318tds
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Много внимаваи какво купуваш, щото аз сам от "гризналите дръвцето"!
Падна ми се от големия к.р на живота заварявана глава 2-пъти и пилена до зуко! И скапана гарнитура вследствие на което от зад колата задимя като ТЕЦ!
Диагноза:
Прегрявана глава - не подлежи на ремонт
Прегряван вал - изменена геометрия, занесал в 1-ва пета, при по внимателно разглеждане се оказа и със шупла!
Сети се колко ощте се набутах!
Падна ми се от големия к.р на живота заварявана глава 2-пъти и пилена до зуко! И скапана гарнитура вследствие на което от зад колата задимя като ТЕЦ!
Диагноза:
Прегрявана глава - не подлежи на ремонт
Прегряван вал - изменена геометрия, занесал в 1-ва пета, при по внимателно разглеждане се оказа и със шупла!
Сети се колко ощте се набутах!
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Кофти, аз точно от това се пазя и затова питам.
Би ли ми описал признаците (освен пушенето, защото и с кофти нафта също може да пуши повечко), някакви странни звуци (нещо като това, дето съм го описал)?
Би ли ми описал признаците (освен пушенето, защото и с кофти нафта също може да пуши повечко), някакви странни звуци (нещо като това, дето съм го описал)?


Там е работата че това не се забелязва при оглед! Ако ти е заварявана главата никои не може да разбере! Пали колата и като загрее гледаи да не надува маркучите! Свали маркуча от кулера дето е варзан за EGR клапана и гледаи да не мята масло! Ако мята турбото е заминало! Ако изкарва само картерни газове, то това било нормално!
Просто е до късмет!
Просто е до късмет!
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
bam-bam написа:баце иначе ко викаше последния път на бояна
Виках, че като карахме зад теб ми се струваше, че дърпаш ама Е30-ката била 105 коня и е 83 все пак

Твоята може да върви като 115 незнам аз не разбирам от дизели

- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
_BoBI_ написа:bam-bam написа:баце иначе ко викаше последния път на бояна
Виках, че като карахме зад теб ми се струваше, че дърпаш ама Е30-ката била 105 коня и е 83 все пак![]()
Твоята може да върви като 115 незнам аз не разбирам от дизели
ами като не разбираш не се занимаваи с мрътвородени

караите си бИгачките докато опраим гоФо ... после пак ше си говорим

а й се пак говорим за колата на века нали ... е30 рулз нема лабаво

п.п. бобо баце кажи още некоя болежка през която си минал да си погледнем мрътвороденото дали му куца нещо ... че мноо бега и не ми аресва така

как да не надува маркучите и кои маркуч за кулера .. може ли да дадеш снимков матрял кое да гледам ?

И да гледаш и да не гледаш докато не я закараш в сервиз и то при хора които разбират от БМВ нищо няма да се разбере ако не е доста скапана.
Моята лично мина през М-Кар и казаха, че всичко е ок.
Купих я карах я известно време и след това стана, така че аз съм може би единствения човек който кара 318тдс с тотално подменен двигател като от стария има само глава, блок, валове и турбо, защото си бяха наистина добри тези части от колата.
Всяка друга част до най-малкото уплатнениице е сменена
.
Плюс смяна на цялото окачване с амортисьори и всичките тампончета даже и тези на двигателя
:):).
Не съм сигурен дали аз я скапах или така беше (повечето хора са на мнение, че задкорминото устройство на моите коли е кофти и затова се скапват) ама все пак резултата беше на лице. Сега я жаля повечко. Мислех да копувам Е46 обаче много се влюбих в тази и сърце не ми дава да я продам
:):).
Е в крайна сметка по-нова Е36 в БГ като двигател и окачване май няма
.
Всичко е на късмет това е истината. Заварявана глава няма да хване никой докато не се пукне пак. Добавка също трудно се хваща.Но все пак добрата диагностика в добър сервиз е повече от задължителна преди да я вземеш колата.
Моята лично мина през М-Кар и казаха, че всичко е ок.
Купих я карах я известно време и след това стана, така че аз съм може би единствения човек който кара 318тдс с тотално подменен двигател като от стария има само глава, блок, валове и турбо, защото си бяха наистина добри тези части от колата.
Всяка друга част до най-малкото уплатнениице е сменена

Плюс смяна на цялото окачване с амортисьори и всичките тампончета даже и тези на двигателя

Не съм сигурен дали аз я скапах или така беше (повечето хора са на мнение, че задкорминото устройство на моите коли е кофти и затова се скапват) ама все пак резултата беше на лице. Сега я жаля повечко. Мислех да копувам Е46 обаче много се влюбих в тази и сърце не ми дава да я продам

Е в крайна сметка по-нова Е36 в БГ като двигател и окачване май няма

Всичко е на късмет това е истината. Заварявана глава няма да хване никой докато не се пукне пак. Добавка също трудно се хваща.Но все пак добрата диагностика в добър сервиз е повече от задължителна преди да я вземеш колата.
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
juro написа:И да гледаш и да не гледаш докато не я закараш в сервиз и то при хора които разбират от БМВ нищо няма да се разбере ако не е доста скапана.
Моята лично мина през М-Кар и казаха, че всичко е ок.
Купих я карах я известно време и след това стана, така че аз съм може би единствения човек който кара 318тдс с тотално подменен двигател като от стария има само глава, блок, валове и турбо, защото си бяха наистина добри тези части от колата.
Всяка друга част до най-малкото уплатнениице е сменена.
Плюс смяна на цялото окачване с амортисьори и всичките тампончета даже и тези на двигателя:):).
Не съм сигурен дали аз я скапах или така беше (повечето хора са на мнение, че задкорминото устройство на моите коли е кофти и затова се скапват) ама все пак резултата беше на лице. Сега я жаля повечко. Мислех да копувам Е46 обаче много се влюбих в тази и сърце не ми дава да я продам:):).
Е в крайна сметка по-нова Е36 в БГ като двигател и окачване май няма.
Всичко е на късмет това е истината. Заварявана глава няма да хване никой докато не се пукне пак. Добавка също трудно се хваща.Но все пак добрата диагностика в добър сервиз е повече от задължителна преди да я вземеш колата.
като доида некои път у филибето ше те пробвам колко ти е нова


Е пробвай обаче това че ще ме минеш не значи че не е нова.
Първо си с друг диференциал с друго предавателно число.
Второ колата ти е по лека с 50 килца защото аз съм с туринг.
Трето маи че твоята имаше чипче.
Четвърто дори и нищо да не беше пипано по колите аз ще изоставам със около секунда при ускотенията от 0 до 100 и доускоренията от 80 до 120 по документи.
Така че колата си е нова и е направена нова заради мен а не за да се доказва на теб че е по-добра от някоя друга кола.
Ако искаш може да ти покажа как с едно рено 19 няма да се справиш обаче това няма да докаже че реното е по добре кола от БМВто защото и двете ги имам и все пак си карам предимно БМВто.
Не си тук за да доказваш нищо а за да споделяш някакъв опит, който да е полезен за другите.
Първо си с друг диференциал с друго предавателно число.
Второ колата ти е по лека с 50 килца защото аз съм с туринг.
Трето маи че твоята имаше чипче.
Четвърто дори и нищо да не беше пипано по колите аз ще изоставам със около секунда при ускотенията от 0 до 100 и доускоренията от 80 до 120 по документи.
Така че колата си е нова и е направена нова заради мен а не за да се доказва на теб че е по-добра от някоя друга кола.
Ако искаш може да ти покажа как с едно рено 19 няма да се справиш обаче това няма да докаже че реното е по добре кола от БМВто защото и двете ги имам и все пак си карам предимно БМВто.
Не си тук за да доказваш нищо а за да споделяш някакъв опит, който да е полезен за другите.
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
juro написа:Е пробвай обаче това че ще ме минеш не значи че не е нова.
Първо си с друг диференциал с друго предавателно число.
Второ колата ти е по лека с 50 килца защото аз съм с туринг.
Трето маи че твоята имаше чипче.
Четвърто дори и нищо да не беше пипано по колите аз ще изоставам със около секунда при ускотенията от 0 до 100 и доускоренията от 80 до 120 по документи.
Така че колата си е нова и е направена нова заради мен а не за да се доказва на теб че е по-добра от някоя друга кола.
Ако искаш може да ти покажа как с едно рено 19 няма да се справиш обаче това няма да докаже че реното е по добре кола от БМВто защото и двете ги имам и все пак си карам предимно БМВто.
Не си тук за да доказваш нищо а за да споделяш някакъв опит, който да е полезен за другите.
мноо си прав баце ама кои ли го спазва това

иначе не говорех за вървеж и като цяло инфото ти за моита кола е грешна но карай


Само за чипа може да греша а килата, диференциала и времената за ускорениеса си различни от завода така че за тях не греша
.
И да се извиня на човека пуснал темата че малко му я омазах/ме
:):), но все пак получи малко инфо за разлики между туринг и седан печици
.
Ако иска конкретни цифри може да пита.

И да се извиня на човека пуснал темата че малко му я омазах/ме


Ако иска конкретни цифри може да пита.
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
ае баща ми все казваше КОЛА ЖЕНА И СВИНЕ се взима на късмет
аз мойта като я взимахме почнахме да прайм пазарлъка преди да я запалим
и ето джъткам си без грижи 



- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Аз повечето коли ги купувама със сърцето и очите(ако ме грабне на пръв поглед всичко е предрешено),разума после се обажда
Ма поне един двапъти се наиграх прилично та сега гледам повече да ги мисля
Колегите по горе са прави заварявана глава няма как да я хванеш.
Но поне можеш да видиш дали пали лесно и топла и студена колко пуши като я резнеш и дали върви нормално като за такава.
Всичко друго е късмет за мотора.
За окачването като я качиш на подемник и то си се вижда чивато ли е не е ли .Може и диагностика на комп за да се види как е зацепена помпата и дали всичко е ОК.
Но дори след всички тези неща пак може да те наиграят.

Ма поне един двапъти се наиграх прилично та сега гледам повече да ги мисля

Колегите по горе са прави заварявана глава няма как да я хванеш.
Но поне можеш да видиш дали пали лесно и топла и студена колко пуши като я резнеш и дали върви нормално като за такава.
Всичко друго е късмет за мотора.
За окачването като я качиш на подемник и то си се вижда чивато ли е не е ли .Може и диагностика на комп за да се види как е зацепена помпата и дали всичко е ОК.
Но дори след всички тези неща пак може да те наиграят.

- Victor Stefanov
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 16.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: e39 525da touring
vld написа:...Но дори след всички тези неща пак може да те наиграят.
Абе, по автокъщите да не би да правят всички тези диагностики на всяка една кола, че да й знаят всички кусури, та да искат да те минат. Щом и в сервиз не могат да се хванат, то и те едва ли ги знаят. Идеята ми е, че късмета е важен, разбира се и проверката в сервиз - не го отричам. За мен лично е от значение и общото състояние на колата - дали е поддържана като цяло, да няма палачорщини както в салона, така и по двигател и външен вид... Аз хубаво ги наговорих тия, ама май аз самия не се съобразих съвсем с това при покупката на последната - ама пусти мерак...

- Veson
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 696
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120d
- Мечтае да кара: x6
По скоро съм склонен да не се занимавам със диагностики... Ако ми хареса - взимам )) както стана с мойта на късмет ! Е вече две години немам грижи, всичко съм сменял по мое желание, а не от необходимост, с изключение на една подкачваща помпа в резервоара. То не е гаранция, че два дни след диагностиката няма да се сдуха... но поне я взимаш до някъде читава и проверена! Е, сега я продавам, ама е за по-добро и по-ново, а не че не си е върхът колицата !
stay tuned


juro написа:.....Е в крайна сметка по-нова Е36 в БГ като двигател и окачване май няма.
.....
Скоро ще има



GEORGIEV кажи на твоят приятел,ако я е харесал външно да пробва да смени маслото и я закарайте на диягностика да се види дали е наред и да се мерне компресията,ако продавачът почне да се дърпа значи има нещо и колата е "мръсна":)
Успех и късмет най-вече
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани