Моля за помощ и съвет ...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 01' Е39 530dА

Моля за помощ и съвет ...

Мнение от Huko-1 » 24 Юни 2007, 22:01

Здравейте на всички ... от около месец след 10-15 минути каране в колона ала Околовръстното имам проблем при включването на 1-ва и потеглянето ... задницата колата (318 TDS) почва да се тресе сякаш боксува, но като превкюча на 2-ра и нагоре нямам този проблем. Моля, ако някой е запознат да ми помогне ще съм му много благодарен. Относно съвета: интересувам се дали има смисъл да си сложа някакъв "мелодичен" ауспух на дизеларката, заслужава ли си или са само излишни разходи. Благодаря ви за вниманието ... ;)
Изображение

_________________________ BMW, всичко друго е компромис ! _________________________

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: Моля за помощ и съвет ...

Мнение от kriso85 » 24 Юни 2007, 22:13

Huko-1 написа:Здравейте на всички ... от около месец след 10-15 минути каране в колона ала Околовръстното имам проблем при включването на 1-ва и потеглянето ... задницата колата (318 TDS) почва да се тресе сякаш боксува, но като превкюча на 2-ра и нагоре нямам този проблем. Моля, ако някой е запознат да ми помогне ще съм му много благодарен. Относно съвета: интересувам се дали има смисъл да си сложа някакъв "мелодичен" ауспух на дизеларката, заслужава ли си или са само излишни разходи. Благодаря ви за вниманието ... ;)

Значи това го има и при моята ;) Мисля че е от съединителя, или по-точно едни пружинки по него, които загряват ;) В задръстванията се получава, ама не при 10-15 мин. а примерно при 1 час такова каране. Може сега жегата да му "помага" по-бързо да почва да го праи :roll:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: UK
Кара: от грешната страна

Мнение от martoto » 24 Юни 2007, 22:45

Проблема е в демпфера вграден в маховика ви. Сменя се целият маховик. Цена > 750лв.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Мнение от RIDDICK » 24 Юни 2007, 22:49

аз също го имам този проблем и мисля да сменям притескател феродов и лагер,а какъв е точно проблема знаете ли да не давам излишни пари

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 01' Е39 530dА

Мнение от Huko-1 » 24 Юни 2007, 22:50

мерси колеги .... леле 750 кентавъра ... не ми се мисли
Изображение

_________________________ BMW, всичко друго е компромис ! _________________________

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 24 Юни 2007, 22:54

това е БМВ баце ... треа да си винаги подготвен ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: UK
Кара: от грешната страна

Мнение от martoto » 24 Юни 2007, 23:00

RIDDICK написа:аз също го имам този проблем и мисля да сменям притескател феродов и лагер,а какъв е точно проблема знаете ли да не давам излишни пари


Значи всички дизели и почти всички 6-цилиндрови бензинови E36-ци са с тоя по-особен маховик, състоящ се от две части и демпфер вграден между тях. Феродовият диск е съвсем обикновен и няма въпросните пружини. Та най-вероятната причина за вибрации на полусъединител е именно този демпфер. По принцип от БМВ препоръчват подмяна на маховика на всяка втора смяна на съединител (луда работа с тая цифра). Така че, смяната само на феродов диск и притискател едва ли ще реши проблема.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Мнение от RIDDICK » 24 Юни 2007, 23:01

и аз ли маховик да сменям според вас и аз карам 320 бензин 91 год

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Мнение от RIDDICK » 24 Юни 2007, 23:04

благодаря ви ще имам в предвид мнението ви когато вляза в бокса :shock: ,750 кинта оххххххх

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 01' Е39 530dА

Мнение от Huko-1 » 24 Юни 2007, 23:09

:D ... а с ауспуха к'во прайме :?:
Изображение

_________________________ BMW, всичко друго е компромис ! _________________________

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: UK
Кара: от грешната страна

Мнение от martoto » 24 Юни 2007, 23:20

RIDDICK написа:и аз ли маховик да сменям според вас и аз карам 320 бензин 91 год


Ако си без климатик ще скатаеш. Иначе аз лично си мисля за вариант нормален маховик втора употреба + комплект съединител за нормален маховик. Но не съм сигурен, че става на 100%.

А между другото може да разгледате тук: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=56791
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 25 Юни 2007, 14:54

martoto написа:
RIDDICK написа:аз също го имам този проблем и мисля да сменям притескател феродов и лагер,а какъв е точно проблема знаете ли да не давам излишни пари


Значи всички дизели и почти всички 6-цилиндрови бензинови E36-ци са с тоя по-особен маховик, състоящ се от две части и демпфер вграден между тях. Феродовият диск е съвсем обикновен и няма въпросните пружини. Та най-вероятната причина за вибрации на полусъединител е именно този демпфер. По принцип от БМВ препоръчват подмяна на маховика на всяка втора смяна на съединител (луда работа с тая цифра). Така че, смяната само на феродов диск и притискател едва ли ще реши проблема.

Сигурен ли си ? Щото съм го виждал моя диск и си има пружинки ;)
Пък и малко по-отдавна имаше една подобна тема. Потърси я ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1383
Регистриран на: 17.09.2004
Местоположение: Банкя
Кара: E21 79'

Мнение от Pin2 » 26 Юни 2007, 19:30

маховик!
има и 2-ра ръка

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 26 Юни 2007, 23:09

е добре защо според Вас при мене това претрисане е при студен мотор като покарам 2 мин се оправя? при загряла кола няма проблем???

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook