проблеми с ниските обороти
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- igra4a_bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 253
- Регистриран на: 11.06.2007
проблеми с ниските обороти
здравеите на всички от клуба аз сьм нов .и искам да ви попитам някои работи,зна4и колата ми работи перфектно но когато запаля и я оставя на оборот по4ва да прекьсва и гасне ако не подам газ,и немога да си го обесня тьи като след като работи отли4но на високи обороти.6те бьда благодарен ако ме светните за някои работи
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
- GUFF
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: 14.02.2005
- Местоположение: London, UK
- Пол: Мъж
Колеги, има доста теми за обороти на празен ход и гаснене при първо палене, тази тема е толкова обширна, но ето как реших моят проблем:
Само че мойта е "иеска", не 320. Карах я преди известно време на сервиз - за смяна на бенц. попмпа. След почистване на стъпков мотор, закачане на ламбда-та (понеже се беше откачила
) и настройка на дебитомера
ми казха "готова е, тествай". Аз я тествах и вървеше добре, но след няколко дена пак взе да гасне на място на празен ход. Видимо стрелката на оборотомера немърда но се чува как притръцква двигателя и леееко прекъсва, в движение проблем няма. Покарах я така доста време
до преди 30 минути, когато с CarmanF1 в обедната почивка решихме да поогледаме двиг. отсег. Аз бях забелязал че гофрирания маркуч след деботомера към двигателя е леко пукнат на една от сгъвките, но мисля че нямаше дупка и няма как да засмуче въздух. Да ама не - за пробата и да си намерим работа все пак
взехме едно тиксо и яко върти около пластмасата. Запалих и имаше разлика, пак леко притръцва, но по-малко. Както си работи дръпвам тиксото и започва да глъхне, притискам дупката и двг-то заспива. И дай яко тиксо около маркуча и сега е "шес плюс", естествено тия дни ше се види дали няма нещо друго да исзкочи
Та идеята ми е много добре да си огледате да не гълта допълнително въздух отнякаде, а и ми е много чудно тия майстори дето ми я чоплиха толкова ли неможаха да видят че е спукан тоя маркуч
Само че мойта е "иеска", не 320. Карах я преди известно време на сервиз - за смяна на бенц. попмпа. След почистване на стъпков мотор, закачане на ламбда-та (понеже се беше откачила





Та идеята ми е много добре да си огледате да не гълта допълнително въздух отнякаде, а и ми е много чудно тия майстори дето ми я чоплиха толкова ли неможаха да видят че е спукан тоя маркуч

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани