проблеми с ниските обороти

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 253
Регистриран на: 11.06.2007

проблеми с ниските обороти

Мнение от igra4a_bmw » 11 Юни 2007, 8:23

здравеите на всички от клуба аз сьм нов .и искам да ви попитам някои работи,зна4и колата ми работи перфектно но когато запаля и я оставя на оборот по4ва да прекьсва и гасне ако не подам газ,и немога да си го обесня тьи като след като работи отли4но на високи обороти.6те бьда благодарен ако ме светните за някои работи

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 11 Юни 2007, 8:33

Добра анкета 8) като начало намери някой със същата кола и сменете дебитомера . Газово има/ла ли е колата
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 11 Юни 2007, 9:21

няма да я оставяш на празен ход ,ще подаваш постоянно газ :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 11 Юни 2007, 9:24

Каква ти е колата и мотора?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 808
Регистриран на: 18.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от [Georgi] » 11 Юни 2007, 13:12

Оффф, тез обороти... И ти имаш като мойта драма. Още не съм намерил майстор да я погледне...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 14.02.2005
Местоположение: London, UK
Пол: Мъж

Мнение от GUFF » 11 Юни 2007, 13:52

Колеги, има доста теми за обороти на празен ход и гаснене при първо палене, тази тема е толкова обширна, но ето как реших моят проблем:

Само че мойта е "иеска", не 320. Карах я преди известно време на сервиз - за смяна на бенц. попмпа. След почистване на стъпков мотор, закачане на ламбда-та (понеже се беше откачила :roll: ) и настройка на дебитомера :confused: ми казха "готова е, тествай". Аз я тествах и вървеше добре, но след няколко дена пак взе да гасне на място на празен ход. Видимо стрелката на оборотомера немърда но се чува как притръцква двигателя и леееко прекъсва, в движение проблем няма. Покарах я така доста време :uups: до преди 30 минути, когато с CarmanF1 в обедната почивка решихме да поогледаме двиг. отсег. Аз бях забелязал че гофрирания маркуч след деботомера към двигателя е леко пукнат на една от сгъвките, но мисля че нямаше дупка и няма как да засмуче въздух. Да ама не - за пробата и да си намерим работа все пак :mhihi: взехме едно тиксо и яко върти около пластмасата. Запалих и имаше разлика, пак леко притръцва, но по-малко. Както си работи дръпвам тиксото и започва да глъхне, притискам дупката и двг-то заспива. И дай яко тиксо около маркуча и сега е "шес плюс", естествено тия дни ше се види дали няма нещо друго да исзкочи :lol:

Та идеята ми е много добре да си огледате да не гълта допълнително въздух отнякаде, а и ми е много чудно тия майстори дето ми я чоплиха толкова ли неможаха да видят че е спукан тоя маркуч :evil:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook