Моля за помощ и съвет ...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Huko-1
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 20.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 01' Е39 530dА
Моля за помощ и съвет ...
Здравейте на всички ... от около месец след 10-15 минути каране в колона ала Околовръстното имам проблем при включването на 1-ва и потеглянето ... задницата колата (318 TDS) почва да се тресе сякаш боксува, но като превкюча на 2-ра и нагоре нямам този проблем. Моля, ако някой е запознат да ми помогне ще съм му много благодарен. Относно съвета: интересувам се дали има смисъл да си сложа някакъв "мелодичен" ауспух на дизеларката, заслужава ли си или са само излишни разходи. Благодаря ви за вниманието ... 


_________________________ BMW, всичко друго е компромис ! _________________________
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Моля за помощ и съвет ...
Huko-1 написа:Здравейте на всички ... от около месец след 10-15 минути каране в колона ала Околовръстното имам проблем при включването на 1-ва и потеглянето ... задницата колата (318 TDS) почва да се тресе сякаш боксува, но като превкюча на 2-ра и нагоре нямам този проблем. Моля, ако някой е запознат да ми помогне ще съм му много благодарен. Относно съвета: интересувам се дали има смисъл да си сложа някакъв "мелодичен" ауспух на дизеларката, заслужава ли си или са само излишни разходи. Благодаря ви за вниманието ...
Значи това го има и при моята



"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
аз също го имам този проблем и мисля да сменям притескател феродов и лагер,а какъв е точно проблема знаете ли да не давам излишни пари
- Huko-1
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 20.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 01' Е39 530dА
мерси колеги .... леле 750 кентавъра ... не ми се мисли

_________________________ BMW, всичко друго е компромис ! _________________________
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
RIDDICK написа:аз също го имам този проблем и мисля да сменям притескател феродов и лагер,а какъв е точно проблема знаете ли да не давам излишни пари
Значи всички дизели и почти всички 6-цилиндрови бензинови E36-ци са с тоя по-особен маховик, състоящ се от две части и демпфер вграден между тях. Феродовият диск е съвсем обикновен и няма въпросните пружини. Та най-вероятната причина за вибрации на полусъединител е именно този демпфер. По принцип от БМВ препоръчват подмяна на маховика на всяка втора смяна на съединител (луда работа с тая цифра). Така че, смяната само на феродов диск и притискател едва ли ще реши проблема.

- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
- Huko-1
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 20.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 01' Е39 530dА



_________________________ BMW, всичко друго е компромис ! _________________________
- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
RIDDICK написа:и аз ли маховик да сменям според вас и аз карам 320 бензин 91 год
Ако си без климатик ще скатаеш. Иначе аз лично си мисля за вариант нормален маховик втора употреба + комплект съединител за нормален маховик. Но не съм сигурен, че става на 100%.
А между другото може да разгледате тук: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=56791

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
martoto написа:RIDDICK написа:аз също го имам този проблем и мисля да сменям притескател феродов и лагер,а какъв е точно проблема знаете ли да не давам излишни пари
Значи всички дизели и почти всички 6-цилиндрови бензинови E36-ци са с тоя по-особен маховик, състоящ се от две части и демпфер вграден между тях. Феродовият диск е съвсем обикновен и няма въпросните пружини. Та най-вероятната причина за вибрации на полусъединител е именно този демпфер. По принцип от БМВ препоръчват подмяна на маховика на всяка втора смяна на съединител (луда работа с тая цифра). Така че, смяната само на феродов диск и притискател едва ли ще реши проблема.
Сигурен ли си ? Щото съм го виждал моя диск и си има пружинки

Пък и малко по-отдавна имаше една подобна тема. Потърси я

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани