Ах тези мотористи :(

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 473
Регистриран на: 12.04.2003

Мнение от Diablo » 21 Юни 2007, 13:33

Kocil написа:Ми брато е моторист и да ви кажа,му се чудех как спира мотора с 250...спира много по-добре от всяка кола,защото спирачките са му почти същите,ама на 4-5 пъти по-малко тегло....сещате ли се?А за зрението - при старите хора е даже предимство,защото човек като одъртее,става далекоглед - анатомична особеност - с възрастта се увеличава фокусното разстояние в ретината...бас хващам,че повечето стари хора виждат по-добре от всички нас...за рефлексите обаче е друг филм - при старите хора са си по-бавни,няма начин...това е по-определящото...


Не опитвай да спира6 екстремно 3ад кола :mhihi: :arrow: прекалено бър3о 6е научи6 фи3иката от 6ти клас и 6та боли после :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 21 Юни 2007, 14:13

и аз безупешно се опитвам да убедя доста много мои заблудени прители...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 473
Регистриран на: 12.04.2003

Мнение от Diablo » 21 Юни 2007, 15:18

[steeN] написа:и аз безупешно се опитвам да убедя доста много мои заблудени прители...


Eми предполагам се сре6тат тук там стари рокери, стигнали до и3вода, 4е триенето е пропорционално на масата и контактната пло6т, но па3ят тайната само 3а себе си :mhihi:. Останалите са обре4ени да го нау4ат боле3нено или да не доживеят това про3рение :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 303
Регистриран на: 23.01.2007
Местоположение: София,гоУемото сеУо

Мнение от Kocil » 21 Юни 2007, 16:49

Diablo написа:Eми предполагам се сре6тат тук там стари рокери, стигнали до и3вода, 4е триенето е пропорционално на масата и контактната пло6т, но па3ят тайната само 3а себе си :mhihi:. Останалите са обре4ени да го нау4ат боле3нено или да не доживеят това про3рение :lol:
Двете гуми на сравнително голям мотор,в случая Хонда VFR 800 са порядъчно широки и стъпват почти на същата площ,на която стъпват две гуми на средно голяма кола...като вземеш предвид,че моторът тежи около 250 кг,а колата да речем 1200,плюс факта,че при колата усилието на спиране е много повече на предните гуми,кое ще спира по-бързо?По-лесно ли е да спреш инерцията на тон и нещо кола,или на 250 кила мотор?И да добавя още нещо - гумите за мотор нямат нищо общо с автомобилните...

ПП.И говоря за спиране на сух асфалт,на мокро с мотор е ясно,че не можеш да ковеш спирачки как си искаш...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 21 Юни 2007, 16:53

само искам да кажа, че контактната площ на моторната гума е много по-малка от ширината й ;) може би от 1/3 до 1/2 в зависимост.
другото което е, че мотора спира 90% само с предната спирачка. който е карал мотор, знае за какво му говоря.Ъпсурт-но :mhihi: е да се твърди, че мотора спира по-добре от колата :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 21 Юни 2007, 17:17

Stanchev написа:само искам да кажа, че контактната площ на моторната гума е много по-малка от ширината й ;) може би от 1/3 до 1/2 в зависимост.
другото което е, че мотора спира 90% само с предната спирачка. който е карал мотор, знае за какво му говоря.Ъпсурт-но :mhihi: е да се твърди, че мотора спира по-добре от колата :)


е ако искаш да го тестваме ... аз съм го тествал много пъти ...
мотора е60ката 19ките ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 21 Юни 2007, 18:15

Sharo написа:
Stanchev написа:само искам да кажа, че контактната площ на моторната гума е много по-малка от ширината й ;) може би от 1/3 до 1/2 в зависимост.
другото което е, че мотора спира 90% само с предната спирачка. който е карал мотор, знае за какво му говоря.Ъпсурт-но :mhihi: е да се твърди, че мотора спира по-добре от колата :)


е ако искаш да го тестваме ... аз съм го тествал много пъти ...
мотора е60ката 19ките ...


От колко спря от 50-60 може би, пробвай не от 150 а от 120 да спреш авариино ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 22 Юни 2007, 1:27

///peter написа:
Sharo написа:
Stanchev написа:само искам да кажа, че контактната площ на моторната гума е много по-малка от ширината й ;) може би от 1/3 до 1/2 в зависимост.
другото което е, че мотора спира 90% само с предната спирачка. който е карал мотор, знае за какво му говоря.Ъпсурт-но :mhihi: е да се твърди, че мотора спира по-добре от колата :)


е ако искаш да го тестваме ... аз съм го тествал много пъти ...
мотора е60ката 19ките ...


От колко спря от 50-60 може би, пробвай не от 150 а от 120 да спреш авариино ;)

имено тогава спира повече ...
колега мотора със се мене тежи 170 кила .. е60ката е 1700 применро ... просто инерцинните сили при колата са многократно по големи
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 22 Юни 2007, 1:35

Braking tests Bikes V Cars

Dry Concrete 31mph(50kph) 56mph(90kph) 75mph(120kph)

Toyota Avensis 27’(8m) 93’(28m) 173’(52m)
Honda Fireblade 28’(8.5m) 117’(35m) 213’(64m)
BMW R1150RS(ABS) 28’(8.5m) 105’(31.5m) 183’(55m)


wet bitumen 31mph(50kph) 56mph(90kph) 75mph(120kph)

Toyota Avensis 25’(7.5m) 83’(25m) 153’(46m)
Honda Fireblade 22’(6.6m) 83’(25m) 165’(49.6m)
BMW R1150RS (ABS) 31’(9.2m) 95’(28.5m) 152’(45.5m)


Source: Belgium Police braking test, reproduced in M.A.G.’s “Streetbiker”, Aug/Sep 2004


;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 22 Юни 2007, 1:52

тия не ги давай за пример ... тва бмв е 400 кила ... и нема удържане .. (виж ми калерията да видиш от къде знам)

ама я дай инфо на сузуки К5 или супермото 450кк


тва е се едно да кажеш, че 20тиния тир спира по-бързо от 100 до 0 щото има повече площ на гумите .. ....
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 22 Юни 2007, 11:15

Хонда Файърблейд не е нещо старо и тежко :mhihi:
А и тези тестове са на прав път, айде да видим на някой участък със завой какво правим? :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 30 Юни 2007, 22:17

Изображение

ето един як бързак
Изображение

Предишна

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook