Турбо за М42??
Модератор: bum_bum
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Баце ако бих могъл да си турбинирам колата ама качественно както си му е редът и да ми излезе по тънко от 2000лв вярвай ми отдавна щях да съскамHonzik написа:Че на Борко преминаването към 2.5 не му ли излезна над 2 бона? Турбото все си мисля, че може и по-тънкана да дойде.... говориме чисто финансово, а не кое е по-добрия вариант

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
въпроса е спорен но във вси4ки слу4аи с по-големия мотор неизвестните а от там и проблемите ще са по-малко
аз мога да кажа че вече съм поутъпкал пътеката около м42 ,но все още откривам нови грижи с турбоконверсията ,е ако ще се надува леко да кажем до 0,7 -1 бар нещата са известни и проблеми по4ти няма ,но когато знаеш 4е може да се надуе още малко и още малко и накрая дум
та незнам кой е по добрия вариянт май тоя с по-големия мотор си е по-добрия защото не ставаш роб на колата си а само и къса6 дзадника ако че не върви кой знае колко много
щото стандартен сгъстен м42 с турбина на 0,7 бара дава 260коня на диното а пък м50б25 си е 192 коня но пък малкото коне в голям обем си ти4кат по-безгрижно
можеби вариянта с голям мотор като м50б25 и лек надув е най-добрия ама скоро ще разберем и тая хава
аз мога да кажа че вече съм поутъпкал пътеката около м42 ,но все още откривам нови грижи с турбоконверсията ,е ако ще се надува леко да кажем до 0,7 -1 бар нещата са известни и проблеми по4ти няма ,но когато знаеш 4е може да се надуе още малко и още малко и накрая дум

щото стандартен сгъстен м42 с турбина на 0,7 бара дава 260коня на диното а пък м50б25 си е 192 коня но пък малкото коне в голям обем си ти4кат по-безгрижно

можеби вариянта с голям мотор като м50б25 и лек надув е най-добрия ама скоро ще разберем и тая хава
Последна промяна ludiagsm на 15 Юни 2007, 14:18, променена общо 1 път
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
ludiagsm написа:
щото стандартен сгъстен м42 с турбина на 0,7 бара дава 260коня на диното а пък м50б25 си е 192 коня но пък малкото коне в голям обем си ти4кат по-безгрижно
хаха уби ме ...



ludiagsm написа:
можеби вариянта с голям мотор кто м50б25 и лек надув е най-добрия ама скоро ще разберем и тая хава
аве къде ги намирате тия двигатели ... дай един насам ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

искам да използвам жокер 50 на 50
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: ре
slavianko написа:Баце ако бих могъл да си турбинирам колата ама качественно както си му е редът и да ми излезе по тънко от 2000лв вярвай ми отдавна щях да съскам
Ае то ако решиш всичко чисто ново да си вземеш.... определено няма.... ма ако си хитър....





- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
моя е за резерва,а оня отгоре,май му е на терасатаJoreto написа:моторите требе да са У коша за да не се спъвате в тях ...![]()
![]()

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
лудиягсм вкара нова мода ...
са всеки си има един двигател я на терасата я до леглото ....
са всеки си има един двигател я на терасата я до леглото ....

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
за кво ти е,кат и без тва нея карашrtzankov написа:Чичо дай един и на мене, че се чуствам като беден роднина така![]()
![]()

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Колегата дето пусна темата. Баце Явор искаше да ти каже, че има доста инфо и първо е добре да се поразровиш и да почетеш, пък после да питаш вече конкретно теми. Или другия вариант питаш, кой ще ти сглоби турбо конверсия. Ако търсиш малък надув, не се занимавай с глупости, ами си слагай голям мотор. Щото такова нещо като Турбо и 500 лв НЕМА! Най-ефтиното за М42 е компресор. Ама само ако успееш да си намериш ефтин компресор. Горе долу ставаш все едно с М50Б25. 

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани