Гаден ел. проблем
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Гаден ел. проблем
Проблема ми е от преди няколко дена следния:
След като измих колата, километража и малкия борд комп светеха постояно ,при изкл. двиател. Алармата ни приемаше ни предаваше. Като натисна спирачката сичко се оправяше
. Гледах ,струвах, разчакаш стопове, нема брат4е оправия, на сутринта всичко си беше наред (изсъхнала на слънце хубаво). И днес заваля нещо като поройче силно и с вятър и почна същия проблем,само дето алармата беше активирана и постоянно се вкл. се едно някой отваря вратата. Този път километража и борда светеха за малко и изгасяха постоянно.
Махнах алармата файда никва. Като спря да го прави проблема(поизсъхна) реших да я намокря като почна отзад напред с маркуча. Но уви ,нищо. И изглежда след час пак почна да прави проблема (явно се е стекла дето не трябва вода).
Някой имал ли е подобно изживяване с тоците ??????
След като измих колата, километража и малкия борд комп светеха постояно ,при изкл. двиател. Алармата ни приемаше ни предаваше. Като натисна спирачката сичко се оправяше

Махнах алармата файда никва. Като спря да го прави проблема(поизсъхна) реших да я намокря като почна отзад напред с маркуча. Но уви ,нищо. И изглежда след час пак почна да прави проблема (явно се е стекла дето не трябва вода).
Някой имал ли е подобно изживяване с тоците ??????

.............
Я виж под краката ти и на пода на предното пасажерско място дали е мокро(ама бракни под настилката,защото е много дебел дунапрена и отгоре няма да осетиш).Виж евентуално и кората на ECU-то зад акумолатора,
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Гледах отпред сичко е ок.
Суринта този проблем не ми го правеше ,а сега пък друг:
като покарах 5-10 мин. колата взе да й падат оборотите се едно не й подавам газ и в движение и на място.
Суринта този проблем не ми го правеше ,а сега пък друг:
като покарах 5-10 мин. колата взе да й падат оборотите се едно не й подавам газ и в движение и на място.

- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Я си погледни снопчето с кабели което е захванато
за лявата панта на задния капак.
При Е36 е често срещано, да се прекъснат няколко проводника от този сноп ....
Лично съм виждал как Е36 се побърква при няколко прекъснати проводника от въпросния сноп
за лявата панта на задния капак.
При Е36 е често срещано, да се прекъснат няколко проводника от този сноп ....
Лично съм виждал как Е36 се побърква при няколко прекъснати проводника от въпросния сноп

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Намокрила се е под шофьорската седалка .
разглоби всичко от пред и виж дали не са запушени =трабите дето отвеждат водата от шибидака и ъака нататък.Педала на газта е с потенциометър и също е ел проблема.
Прави го докато не е късно че тока не прощава.
Ще стане по лошо
разглоби всичко от пред и виж дали не са запушени =трабите дето отвеждат водата от шибидака и ъака нататък.Педала на газта е с потенциометър и също е ел проблема.
Прави го докато не е късно че тока не прощава.
Ще стане по лошо


- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Отзаде да погледна ми бе първата работа,т.к. знам за този проблем.
Шибидах нямам, не знам къде се намират тези тръби.
А на пипане е суха под педалите, как мога да проверя там по-надълбоко под дунапрена ?
Шибидах нямам, не знам къде се намират тези тръби.
А на пипане е суха под педалите, как мога да проверя там по-надълбоко под дунапрена ?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Откачаш пластмасата на прага махаш седалката махаш капака на "бързия" съдединител и завиваш мокета на една страна.
Успех
Успех


- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Благодарности на VLD !!!
Свалих кората под волана и като бръкнах вътре отдясно беше мокро, налях един литър вода пред стъклото (между капака и стъклото) и направо виждам как капи вътре
Отворих капака, махнах решетката до стъклото, развих долната част и ко да видя: ЕЗЕРО с тиня, клечки, кал. махнах боклуците, усетих откъде трябва да изтича водата, има два изхода с гумени маркучи, падат се точно зад двигателя, единия изтича точно върху аусп. тръби (4-те)!!!. Махнах маркучите пълни с кал ,почистих ги ,после обратно. Накрая за тест симулирах потоп
Водата се изтече супер бързо и в купето капка вода не влезе.
Добре е да проверите как се отича водата при вас,защото може да стане голеееема бела при някой по-силен дъжд ,а дори и на автомивка.
Свалих кората под волана и като бръкнах вътре отдясно беше мокро, налях един литър вода пред стъклото (между капака и стъклото) и направо виждам как капи вътре

Отворих капака, махнах решетката до стъклото, развих долната част и ко да видя: ЕЗЕРО с тиня, клечки, кал. махнах боклуците, усетих откъде трябва да изтича водата, има два изхода с гумени маркучи, падат се точно зад двигателя, единия изтича точно върху аусп. тръби (4-те)!!!. Махнах маркучите пълни с кал ,почистих ги ,после обратно. Накрая за тест симулирах потоп

Водата се изтече супер бързо и в купето капка вода не влезе.
Добре е да проверите как се отича водата при вас,защото може да стане голеееема бела при някой по-силен дъжд ,а дори и на автомивка.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Браво,радвам се че си решил проблема
Оставия с надигнат мокет и отворена за няколко дни да поизсъхне малко от малко и така.

Оставия с надигнат мокет и отворена за няколко дни да поизсъхне малко от малко и така.

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани