За спиране с двигателя
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
absix написа:Намаляването с предавките е опасно... щото, ако намалиш много рязко (примерно от 5та на 3та и от 120км/ч до 60км/ч) тоя зад теб не вижда индикация за това и може да ти влезе в багажника, понеже стоповете не ти светят.
ти преди това такъв "дрифт" ще си направил, че ще ти е се едно кой от къде ще ти влезе след това ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- s
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: Egham/Sofia/Pazardzhik
- Пол: Мъж
- Кара: Маратонки, Citroen Xsara, E60, E39
Lafera написа:Може да си преебеш скоростната кутия е зависи с каква скорост караш и колко предавки ще свалиш, през зимата е много ефективно когато не караш много бавно а ти се наложи да спреш тоя метод може да те спаси...
даже на шофьорски курс тва го казва обикновено инструктура

иначе да може да си преебеш скоростната кутия но зависи и от синхронизаторите спортните автомобили са със спрециално направени кутии за такова намаляване на скоростта особено тези с перки зад волана като SMG например

А, бе хора това се прави плавно! Какви са тия от 5-та, 3-та?! Дет, вика Шаро, дрифта не ти мърда. В смисъл, не че не може и като е в по-високи обороти естествено, но като си караш нормално и си сваляш по една предавка си е ок и нищо не мъчиш и нищо не се износва повече от нормално!
Аз лично много повече спирам с мотора, от колкото със спирачката.

_!_
Space написа:А, бе хора това се прави плавно! Какви са тия от 5-та, 3-та?! Дет, вика Шаро, дрифта не ти мърда. В смисъл, не че не може и като е в по-високи обороти естествено, но като си караш нормално и си сваляш по една предавка си е ок и нищо не мъчиш и нищо не се износва повече от нормално!Аз лично много повече спирам с мотора, от колкото със спирачката.
Е като си в някоя екстремна ситуация една по една ли ще ги сваляш !?

- s
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: Egham/Sofia/Pazardzhik
- Пол: Мъж
- Кара: Маратонки, Citroen Xsara, E60, E39
Lafera написа:Е като си в някоя екстремна ситуация една по една ли ще ги сваляш !?
всъщност....ДА само че малко по-бързо иначе синхронизаторите ще им *беш майката за нула време въпреки че като си в екстремна ситуация не мислиш ТОЧНО за това
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Lafera написа:Space написа:А, бе хора това се прави плавно! Какви са тия от 5-та, 3-та?! Дет, вика Шаро, дрифта не ти мърда. В смисъл, не че не може и като е в по-високи обороти естествено, но като си караш нормално и си сваляш по една предавка си е ок и нищо не мъчиш и нищо не се износва повече от нормално!Аз лично много повече спирам с мотора, от колкото със спирачката.
Е като си в някоя екстремна ситуация една по една ли ще ги сваляш !?
естествено ... покажи ми един рали пилот, който не ги сваля една по една (просто го прави много бързо) иначе при смяната задните ти гуми блокират са част от секундата и глей кво стаа ...
а и за междинна гас нали сте чували ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Valentin_Peev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: 3.04.2007
- Пол: Мъж
Абе тука кви спорове се водат
направо се чуда, кой им е дал на някои хора книжки, тва се учи още първите часове по кормуване. Ползва се двигатела за по-бързо спиране и доколкото знам така е по-правилно да се спира, ама па какви са и тия от 5-та на 3-та, ако не се лъжа даже в ръководството за употреба на BMW, пише да не се връща на по-долна предавка над определени обороти.
П.П. Аз докато си напиша мнението, те хората преди мене са се изразили точно

П.П. Аз докато си напиша мнението, те хората преди мене са се изразили точно

- s
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: Egham/Sofia/Pazardzhik
- Пол: Мъж
- Кара: Маратонки, Citroen Xsara, E60, E39
между другото на М5 повече от 2 предавки не дава да сваляш една след друга ако сменяш веднага бързо или ако не си натиснал по стабилно спирачката
примерно караш с 120км/ч и си на 4та (не се усещат на 4та 120км/ч) и ако натиснеш три пъти лостчето отляво сваля до до 2 ако не си натиснал газта демек и колата си мисли за трансмисията....ебати умното SMG
примерно караш с 120км/ч и си на 4та (не се усещат на 4та 120км/ч) и ако натиснеш три пъти лостчето отляво сваля до до 2 ако не си натиснал газта демек и колата си мисли за трансмисията....ебати умното SMG

- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Най добре с десния крак едновременно спирачка, поне да светят стоповете заради тия отзад и с малкия пръст междинна газ, хем по-хубаво влизат, хем по-добре за кутията;) Направо пирфектно става 


- s
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: Egham/Sofia/Pazardzhik
- Пол: Мъж
- Кара: Маратонки, Citroen Xsara, E60, E39
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
А, бе хора това се прави плавно! Какви са тия от 5-та, 3-та?! Дет, вика Шаро, дрифта не ти мърда
...
Само да добавя, че на кола с предно по-можеш да ги сваляш през една,но на задното забрави, че ставап пумпал
че то и 5-та -> 2-ра няма ядове, стига наистина да е плавно, тоест изчакваш скоростта да падне, хил-тоу и си на 2-ра

Е като си в някоя екстремна ситуация една по една ли ще ги сваляш
ами няма да сваляш... за чий са ти скорости като ще спираш без умисъл да продължиш.. все пак има КАМИОН пред теб (примерно)
Абе тука кви спорове се водат Confused направо се чуда, кой им е дал на някои хора книжки, тва се учи още първите часове по кормуване. Ползва се двигатела за по-бързо спиране
някой би ли ми обяснил физичния закон, по който сцеплението при спиране се определя от това на коя предавка си и дали си пуснал мигач.
Тези митове ги забравете... .със/без двигателна спирачка, на габарити, с надута музика или отворена жабка, спирачния път е Х
и при нормалните автомибили, Х зависи най-вече от гумите
и по никакъв начин не се влияе от двигателя по простата причина че спирачната ви система има предостатъчно сила.
Не ме разбирайте погрешно, и аз ползвам двигателна спирачка сигурно 2-пъти повече от крачната и обикновено при интензивно спиране също ползвам двигател и целя обороти.... обаче като ми излезе някоя баба, никакъв двигател... по-добре да спася бабата, отколкото да си омешам крайниците надявайки се чудото "вдигателна спирачка" да ми намали спирачния път по някакви неведоми нефизични пътища.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани