мерак за 525тдс с молба за сьвети

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: ре

Мнение от slavianko » 12 Юни 2007, 13:24

bmwfena написа:
slavianko написа:
SaSo написа:Като чуя ТДС и ме боли главата... Точното определение - Родено мъртво... Нито върви нито харчи малко като дизел.. УСПЕХ колега ако искаш да се прецакаш вземи си мъртво БМВ... Или по зле 318ТДС... УЖАС....
Абе вие що се исказвате неподготвени. За какво мъртво родено говориш изобщо ??? По тези твои думи само си личи че никога не си карал ТДС. ТДС-а си върви почти толкова колкото и едно Е34 М50 В20 Да не говорим че ако тази кола я чипосаш направо ще отвее буквално 520-ката. А до колегата Kocil. Този с ТДС-а направо не е знаел че се пънеш гарантирам ти го. Имам 5г стаж с ТДС и единственното нещо от което не съм се оплаквал е вървенето. Тази кола си върви наистина прилично и само човек дето не е карал такава може да твърди обратното. Що се отнася до потдръжка там вече е друго но да ми каже някой че била мъртво родена ..... айде няма нужда. Мъртво родено можеш да кажеш на Е34 с М20 В20 но за ТДС-а си в грешка
лелееее как ми обиждаш тупалката :mhihi: :mhihi: другия път ще ти пратя гуми с бузи :mhihi: ще видиш ти---ще ми обижда М20Б20-та тва е сила неземна ве :mhihi:
Аааа фенче сакън. Само не и гуми с бузи :mhihi: :mhihi: Аз за твоето нищо не съм казал. То е най най от всички М20 В20 Само не гуми с бузи :mhihi: :mhihi:

А до колегата Saso изобщо не съм се впрягал да ти кажа честно. Аз 3-4 г само ТДС-ки карах и ми е дошло толкова до гуша от тях че без пари да ми я дадат пак не я искам. Аз много пъти съм казвал че по капризна кола не знам дали има. То като се сравнят плюсовете и минусите ясно какво ще излезе. Но за вървене наистина си върви и то почти колкото М50 В20 Казвам ПОЧТИ да не стане грешка ;) Но ако се чипоса там вече можем да поспорим но в някоя друга тема че тук ще ни затрият :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 12 Юни 2007, 14:22

Това си е гаден мотор просто..Още се чудя как са го дали на Опел и на Ровър... На ровър ясно де... Ама ГМотърс как са се навили незнам... А иначе повярвай ми чипосана М50ка върви доооостаааа по добре от сток..Особенно се усеща как реагира на газта...Оня ден и сложих на мойта супер 100 и обърнах в слънчев бряг с пълна газ направо си запали гумите... Това с ТДС просто забрави знаеш го добре... С чип може да стигне до 170 коня на гумите М50 а колко става дизелака незнам... А иначе някой беше казал че Е39 с ТДС повече вървял... Не е верно това... Все си е същото.. Един път се натискахме с един приятел той с точно ТДС Е39 и просто незнам как не роди.. Тя пушеше като за световно.. А М50 какъвто си е инертен мотор си набра спокойно до нужните обороти и си полудя..
Изображение

Митоди яде мисо
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Methodius » 12 Юни 2007, 16:52

Само не ми стана ясна работата с "а издухай Е39 тдс а ? " дето се повтаря в цялата тема .. Двигателя е един - на Е34 и Е39 - М51Д25(ако съм в грешка някой да ме поправи), 143к.с. 260NM .. А до това колко били здрави, капризни и незнам какво, зависи и на каква кола си случил, на някой си тдс-ката била чадела, била се чупела и някви такива .. ми какво очакваш , няма кола, която да не се чупи и като случиш на няква 400 000км. ръчкана по невъобразим начин и издухала отсякъде, допринася факта .. ? И колегата с 20-ката .. не си прав .. читав тдс върви отлично .. И какво с 520 .. газ газ надолу и после спираме на баира и тдс-ките ни минават .. ае манете тая работа .. Дизел бензин - въпрос на личен избор .. Но в никакъв случай неможе да се каже, че не вървят ..
Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 12 Юни 2007, 17:20

Еми ОК няма проблеми колега... Купуваш си ТДС даваш за 12-14литра нафта на 100 градско това в пари прави 25.90лв... Докато бензина му слагаш една газова и караш на 15-16лв градско... Кажи ми къде е далаверата в цялата работа... Ако искаш да ти върви точно като на бензин даваш малко повече и купуваш газ инжекция... И тогава караш на 14-15лв градско ... Отделно с това М50 е меко казано АДСКИ ЗДРАВ и непретенциозен мотор....Караш до откат... Няма чупене...Аз не съм чул някой да има сериозен проблем с М50... Друг е въпроса че тука всяка втора тема е ТДС-а ми нещо му има...ТДС-а ми прегря... И такива...Отделно с това глей какъв баркоч нафта се продава в България..И тоя мотор му се скапват дюзи всичко... Умна не умна дюза всичко се запушва... Тоест какъв е извода... Ей глей колегата горе кво казва.. Да ми го подаряват няма го взема повече тоя ТДС...Направи си извода...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 12 Юни 2007, 19:12

SaSo написа:Това си е гаден мотор просто..Още се чудя как са го дали на Опел и на Ровър... На ровър ясно де... Ама ГМотърс как са се навили незнам... А иначе повярвай ми чипосана М50ка върви доооостаааа по добре от сток..Особенно се усеща как реагира на газта...Оня ден и сложих на мойта супер 100 и обърнах в слънчев бряг с пълна газ направо си запали гумите... Това с ТДС просто забрави знаеш го добре... С чип може да стигне до 170 коня на гумите М50 а колко става дизелака незнам... А иначе някой беше казал че Е39 с ТДС повече вървял... Не е верно това... Все си е същото.. Един път се натискахме с един приятел той с точно ТДС Е39 и просто незнам как не роди.. Тя пушеше като за световно.. А М50 какъвто си е инертен мотор си набра спокойно до нужните обороти и си полудя..
Баце аз наистина не исках да подхващаме тази тема но като си рекъл.
И моето М50 В25 не е с оригиналният чип и вярвай ми не е кой знае каква разликата. На ТДС-а обаче направо му личи осезателно.
Чипосано М50 В20 вдига към 10% мощноста и това са към 164hp i 215Nm При ТДС-а процентите са доста по нагоре 178hp 364Nm и баце повярвай ми с този камьонски въртящ момент едно чипосано или не М50 В20 няма никакъв шанс срещу такъв надървен ТДС :mhihi: :mhihi: Това за вървенето. Иначе мнението ми за ТДС-а го казах по горе. Не бих си взел никога повече.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 303
Регистриран на: 23.01.2007
Местоположение: София,гоУемото сеУо

Мнение от Kocil » 12 Юни 2007, 21:30

go_play написа:има разлика да кажеш че не си падаш по дизели но да ми изизаш с номера че не вървят това е отделен въпрос още повече е39 тдс там нямаш никакв ама наистена никакв шанс :mhihi: :mhihi:
И ся ако ми кажеш по какво се различава ТДС-а на Е34 и Е39(до 2000г.)?Иначе понеже си приказваме хубаво,нека фактите да заговорят:
BMW 520i произвеждани седан(1988-1995) туринг(комби) (1992-1996)
Двигател M50(седан, туринг(комби))/M20(седан)
Цилиндри/Клапани 6/12(M20)/ 6/24(M50)
Мощност 129кс(M20)/150кс(M50)
Максимална Скорост 204km/h(M20), 211km/h(M50) (седан)/205km/h(туринг(комби))
0-100km/h 12.7s(M20), 10.6s(M50) (седан)/11.3s(туринг(комби))

520i с M50 мотор
Ускорение
0-80km/h 7.0с
0-100km/h 10.4с
0-120km/h 14.3с

BMW 525tds произвеждани седан (1991-1995) туринг(комби) (1991-1995)
Двигател M51 Diesel
Цилиндри/Клапани 6/12
Мощност 143кс
Максимална Скорост 207km/h(седан)
0-100km/h 11.0s(седан)



И къде виждаш ТДС да издуха М50?Кой няма шанс?
Изображение

Митоди яде мисо
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Methodius » 12 Юни 2007, 23:15

SaSo, аз по принцип съм много против газта .. за нафтата в България съм изключително съгласен с теб .. :!: Като за поддръжка М51 в сравнение с М50 е по -тегав, тука не съм и казвал обратното, ако започне да се чупи ... боли те блавата .. но това имах предвид като казах, че зависи и от това на какъв М51 си случил .. щом моя го карам с 5W40 Мотул 8100 пълна синтетика и харча му е пренебрежителен .. оттам ти си прави изводите .. действително повечето издухват и тогава се вкарваш в голямо приключение, все пак зависи и как е поддържана тая кола преди това и след това ти как си я поддържаш .. каквато и да е кола, ако само я ръчкаш и викаш абе нали върви нищо и няма .. нормално да не те слуша .. много често сменяно нещо са биалетките, наскоро радиатор спуках .. нормални неща .. единственото, което ми дойде в повече беше потенциометъра на горивната помпа .. верно няма правене - 1200лв. .. шайбата на коляновия вал отпред двигателя и тя беше някви цифри .. но това е .. друго по -сериозно не съм правил (дано и така да си остане, аз сега да се пофаля и да не стане беля .. :mhihi: ) .. А вече е друга тема "за и против дизела" .. Надявам се колегата дето е направил темата да си направи изводите и да не сме го отегчили .. ;) :)
Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...

Митоди яде мисо
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Methodius » 12 Юни 2007, 23:21

Kocil написа: .....

:OT: Според мен драг-а го взима М50 .. Магистралата се си мисля, че М51 .. И все пак нещо има голямо отклонение от темата .. човека пита за съвети за колата и двигателя, а не М51 какво може и какво неможе да дръпне .. :confused:
Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6274
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: re

Мнение от zvetiko » 13 Юни 2007, 0:05

slavianko написа:
SaSo написа:Това си е гаден мотор просто..Още се чудя как са го дали на Опел и на Ровър... На ровър ясно де... Ама ГМотърс как са се навили незнам... А иначе повярвай ми чипосана М50ка върви доооостаааа по добре от сток..Особенно се усеща как реагира на газта...Оня ден и сложих на мойта супер 100 и обърнах в слънчев бряг с пълна газ направо си запали гумите... Това с ТДС просто забрави знаеш го добре... С чип може да стигне до 170 коня на гумите М50 а колко става дизелака незнам... А иначе някой беше казал че Е39 с ТДС повече вървял... Не е верно това... Все си е същото.. Един път се натискахме с един приятел той с точно ТДС Е39 и просто незнам как не роди.. Тя пушеше като за световно.. А М50 какъвто си е инертен мотор си набра спокойно до нужните обороти и си полудя..
Баце аз наистина не исках да подхващаме тази тема но като си рекъл.
И моето М50 В25 не е с оригиналният чип и вярвай ми не е кой знае каква разликата. На ТДС-а обаче направо му личи осезателно.
Чипосано М50 В20 вдига към 10% мощноста и това са към 164hp i 215Nm При ТДС-а процентите са доста по нагоре 178hp 364Nm и баце повярвай ми с този камьонски въртящ момент едно чипосано или не М50 В20 няма никакъв шанс срещу такъв надървен ТДС :mhihi: :mhihi: Това за вървенето. Иначе мнението ми за ТДС-а го казах по горе. Не бих си взел никога повече.


Колега,впечатлен съм и съм почти навит да го направя. :mhihi:Като човек с опит бих те попитал колко струва това чипосване и не съкращава ли и без това трудният живот на TDS-са. :?: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от ivan1979g » 13 Юни 2007, 1:32

Колега, карал съм два 725тдс, двигателят е същия за който питаш. И двата бяха с мех. скорости, единия беше чипосан и колата вървеше много повече от тази със сток мотора. До колкото знам, чип на тоя двигател яко съкращава живота му, има смисъл ако ще я продаваш преди да се скапе.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 303
Регистриран на: 23.01.2007
Местоположение: София,гоУемото сеУо

Мнение от Kocil » 13 Юни 2007, 2:15

ivan1979g написа:Колега, карал съм два 725тдс, двигателят е същия за който питаш. И двата бяха с мех. скорости, единия беше чипосан и колата вървеше много повече от тази със сток мотора. До колкото знам, чип на тоя двигател яко съкращава живота му, има смисъл ако ще я продаваш преди да се скапе.
аз също съм на мнение,че колкото и да върви с чип,му се е*ава майката на тоя мотор - и без тва тия 143 коня хич не са му малко,та с още 30 отгоре не си представям какво ще му се случи след не много време... ;) на Омегите на тоя двигател му слагат друга електроника и го резват "леко" до 130 коня...и работи по-стабилно,и по-беаварийно...като искаш мощна кола,взимаш нещо 525,530,535 бензин...а не да мъчиш дизела с чипове...поне не и ТДС-а...пък и у нас ги вкарват на по 300-400К км и ако не е поддържан добре,се чудиш после що се трошел...един познат така взе една Е39 със тоя двигател...последната лепенка за маслото му беше някъде на 110К,а километража показваше 150 и нещо си...резулатата - спукан блок и още един куп работи...направо на основен ремонт си отиде работата...та понеже изписахме един куп глупости по тая тема - нека човекът си реши какво да си вземе...за мен М50 е много по-здрав и идиотоустойчив мотор от М51...карал съм ги и двата,да повторя... ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 13 Юни 2007, 10:29

Kocil написа:
go_play написа:има разлика да кажеш че не си падаш по дизели но да ми изизаш с номера че не вървят това е отделен въпрос още повече е39 тдс там нямаш никакв ама наистена никакв шанс :mhihi: :mhihi:
И ся ако ми кажеш по какво се различава ТДС-а на Е34 и Е39(до 2000г.)?Иначе понеже си приказваме хубаво,нека фактите да заговорят:
BMW 520i произвеждани седан(1988-1995) туринг(комби) (1992-1996)
Двигател M50(седан, туринг(комби))/M20(седан)
Цилиндри/Клапани 6/12(M20)/ 6/24(M50)
Мощност 129кс(M20)/150кс(M50)
Максимална Скорост 204km/h(M20), 211km/h(M50) (седан)/205km/h(туринг(комби))
0-100km/h 12.7s(M20), 10.6s(M50) (седан)/11.3s(туринг(комби))

520i с M50 мотор
Ускорение
0-80km/h 7.0с
0-100km/h 10.4с
0-120km/h 14.3с

BMW 525tds произвеждани седан (1991-1995) туринг(комби) (1991-1995)
Двигател M51 Diesel
Цилиндри/Клапани 6/12
Мощност 143кс
Максимална Скорост 207km/h(седан)
0-100km/h 11.0s(седан)



И къде виждаш ТДС да издуха М50?Кой няма шанс?
Баце влизаш във www.digitaltuning.bg там пише колко е времето на ТДС-а с чипс и колко е на M50 B20 също с чипс но не В25 щото има голяма разлика и ще си направиш една лека справчиа че да не спорим вече щото взе да ми писва. Карал съм такъв чипосан ТДС цели 3 години а до средата на миналата година бях с Е34 М50 В20 също чипосано и знам добре кое как върви :winky: Ама ти си направи една справчица все пак щот явно аз няма да те убедя
Последна промяна slavianko на 13 Юни 2007, 10:57, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6274
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 13 Юни 2007, 10:30

Колеги ,благодаря за инфото. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 303
Регистриран на: 23.01.2007
Местоположение: София,гоУемото сеУо

Мнение от Kocil » 14 Юни 2007, 9:16

slavianko написа:..........
Аз през цялото време говорех за данните на сток двигатели...някъде да съм отворил дума за чипове?Аз чип няма да тръгна да слагам ни на М50,ни на М51...ако не ми стигат конете,ще си взема 525,530 или нещо по-голямо...и ти гледам караш 525,а не чипосан ТДС... :lol:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6274
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 14 Юни 2007, 11:38

Kocil написа:
slavianko написа:..........
Аз през цялото време говорех за данните на сток двигатели...някъде да съм отворил дума за чипове?Аз чип няма да тръгна да слагам ни на М50,ни на М51...ако не ми стигат конете,ще си взема 525,530 или нещо по-голямо...и ти гледам караш 525,а не чипосан ТДС... :lol:


Поне според мен чипосването на TDS-са се прави с цел след като някое бензиново BMW с комплексиран шофьор ти е дишало прахта на баира,да го отнесеш и на равното. :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook