Проблем с двигателя (дизел)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Проблем с двигателя (дизел)

Мнение от Pavlinius » 10 Юни 2007, 21:08

Здравейте на всички.
Нужая се от помощ.

Днес един приятел си закара колата в Софтауто - автомивката в студентски град,
Колата е БМВ 325ТДС и си вървеше перфектно , турбото си се включваше и колата си дърпаше на всички предавки . Просто си вървеше за световно !

Днес сутринта я закара за вътрешно пране на тапицерия , седалките, тавана и знам ли още какво са мили + външно пастиране с машина. Остави я към 9 и му звъннаха кум 6 че е готова.
След като я взе от автомовката обаче, я настъпва и няма никои, на първа вдига до 2200 и после няма турбо няма нищо , превкючва по нататък и пак нищо.

Сега пак ходихме до колата и забелязахме и друг проблем - колата пуши и то много още като запали, а над 2000 оборота още повече !!! Дима е бял ! От какво може да е ??? Двигателя не е мит , обаче нещо много яко се е прецакало. За съжаление не се знае на колко километра я е оставил и неможем да разберем дали са я карали :( :( :( :(.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 10 Юни 2007, 21:13

Турбото, също така трябва да му е издухала доста масло (зависи колко я е карал така)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 10 Юни 2007, 23:59

Как пък да не е от турбото. Ако проблемът беше в турбото щеше димът да е черен, което си е богата смес (много му идва нафтата), защото турбо компресорът не може да вкара въздух, на което пък разчита електрониката. Тъй като димът е бял проблемът е друг. Най-вероятно нещо се е бъгнала електрониката и не знае как да впръсква нафтата и как да управлява турбото. Като за начало я оставете да поизсъхне малко и ако е в гараж й дръпнете акумулатора да се ресетне, но ще си трябва една диагностика май.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 11 Юни 2007, 1:00

А по охлаждането проблеми?? Щото белия дим някой път е свързан с много гадни работи...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 11 Юни 2007, 9:13

Ако гори масло (нещо от сорта на 0.5-1л/1000км) и постоянно пуши бяло, това си е признак за попиляна,блокирала или както искате му кажете счупена турбина.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 11 Юни 2007, 12:41

Абе пичове човека ясно е написал.че колата е била на мивка за ОСНОВНО пране и измиване.
1.Симптомите може да да намокрен кабел от компа към помпата(по малко вероятно)
2.Не добър контакт на кабела на умната дюза на четвърти цилиндър.
Проверете тия неща и я подсушете хубаво.
Мисля че това и е проблема в случая.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 11 Юни 2007, 13:56

Бял дим - прецакана глава или гарнитура в по-добрият случаи!
Скоро имах подобен проблем! Писал сам в темата за това!

а ако ти надува и маркучите това е гаранция!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 12.11.2006
Местоположение: Варна

Мнение от Mr.President » 11 Юни 2007, 20:10

Хората са казали да не се мие двигателя,особено на дизел, ако са правили това онея тапаци значи проблема е там. Ако са мокрили двигателя големи главоболия ще имаш.
GOD IS A DJ
LIFE IS A DANCEFLOOR
LOVE IS THE RHYTHM
YOU ARE THE MUSIC

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Мнение от VENBO » 11 Юни 2007, 21:27

Извинявайте за офтопика, ама, човека ви е написал че не е мито ДВГ-то!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 11 Юни 2007, 22:46

Да, двигателя не е мит. Мисля, че проблема не е само в електрониката, защото като се форсира на място и в момента в който мине оборотите , в които трябва да се активизира турбото - около 2000 и се чува някакво страшно тракане. Днеска не съм го чувал този приятел и незнам какво е станало, трябваше да я кара на сервиз (не на собствен ход :( ) . Като разбера какво е било ще пиша.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: plovdiv

Мнение от juro » 12 Юни 2007, 0:48

От намокрени кабели колите не тракат :).
Бял дим или по скоро май е нещо между синкаво сиво и бяло най вероятно + загуба на мощност и ако и мирише на масалце отзад си е потрошено турбо и нищо друго.
Все пак щом колата е в сервиза явно скоро ще се разбере какъв е проблема.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 12 Юни 2007, 15:17

Mr.President написа:Хората са казали да не се мие двигателя,особено на дизел, ако са правили това онея тапаци значи проблема е там. Ако са мокрили двигателя големи главоболия ще имаш.


Колега аз редовно си мия двигателя и нямам никакви проблеми

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 12 Юни 2007, 15:51

да не са му сменили гнп-то на та автомивка :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 14 Юни 2007, 0:24

Ами турбо-то е заминало. Повече подробности незнам. Уж в сервиза щяли да му казват от какво е заминало, ама тва утре. Значи или в автомивката яко са я зорили колата или просто са сменили турбото с развалено такова. И в двата варианта колата е занесена здрава и е взета развалена :(.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook