Турбо за М42??
Модератор: bum_bum
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Memphys
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: MemphysVille
- Пол: Мъж
- Кара: само Е30-ски
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
На компресора силата не е да дава коне, ами едно друго нещо и то още от много ниски РПМ.
Незнам защо хората гледат все конете
Давам пример> ИС вс 323 на Б2. От летящ старт ме прави смешен, но от място е една идея по-бърз, а във високите вървим заедно. Конете са кажи речи еднакви. Ама едно друго нещо има в повече Б2 и то в по-средни РПМ.

Незнам защо хората гледат все конете

Давам пример> ИС вс 323 на Б2. От летящ старт ме прави смешен, но от място е една идея по-бърз, а във високите вървим заедно. Конете са кажи речи еднакви. Ама едно друго нещо има в повече Б2 и то в по-средни РПМ.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- Memphys
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: MemphysVille
- Пол: Мъж
- Кара: само Е30-ски
AlibiTu написа:На компресора силата не е да дава коне, ами едно друго нещо и то още от много ниски РПМ.![]()
Незнам защо хората гледат все конете![]()
Давам пример> ИС вс 323 на Б2. От летящ старт ме прави смешен, но от място е една идея по-бърз, а във високите вървим заедно. Конете са кажи речи еднакви. Ама едно друго нещо има в повече Б2 и то в по-средни РПМ.
Че си прав, прав си, ама аз мисля че в случая, за който пита човека един S14 ще му свърши перфектна работа

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
а ти, знаеш ли колко струва ревизията на тоз маторMemphys написа:AlibiTu написа:На компресора силата не е да дава коне, ами едно друго нещо и то още от много ниски РПМ.![]()
Незнам защо хората гледат все конете![]()
Давам пример> ИС вс 323 на Б2. От летящ старт ме прави смешен, но от място е една идея по-бърз, а във високите вървим заедно. Конете са кажи речи еднакви. Ама едно друго нещо има в повече Б2 и то в по-средни РПМ.
Че си прав, прав си, ама аз мисля че в случая, за който пита човека един S14 ще му свърши перфектна работа


- DILDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е30;Е65
- Мечтае да кара: Е30
Явор написа:а ти, знаеш ли колко струва ревизията на тоз маторMemphys написа:.....дет се вика,аман от пушляци
доста...

Alex 320i Cabrio написа:- кара се само със синтетично масло - Motul 300V Crono 15W50
- кара се само със масло за шпер и ATF в диференциала и скоростите
- кара се само с 98+ бензин минимум
- разход от 15/100 на градско, 10/100 на дълго и до 35/100 на писта
- кара се само с Bosch свещи от 22лв бройката
- адски е придирчив на капачка и дистрибутор - 300лв
- адски е придирчив на кабели от Beru за свещите - 300лв
- адски е придирчив на наличието на 100% изправен дебитомер
- двата дросела в България почти няма кой да ги настрои
- адски е придирчив на гарнитурите на смукателните колектори - 300лв
Не искам да ти обяснявам, че комплект бутала и сегменти от Mahle/Goetze отиват на 3500лв!!! Един клапан е около 210лв, а имаш 16...Разпределителните валове са по 1200лв всеки..
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
М50Б25 е по-добро решение от С14
Горе са обяснили защо.

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- Memphys
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: MemphysVille
- Пол: Мъж
- Кара: само Е30-ски
Alex 320i Cabrio написа:- кара се само със синтетично масло - Motul 300V Crono 15W50
- кара се само със масло за шпер и ATF в диференциала и скоростите
- кара се само с 98+ бензин минимум
- разход от 15/100 на градско, 10/100 на дълго и до 35/100 на писта
- кара се само с Bosch свещи от 22лв бройката
- адски е придирчив на капачка и дистрибутор - 300лв
- адски е придирчив на кабели от Beru за свещите - 300лв
- адски е придирчив на наличието на 100% изправен дебитомер
- двата дросела в България почти няма кой да ги настрои
- адски е придирчив на гарнитурите на смукателните колектори - 300лв
Не искам да ти обяснявам, че комплект бутала и сегменти от Mahle/Goetze отиват на 3500лв!!! Един клапан е около 210лв, а имаш 16...Разпределителните валове са по 1200лв всеки..
Ебати цифрата

Само една забележка - 15W50 не е ли минерално
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Не е минерално
А и някъде Явор беше писал че на S14 ангренажа му е 2000 лева, такув спомен имам от няква стара тема

А и някъде Явор беше писал че на S14 ангренажа му е 2000 лева, такув спомен имам от няква стара тема


- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
ебахти цифрите, то най добре да си земеш едно 540 от Германия за 5000 лева и да си го лумнеш него, мене това ми е мечтата аме ще видим тая работа скоро 

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
па земи си бря,играчKristopher написа:ебахти цифрите, то най добре да си земеш едно 540 от Германия за 5000 лева и да си го лумнеш него, мене това ми е мечтата аме ще видим тая работа скоро

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани