи сондата трябва да влезе в сервизен режим и да работи на по-обогатена смес и малко по-високи обороти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 26 Юни 2007, 10:32

ако се откачи сондата разбира че я няма и взема осреднени стойности на ламбдата ,върви си добре ,но ако сондата е закачена и дефектна подава грешни данни и тогава гори много ,дави се прекъсва и другите класически симптоми( в зависимост от конкретния дефект на сондата ,най честия е сондата да "лагва" - подава данни но със закъснение и работата на двг се влошава в междинните режими а разхода се вдига много) .. има и една друга особеност - докато двг е студен ЕКУ-то не взима данните от сондата .. ако мотора работи добре студен а после се влошава също е показателно

ентусиаст
Аватар
Мнения: 808
Регистриран на: 18.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от [Georgi] » 26 Юни 2007, 19:00

Смених ламбдата и работата се нормализира. Преди менеше оборотите от 500 до към 1200, а сега не мърдат. Само когато е студена и се вгледаш в стрелката съвсем леко подскача, но с не повече от 50 оборота. Това мисля е нормално. :yes:

Използвам случая да изкажа едно позитивно мнение за сервиз Юве. Пичовете си свършиха работата чудесно.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook