Проблем с двигателя (дизел)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с двигателя (дизел)
Здравейте на всички.
Нужая се от помощ.
Днес един приятел си закара колата в Софтауто - автомивката в студентски град,
Колата е БМВ 325ТДС и си вървеше перфектно , турбото си се включваше и колата си дърпаше на всички предавки . Просто си вървеше за световно !
Днес сутринта я закара за вътрешно пране на тапицерия , седалките, тавана и знам ли още какво са мили + външно пастиране с машина. Остави я към 9 и му звъннаха кум 6 че е готова.
След като я взе от автомовката обаче, я настъпва и няма никои, на първа вдига до 2200 и после няма турбо няма нищо , превкючва по нататък и пак нищо.
Сега пак ходихме до колата и забелязахме и друг проблем - колата пуши и то много още като запали, а над 2000 оборота още повече !!! Дима е бял ! От какво може да е ??? Двигателя не е мит , обаче нещо много яко се е прецакало. За съжаление не се знае на колко километра я е оставил и неможем да разберем дали са я карали
.
Нужая се от помощ.
Днес един приятел си закара колата в Софтауто - автомивката в студентски град,
Колата е БМВ 325ТДС и си вървеше перфектно , турбото си се включваше и колата си дърпаше на всички предавки . Просто си вървеше за световно !
Днес сутринта я закара за вътрешно пране на тапицерия , седалките, тавана и знам ли още какво са мили + външно пастиране с машина. Остави я към 9 и му звъннаха кум 6 че е готова.
След като я взе от автомовката обаче, я настъпва и няма никои, на първа вдига до 2200 и после няма турбо няма нищо , превкючва по нататък и пак нищо.
Сега пак ходихме до колата и забелязахме и друг проблем - колата пуши и то много още като запали, а над 2000 оборота още повече !!! Дима е бял ! От какво може да е ??? Двигателя не е мит , обаче нещо много яко се е прецакало. За съжаление не се знае на колко километра я е оставил и неможем да разберем дали са я карали




- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Как пък да не е от турбото. Ако проблемът беше в турбото щеше димът да е черен, което си е богата смес (много му идва нафтата), защото турбо компресорът не може да вкара въздух, на което пък разчита електрониката. Тъй като димът е бял проблемът е друг. Най-вероятно нещо се е бъгнала електрониката и не знае как да впръсква нафтата и как да управлява турбото. Като за начало я оставете да поизсъхне малко и ако е в гараж й дръпнете акумулатора да се ресетне, но ще си трябва една диагностика май.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Ако гори масло (нещо от сорта на 0.5-1л/1000км) и постоянно пуши бяло, това си е признак за попиляна,блокирала или както искате му кажете счупена турбина.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Абе пичове човека ясно е написал.че колата е била на мивка за ОСНОВНО пране и измиване.
1.Симптомите може да да намокрен кабел от компа към помпата(по малко вероятно)
2.Не добър контакт на кабела на умната дюза на четвърти цилиндър.
Проверете тия неща и я подсушете хубаво.
Мисля че това и е проблема в случая.
1.Симптомите може да да намокрен кабел от компа към помпата(по малко вероятно)
2.Не добър контакт на кабела на умната дюза на четвърти цилиндър.
Проверете тия неща и я подсушете хубаво.
Мисля че това и е проблема в случая.

- Mr.President
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 12.11.2006
- Местоположение: Варна
Хората са казали да не се мие двигателя,особено на дизел, ако са правили това онея тапаци значи проблема е там. Ако са мокрили двигателя големи главоболия ще имаш.
GOD IS A DJ
LIFE IS A DANCEFLOOR
LOVE IS THE RHYTHM
YOU ARE THE MUSIC
LIFE IS A DANCEFLOOR
LOVE IS THE RHYTHM
YOU ARE THE MUSIC
- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Да, двигателя не е мит. Мисля, че проблема не е само в електрониката, защото като се форсира на място и в момента в който мине оборотите , в които трябва да се активизира турбото - около 2000 и се чува някакво страшно тракане. Днеска не съм го чувал този приятел и незнам какво е станало, трябваше да я кара на сервиз (не на собствен ход
) . Като разбера какво е било ще пиша.

- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Mr.President написа:Хората са казали да не се мие двигателя,особено на дизел, ако са правили това онея тапаци значи проблема е там. Ако са мокрили двигателя големи главоболия ще имаш.
Колега аз редовно си мия двигателя и нямам никакви проблеми
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани