Газ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
BMWm5 написа:....eдиния двигател е свален за 4асти от такси на километража ми пи6е6е 4е е около 312 000 ..... тоя таксиския дригател които е каран само на бензин има по малко износване на ризата от колкото тоя които е каран на газ ....

нищо лично ама , ти се едно си паднал от марс !!! просто тука изпаднахме с колегите 10 мин в бурен смях !
ТАКСИТА НА БЕНЗИН И В ГЕРМАНИЯ ВЕЧЕ НЯМА ОТ 10 ГОДИНИ

Бакшиша цепи стотинката на две ти ми говориш че сипва 2,05 лв / л , те даже разпродаваха преди 2-3 годнини газовите си уредби да минат на метан щото им е още по на аванта !
или ти си нещо в грешка и си се объркал или оня таксиждия толкова се е набутал и толкова са му се смели колегите че няма на къде!
Тия павета мн лзгави бе...
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
BMWm5 написа: ........и направо сложихме др глава колата е тоиота камри 86г...."
Той човека си е написал 86 г. е била колата .

- speedmaniac
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 293
- Регистриран на: 8.01.2007
- Местоположение: София
quote]
За Мондео втора серия и някаква Тойота (мисля Ярис)са ми казвали че газ горещо не се препоръчва..
... не съм сигурен, но за някои модели не се препоръчва газ, заради пластмасови колектори на инжекциона или нещо подобно, иначе нали ДВГ са принципно еднакви...![]()
...E36 Rulzzz...
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=103218 - Help!
Издирвам откраднат лаптоп Compaq Presario с МАК адрес 00:1B:24:CF:6C:8E

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=103218 - Help!
Издирвам откраднат лаптоп Compaq Presario с МАК адрес 00:1B:24:CF:6C:8E
Sivako написа:На метан е доста по евтино ама тъпото е че на газ колата върви по-малко от колкото на бензин а на метан по-малко отколкото на газ![]()
Но по всяко време мож превключиш на бензин и готово колата пак върви
ама лапа повече пари
Аз пък мога да ти кажа че на метан върви повече отколкото на газ .Метана ти го вкарват с налягане над 100 атмосфери(не помня колко точно).А газта има много по малко налягане.Това ми го каза човек който слага и метан и газ.[/list]
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
katev написа:Sivako написа:На метан е доста по евтино ама тъпото е че на газ колата върви по-малко от колкото на бензин а на метан по-малко отколкото на газ![]()
Но по всяко време мож превключиш на бензин и готово колата пак върви
ама лапа повече пари
Аз пък мога да ти кажа че на метан върви повече отколкото на газ .Метана ти го вкарват с налягане над 100 атмосфери(не помня колко точно).А газта има много по малко налягане.Това ми го каза човек който слага и метан и газ.[/list]
Това налягане при което се втечнява метана изобщо няма нищо общо с вървежа,има отношение само към това че возиш опасен товар


"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
visipe написа:BMWm5 написа:....eдиния двигател е свален за 4асти от такси на километража ми пи6е6е 4е е около 312 000 ..... тоя таксиския дригател които е каран само на бензин има по малко износване на ризата от колкото тоя които е каран на газ ....
![]()
нищо лично ама , ти се едно си паднал от марс !!! просто тука изпаднахме с колегите 10 мин в бурен смях !
ТАКСИТА НА БЕНЗИН И В ГЕРМАНИЯ ВЕЧЕ НЯМА ОТ 10 ГОДИНИ![]()
Бакшиша цепи стотинката на две ти ми говориш че сипва 2,05 лв / л , те даже разпродаваха преди 2-3 годнини газовите си уредби да минат на метан щото им е още по на аванта !
или ти си нещо в грешка и си се объркал или оня таксиждия толкова се е набутал и толкова са му се смели колегите че няма на къде!
прес 91 92 година дали бензина е бил 2.05лв?


А по отно6ението на стидените стартове ... нали и двете коли са карани таксите се предпилага 4е 6те има бая пове4е.. а за износването 6те продължавам да твърдя 4е на газ е по голямо (говорех за ръба които се полу4ава на горна мъртва то4на на кумпресорния сегмент и не знам от какво др може да се износи така бързо освен от газта) бях 4ел в една такава кника 4е основен ремонт на двг се прави на около 250 300 хиляни километра а на дизел без турбо около 400 450... като се има в предвид 4е има двг с над 500 000 км карани на бензин и о6те върваят колко може да се варва на тези работи.О6те едно доказателство 4е газта прецаква по бързо двигателя е 4е неините октани са по малки от на бензина следователно мо6тноста намалява и даваме пове4е газ за да върви колата следователно двигателя се товари пове4е и то е ясно 4е се износва по бързо ако и в това се съмнява6 колега... ти след като си завър6ил това трябва да ти е ясно .
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Е добре ама е обратното на твоята логика газта е 102-106 октана, а бензина 95 октана. По-малката мощност се получава от разминаване на предварението, зададено за бензин фабрично. На газ се дава повече предварение с 2-3 градуса преди горна мъртва точка. и се компенсира разликата в мощността. И от там идва въпроса за газовия инжекцион, че тои компенсира това и няма разлика във вървежа.
А относно техникума аз съм завършил в Бургас ТМТ-то, ама тука преди време в софийското механно имаше една тема за това , че е правен тест с два двигателя единия на газ другия на бензин. И тоя на газ имал по-малко износване. Ако някои колега се сети за темата моля да е постне линк към нея.
Айде и лек уикенд
п.с. на мен ми предстои смяна на гарнитури на всмукателните колектори утре сутрин да видим дали ше има разлика в работата на празен ход
А относно техникума аз съм завършил в Бургас ТМТ-то, ама тука преди време в софийското механно имаше една тема за това , че е правен тест с два двигателя единия на газ другия на бензин. И тоя на газ имал по-малко износване. Ако някои колега се сети за темата моля да е постне линк към нея.
Айде и лек уикенд

п.с. на мен ми предстои смяна на гарнитури на всмукателните колектори утре сутрин да видим дали ше има разлика в работата на празен ход

Аз не мога да кажа кое колко износва . Чувал съм много тези , всеки си разправя това на което вярва и му се е видяло по-приемливо . Слагам си газова поради две много големи причини . Едната е финансите и другата ( нясой може да му се види смешно , но така си мисля) , че газта замърсява значително по-малко от бензина .
- Milcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 5.09.2005
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: E60 520d, E83 3.0D, E36 316ti
mitak_o написа:Плочката смалява Ф-то на входа на дебитомера повече от 2 пъти и после на бензин не стига въздъха и си мислиш че на гас върви почти колкото на бензин , а тя колата е скопена на бензин. А с плочка с по-голямо Ф на гас пък не става .. Ако ще е гас - инжекцион трябва да е
Най-накрая да го прочета това в този форум...
Спомням си като се чудехме как да "набъзикаме" газовата на една Темпра (1.8 пълна инжекциа), която имахме, с баща ми. Разглобяваме си ние, сваляме плочката и си се чудим отначало защо ли е така и даже мислехме дали неможе да разширим отвора.
И тогава си обясних, защо не намирам разлика във вървенето като цъкам копчето...

Та във връзка с това много се чудя на изказвания от типа - "аз ще си сложа газ, или сложил съм си, да ми е икономично, пък като искам мощност цъкам бензин". И ми става едно такова смешно.
При БМВ-то, което имаме (газова BRC от около 2 год.) също не намирам разлика във вървенето бензин/газ, дори си мисля, че на газ върви по-добре


АКО ИМАМ БМВ И МИ БАРКА В ДЖОБА МНОГО ИЛИ СИ КУПЯ ОЩЕ ЕДНА КОЛА ОТ СОРТА НА КОРСИЧКА,АСТРИЧКА,СИВИЧЕ,КЛИО,106,306
ИЛИ ЩЕ ПРОДАМ БМВ-ТО КОЛКОТО И ДА НЕ МИ СЕ ИСКА
МА ДА ГО САСИПВАМ С ГЪЗЗЗЗЗ НИКОГА НЯМА ДА МУ ГО ПРИЧИНЯ
ГАЗТА Е СУХА И НЕ Е ПЛЪТНА ,А БЕНЗИНА Е ОТ ТАМ ИДЖАТ ПРОБЛЕМИТЕ!!!И КОЛИТЕ НА ГАЗ ПРАЯТ ПРОМЛЕМИ КОИТО НА МЕН НЕ МИ СЕ НРАВЯТ!!!НЯМАШ ПАРИ ЗА БЕНЗИН -ТОГАВА ПРОДАИ БМВ-ТО









BMW FOREVER!!!
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
MAiK написа:АКО ИМАМ БМВ И МИ БАРКА В ДЖОБА МНОГО ИЛИ СИ КУПЯ ОЩЕ ЕДНА КОЛА ОТ СОРТА НА КОРСИЧКА,АСТРИЧКА,СИВИЧЕ,КЛИО,106,306ИЛИ ЩЕ ПРОДАМ БМВ-ТО КОЛКОТО И ДА НЕ МИ СЕ ИСКА
![]()
![]()
МА ДА ГО САСИПВАМ С ГЪЗЗЗЗЗ НИКОГА НЯМА ДА МУ ГО ПРИЧИНЯ
ГАЗТА Е СУХА И НЕ Е ПЛЪТНА ,А БЕНЗИНА Е ОТ ТАМ ИДЖАТ ПРОБЛЕМИТЕ!!!И КОЛИТЕ НА ГАЗ ПРАЯТ ПРОМЛЕМИ КОИТО НА МЕН НЕ МИ СЕ НРАВЯТ!!!НЯМАШ ПАРИ ЗА БЕНЗИН -ТОГАВА ПРОДАИ БМВ-ТО
![]()
![]()
баце са какви продажби ще настанат у форума полувината май ше останат без коли


- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
katev написа:Sivako написа:На метан е доста по евтино ама тъпото е че на газ колата върви по-малко от колкото на бензин а на метан по-малко отколкото на газ![]()
Но по всяко време мож превключиш на бензин и готово колата пак върви
ама лапа повече пари
Аз пък мога да ти кажа че на метан върви повече отколкото на газ .Метана ти го вкарват с налягане над 100 атмосфери(не помня колко точно).А газта има много по малко налягане.Това ми го каза човек който слага и метан и газ.[/list]
(Това ебането е хубава работа аз не съм ебал ама брат ми е гледал и ми е казал) Сам си вземи извода аз съм карал на газ,бензин,метан и зная каква е разликата а това че някои ти е казал................или не разбира или те е излъгал

- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
Se7ven написа:Е добре ама е обратното на твоята логика газта е 102-106 октана, а бензина 95 октана. По-малката мощност се получава от разминаване на предварението, зададено за бензин фабрично. На газ се дава повече предварение с 2-3 градуса преди горна мъртва точка. и се компенсира разликата в мощността. И от там идва въпроса за газовия инжекцион, че тои компенсира това и няма разлика във вървежа.
А относно техникума аз съм завършил в Бургас ТМТ-то, ама тука преди време в софийското механно имаше една тема за това , че е правен тест с два двигателя единия на газ другия на бензин. И тоя на газ имал по-малко износване. Ако някои колега се сети за темата моля да е постне линк към нея.
Айде и лек уикенд![]()
п.с. на мен ми предстои смяна на гарнитури на всмукателните колектори утре сутрин да видим дали ше има разлика в работата на празен ход
Предварение му викаме аванс и това с градусите е то4но така!Съ6то така сам 4увал за това с двата двигателя оба4е износването и при двата двигателя е било еднакво за6тото били запалени да работят на място и следователно са нямали товар... А за газта 4е е 102 октана толкова е само не ми е ясно за6то в дебелите книги пи6ат 4е се намаля с 30% мо6носта на двигателя това сериозно не ми е ясно и много ми се доспа а ся да зема да го мъдра ме мързи ... ина4е по тая логика газта трябва да дига мо6тноста а не да я сваля а пак газовия инжекцион о6те пове4е и да надминават бензина.. този които е 95 октана какво мисли6 ти колега по този вупрос?
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Какво стана с мой приятел! Момчето от години кара Голф 2 и сега събра пари да си купи друга кола
Искаше Голф 3 а аз го насочих кьм тройка ама от нашите
! Пича намери много красива Е36 318 с М40,черна с много добри джанти,бежова кожа,тьмни стопове и фарове Hella,климатроник,4 дискови спирачки! и газова
! До тук добре а цената още по-добре - 4500лв! Обаче(тази дума
) се оказа че некакви мьрльовци са се учили на нея да слагат газ! Нема центроване!!! Ни на бензин ни на газ
!!! Накрая момчето вьрна колата на собственика и си взе парите
! Целата история продьлжи един месец! Резултата беше че той вече не иска БМВ а жена му е сьрдита че вече нема кожени седалки(бежови)
! Жалко че изпуснахме още един фен 








- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Налягането на метана е на 250 атмосфери ...като има два регулатора който свалят налягането....А това дали на метан върви по добре е абсурдно ...тия бутилки тежат по 80 кила едната а трябват минимум 2.Лично аз несъм привърженик нито на пропанбутановите нито на метановите уредби ,но понеже държавата ни е достатъчно скапана продължават да се качват цените на горивата, а заплатите си остават същите именно поради този факт вече не говориме за гъзария а за практичност .Може би поради този факт бих си сложил уредба на LPG .

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани