318tds

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 11 Юни 2007, 13:51

Много внимаваи какво купуваш, щото аз сам от "гризналите дръвцето"!
Падна ми се от големия к.р на живота заварявана глава 2-пъти и пилена до зуко! И скапана гарнитура вследствие на което от зад колата задимя като ТЕЦ!

Диагноза:

Прегрявана глава - не подлежи на ремонт
Прегряван вал - изменена геометрия, занесал в 1-ва пета, при по внимателно разглеждане се оказа и със шупла!

Сети се колко ощте се набутах!

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 11 Юни 2007, 13:55

Кофти, аз точно от това се пазя и затова питам.
Би ли ми описал признаците (освен пушенето, защото и с кофти нафта също може да пуши повечко), някакви странни звуци (нещо като това, дето съм го описал)? :help:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 11 Юни 2007, 14:02

Там е работата че това не се забелязва при оглед! Ако ти е заварявана главата никои не може да разбере! Пали колата и като загрее гледаи да не надува маркучите! Свали маркуча от кулера дето е варзан за EGR клапана и гледаи да не мята масло! Ако мята турбото е заминало! Ако изкарва само картерни газове, то това било нормално!
Просто е до късмет!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1481
Регистриран на: 23.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc

Мнение от _BoBI_ » 11 Юни 2007, 14:06

bam-bam написа:баце иначе ко викаше последния път на бояна :mhihi:


Виках, че като карахме зад теб ми се струваше, че дърпаш ама Е30-ката била 105 коня и е 83 все пак :mhihi:
Твоята може да върви като 115 незнам аз не разбирам от дизели :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 11 Юни 2007, 23:04

_BoBI_ написа:
bam-bam написа:баце иначе ко викаше последния път на бояна :mhihi:


Виках, че като карахме зад теб ми се струваше, че дърпаш ама Е30-ката била 105 коня и е 83 все пак :mhihi:
Твоята може да върви като 115 незнам аз не разбирам от дизели :mhihi:



ами като не разбираш не се занимаваи с мрътвородени :winky:
караите си бИгачките докато опраим гоФо ... после пак ше си говорим :mhihi:
а й се пак говорим за колата на века нали ... е30 рулз нема лабаво :)

п.п. бобо баце кажи още некоя болежка през която си минал да си погледнем мрътвороденото дали му куца нещо ... че мноо бега и не ми аресва така :)
как да не надува маркучите и кои маркуч за кулера .. може ли да дадеш снимков матрял кое да гледам ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: plovdiv

Мнение от juro » 12 Юни 2007, 0:36

И да гледаш и да не гледаш докато не я закараш в сервиз и то при хора които разбират от БМВ нищо няма да се разбере ако не е доста скапана.
Моята лично мина през М-Кар и казаха, че всичко е ок.
Купих я карах я известно време и след това стана, така че аз съм може би единствения човек който кара 318тдс с тотално подменен двигател като от стария има само глава, блок, валове и турбо, защото си бяха наистина добри тези части от колата.
Всяка друга част до най-малкото уплатнениице е сменена :).
Плюс смяна на цялото окачване с амортисьори и всичките тампончета даже и тези на двигателя :):):).
Не съм сигурен дали аз я скапах или така беше (повечето хора са на мнение, че задкорминото устройство на моите коли е кофти и затова се скапват) ама все пак резултата беше на лице. Сега я жаля повечко. Мислех да копувам Е46 обаче много се влюбих в тази и сърце не ми дава да я продам :):):).
Е в крайна сметка по-нова Е36 в БГ като двигател и окачване май няма :).
Всичко е на късмет това е истината. Заварявана глава няма да хване никой докато не се пукне пак. Добавка също трудно се хваща.Но все пак добрата диагностика в добър сервиз е повече от задължителна преди да я вземеш колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 12 Юни 2007, 0:44

juro написа:И да гледаш и да не гледаш докато не я закараш в сервиз и то при хора които разбират от БМВ нищо няма да се разбере ако не е доста скапана.
Моята лично мина през М-Кар и казаха, че всичко е ок.
Купих я карах я известно време и след това стана, така че аз съм може би единствения човек който кара 318тдс с тотално подменен двигател като от стария има само глава, блок, валове и турбо, защото си бяха наистина добри тези части от колата.
Всяка друга част до най-малкото уплатнениице е сменена :).
Плюс смяна на цялото окачване с амортисьори и всичките тампончета даже и тези на двигателя :):):).
Не съм сигурен дали аз я скапах или така беше (повечето хора са на мнение, че задкорминото устройство на моите коли е кофти и затова се скапват) ама все пак резултата беше на лице. Сега я жаля повечко. Мислех да копувам Е46 обаче много се влюбих в тази и сърце не ми дава да я продам :):):).
Е в крайна сметка по-нова Е36 в БГ като двигател и окачване май няма :).
Всичко е на късмет това е истината. Заварявана глава няма да хване никой докато не се пукне пак. Добавка също трудно се хваща.Но все пак добрата диагностика в добър сервиз е повече от задължителна преди да я вземеш колата.



като доида некои път у филибето ше те пробвам колко ти е нова ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: plovdiv

Мнение от juro » 12 Юни 2007, 1:18

Е пробвай обаче това че ще ме минеш не значи че не е нова.
Първо си с друг диференциал с друго предавателно число.
Второ колата ти е по лека с 50 килца защото аз съм с туринг.
Трето маи че твоята имаше чипче.
Четвърто дори и нищо да не беше пипано по колите аз ще изоставам със около секунда при ускотенията от 0 до 100 и доускоренията от 80 до 120 по документи.
Така че колата си е нова и е направена нова заради мен а не за да се доказва на теб че е по-добра от някоя друга кола.
Ако искаш може да ти покажа как с едно рено 19 няма да се справиш обаче това няма да докаже че реното е по добре кола от БМВто защото и двете ги имам и все пак си карам предимно БМВто.
Не си тук за да доказваш нищо а за да споделяш някакъв опит, който да е полезен за другите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 12 Юни 2007, 21:47

juro написа:Е пробвай обаче това че ще ме минеш не значи че не е нова.
Първо си с друг диференциал с друго предавателно число.
Второ колата ти е по лека с 50 килца защото аз съм с туринг.
Трето маи че твоята имаше чипче.
Четвърто дори и нищо да не беше пипано по колите аз ще изоставам със около секунда при ускотенията от 0 до 100 и доускоренията от 80 до 120 по документи.
Така че колата си е нова и е направена нова заради мен а не за да се доказва на теб че е по-добра от някоя друга кола.
Ако искаш може да ти покажа как с едно рено 19 няма да се справиш обаче това няма да докаже че реното е по добре кола от БМВто защото и двете ги имам и все пак си карам предимно БМВто.
Не си тук за да доказваш нищо а за да споделяш някакъв опит, който да е полезен за другите.



мноо си прав баце ама кои ли го спазва това ;)
иначе не говорех за вървеж и като цяло инфото ти за моита кола е грешна но карай ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: plovdiv

Мнение от juro » 13 Юни 2007, 1:07

Само за чипа може да греша а килата, диференциала и времената за ускорениеса си различни от завода така че за тях не греша :).
И да се извиня на човека пуснал темата че малко му я омазах/ме :):):), но все пак получи малко инфо за разлики между туринг и седан печици :).
Ако иска конкретни цифри може да пита.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 13 Юни 2007, 9:23

ае баща ми все казваше КОЛА ЖЕНА И СВИНЕ се взима на късмет ;) аз мойта като я взимахме почнахме да прайм пазарлъка преди да я запалим :mhihi: и ето джъткам си без грижи :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 13 Юни 2007, 10:07

Аз повечето коли ги купувама със сърцето и очите(ако ме грабне на пръв поглед всичко е предрешено),разума после се обажда :mhihi:
Ма поне един двапъти се наиграх прилично та сега гледам повече да ги мисля 8)
Колегите по горе са прави заварявана глава няма как да я хванеш.
Но поне можеш да видиш дали пали лесно и топла и студена колко пуши като я резнеш и дали върви нормално като за такава.
Всичко друго е късмет за мотора.
За окачването като я качиш на подемник и то си се вижда чивато ли е не е ли .Може и диагностика на комп за да се види как е зацепена помпата и дали всичко е ОК.
Но дори след всички тези неща пак може да те наиграят.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 16.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: e39 525da touring

Мнение от Victor Stefanov » 13 Юни 2007, 11:49

vld написа:...Но дори след всички тези неща пак може да те наиграят.


Абе, по автокъщите да не би да правят всички тези диагностики на всяка една кола, че да й знаят всички кусури, та да искат да те минат. Щом и в сервиз не могат да се хванат, то и те едва ли ги знаят. Идеята ми е, че късмета е важен, разбира се и проверката в сервиз - не го отричам. За мен лично е от значение и общото състояние на колата - дали е поддържана като цяло, да няма палачорщини както в салона, така и по двигател и външен вид... Аз хубаво ги наговорих тия, ама май аз самия не се съобразих съвсем с това при покупката на последната - ама пусти мерак... :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 696
Регистриран на: 26.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E87 120d
Мечтае да кара: x6

Мнение от Veson » 13 Юни 2007, 14:11

По скоро съм склонен да не се занимавам със диагностики... Ако ми хареса - взимам )) както стана с мойта на късмет ! Е вече две години немам грижи, всичко съм сменял по мое желание, а не от необходимост, с изключение на една подкачваща помпа в резервоара. То не е гаранция, че два дни след диагностиката няма да се сдуха... но поне я взимаш до някъде читава и проверена! Е, сега я продавам, ама е за по-добро и по-ново, а не че не си е върхът колицата !
stay tuned
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 18.02.2007

Мнение от zayo » 13 Юни 2007, 14:45

juro написа:.....Е в крайна сметка по-нова Е36 в БГ като двигател и окачване май няма :).
.....

Скоро ще има :lol: :lol: :mhihi:


GEORGIEV кажи на твоят приятел,ако я е харесал външно да пробва да смени маслото и я закарайте на диягностика да се види дали е наред и да се мерне компресията,ако продавачът почне да се дърпа значи има нещо и колата е "мръсна":)
Успех и късмет най-вече

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook