До колегите с по ниски Е34-ки
Модератор: Технически модератори
			59 мнения
			 • Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
До колегите с по ниски Е34-ки
Колеги днес смених окачването на моята със спортното. Сутринта я вкарах на повдигача без проблеми ама като трябваше да изляза с новото окачване и.... се почна филма.  Знаех че ще е по ниско ама като я видях наживо и малко се замислих как ще я карам.  Мерих и разтоянието от предната маска до асвалта 9см.  Нашите легнали полицаи в Русе са гумени и ги пробвах, минава ама с клизма. Та ако има колеги с по ниски Е34-ки да споделят как е из другите градове с по ниско окачване. Щото мен ме съмнява че много трябва да се внимава. А и жената и тя кара понякога моята кола и.....  
А иначе влязох тук в града в едно кръгово и направо голям кеф, все едно съм в Е30. 
  
			А иначе влязох тук в града в едно кръгово и направо голям кеф, все едно съм в Е30.
 
  
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
Re: До колегите с по ниски Е34-ки
slavianko написа:Колеги днес смених окачването на моята със спортното. Сутринта я вкарах на повдигача без проблеми ама като трябваше да изляза с новото окачване и.... се почна филма. Знаех че ще е по ниско ама като я видях наживо и малко се замислих как ще я карам. Мерих и разтоянието от предната маска до асвалта 9см. Нашите легнали полицаи в Русе са гумени и ги пробвах, минава ама с клизма. Та ако има колеги с по ниски Е34-ки да споделят как е из другите градове с по ниско окачване. Щото мен ме съмнява че много трябва да се внимава. А и жената и тя кара понякога моята кола и.....
А иначе влязох тук в града в едно кръгово и направо голям кеф, все едно съм в Е30.
Как можа??? Аз от пред имах неблагоразумието да сложа 205/50/15 и сега задирам почти навсякъде, а си представям как е при теб

- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Не че ти мисля злото ама щом и жена ти я кара може да се заредиш с няколко комплекта престилки за отпред  (дано не ти се налага де)   иначе съм карал 2 коли с ниско окачване в Русе едната беше Астра GSI и Вектра GT Хетчбек и двете са доста ниски (не са със сток окачване) и няма места където да опират,но единствения недостатък е адски твърдата возия и направо не бих си представил всеки ден да се друсам така
 иначе съм карал 2 коли с ниско окачване в Русе едната беше Астра GSI и Вектра GT Хетчбек и двете са доста ниски (не са със сток окачване) и няма места където да опират,но единствения недостатък е адски твърдата возия и направо не бих си представил всеки ден да се друсам така
			
		 иначе съм карал 2 коли с ниско окачване в Русе едната беше Астра GSI и Вектра GT Хетчбек и двете са доста ниски (не са със сток окачване) и няма места където да опират,но единствения недостатък е адски твърдата возия и направо не бих си представил всеки ден да се друсам така
 иначе съм карал 2 коли с ниско окачване в Русе едната беше Астра GSI и Вектра GT Хетчбек и двете са доста ниски (не са със сток окачване) и няма места където да опират,но единствения недостатък е адски твърдата возия и направо не бих си представил всеки ден да се друсам така- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Аз малко имам навика като взема кола и да я "окепазявам" по този начин.  Ама какво да направя като искам да карам голяма кола и в същото време да усещам асвалта под краката си.  Да ви кажа честно днес останах много доволен от това как се държи Е34-ката с такова окачване. Направо си проличава спортният дух.  Иначе малко се поуспокоявам от това че повечето улици в Русе са почти перфектни в сравнение с други градове в нашата държава.  А на жената днес и направих повече от час инструктаж, дано да ме е разбрала   
   Тя иначе си кара доста добре бих казал перфектно има стаж като шофьор вече 7-8 години и над 100 000км ама .....  все забравя за бордюрите.  Миналият месец пък бях в София по работа с моята кола и със старото окачване и на моменти само дето не спирах, а сега незнам как бих се движил там. Нека кажат "по ниските колеги"
  Тя иначе си кара доста добре бих казал перфектно има стаж като шофьор вече 7-8 години и над 100 000км ама .....  все забравя за бордюрите.  Миналият месец пък бях в София по работа с моята кола и със старото окачване и на моменти само дето не спирах, а сега незнам как бих се движил там. Нека кажат "по ниските колеги"   
   от София
  от София
			 
   Тя иначе си кара доста добре бих казал перфектно има стаж като шофьор вече 7-8 години и над 100 000км ама .....  все забравя за бордюрите.  Миналият месец пък бях в София по работа с моята кола и със старото окачване и на моменти само дето не спирах, а сега незнам как бих се движил там. Нека кажат "по ниските колеги"
  Тя иначе си кара доста добре бих казал перфектно има стаж като шофьор вече 7-8 години и над 100 000км ама .....  все забравя за бордюрите.  Миналият месец пък бях в София по работа с моята кола и със старото окачване и на моменти само дето не спирах, а сега незнам как бих се движил там. Нека кажат "по ниските колеги"   
   от София
  от Софияoxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
Re: ре
slavianko написа: Миналият месец пък бях в София по работа с моята кола и със старото окачване и на моменти само дето не спирах, а сега незнам как бих се движил там. Нека кажат "по ниските колеги"
от София
Аз редовно обърквам движението по малките улички, като или намалям много или като включвам задна
 
 
Преди 3-4 седмици се наложи едни колеги да бутнат, че се вдигна задницата като пропаднах в една канафка с избуяла трева

- bmwfena
- БМВманиачения
- 
				  
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
ами имай напредвид че колата ти ще слезе след седмица или 2 с още 1-2см направи си сметка как ще я караш  
   а имаш ли тва желязо между предните 2 бомбета че с тва окачване ще вземеш да ги събираш малко по малко...Е34ката е тежка кола и не е изчислена за такива друсания по нашите родни дупки
 а имаш ли тва желязо между предните 2 бомбета че с тва окачване ще вземеш да ги събираш малко по малко...Е34ката е тежка кола и не е изчислена за такива друсания по нашите родни дупки  
   
  
			 
   а имаш ли тва желязо между предните 2 бомбета че с тва окачване ще вземеш да ги събираш малко по малко...Е34ката е тежка кола и не е изчислена за такива друсания по нашите родни дупки
 а имаш ли тва желязо между предните 2 бомбета че с тва окачване ще вземеш да ги събираш малко по малко...Е34ката е тежка кола и не е изчислена за такива друсания по нашите родни дупки  
   
  

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
в кви филми се вкарвате
аз кат бях "нисък' после кат си сложих
нормалните пружини напрао се родих
ебал сам ти и ниското
			
		аз кат бях "нисък' после кат си сложих
нормалните пружини напрао се родих
ебал сам ти и ниското
- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Кви ги говориш ве бацеbmwfena написа:ами имай напредвид че колата ти ще слезе след седмица или 2 с още 1-2см направи си сметка как ще я караш
а имаш ли тва желязо между предните 2 бомбета че с тва окачване ще вземеш да ги събираш малко по малко...Е34ката е тежка кола и не е изчислена за такива друсания по нашите родни дупки


 как още с 1-2 см ??? Че то повече няма на къде
  как още с 1-2 см ??? Че то повече няма на къде   Направо ме хвърли в тъч.  Иначе имам го желязото между бомбетата
 Направо ме хвърли в тъч.  Иначе имам го желязото между бомбетата  
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Ами то сега си е и доста по твърдо вече. Иначе по твърди ли са ще са и по ниски.ivan1979g написа:Няма ли вариант за по-твърдо, но не по-ниско окачване?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bmwfena
- БМВманиачения
- 
				  
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
всички пружини след като седят известно време ненатоварени подържат по висок клиренс но след седмица или 2 си слизат на нормалното си за тях ниво което ще поддържат автомобила при по високите пружини тая разлика в клиренса е в порядъка до 4-5 см-сигурен съм в това а твоите че са по къси и твърди ще е по малък но ще има лек спад НАДОЛУ  гаранте
 гаранте 
			 гаранте
 гаранте 

- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Ами другата седмица ако видиш тема в продава пружини начи са се смъкнали по надолуbmwfena написа:всички пружини след като седят известно време ненатоварени подържат по висок клиренс но след седмица или 2 си слизат на нормалното си за тях ниво което ще поддържат автомобила при по високите пружини тая разлика в клиренса е в порядъка до 4-5 см-сигурен съм в това а твоите че са по къси и твърди ще е по малък но ще има лек спад НАДОЛУгаранте
 
   
 
Ще я пазим кво да се прави

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bmwfena
- БМВманиачения
- 
				  
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: re
карай да върви ве...гъзарията цена нямаslavianko написа:Ами другата седмица ако видиш тема в продава пружини начи са се смъкнали по надолуbmwfena написа:всички пружини след като седят известно време ненатоварени подържат по висок клиренс но след седмица или 2 си слизат на нормалното си за тях ниво което ще поддържат автомобила при по високите пружини тая разлика в клиренса е в порядъка до 4-5 см-сигурен съм в това а твоите че са по къси и твърди ще е по малък но ще има лек спад НАДОЛУгаранте


Ще я пазим кво да се прави


- Kocil
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 303
- Регистриран на: 23.01.2007
- Местоположение: София,гоУемото сеУо
въх...точно заради дупките не ща да ми е по-ниска,и без тва я свалих малко с новите гуми...преди години карах един Ескорт със къси пружини и амартисьори...редовно му задирах гърнетата по спящите полицаи...сега не ми се е случвало,слава богу...  поне в София трудно се кара с ниско окачване...
 поне в София трудно се кара с ниско окачване...
			 поне в София трудно се кара с ниско окачване...
 поне в София трудно се кара с ниско окачване...
			59 мнения
			 • Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
