Хидравлика: тежък волан

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 17.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Хидравлика: тежък волан

Мнение от Giovanni » 08 Юни 2007, 11:11

колеги сменях масло,сложих уж някакво хубаво което го дават за автоматични скоростни кутии и хидравлика(едно червено такова),сложих 16 цола гуми .... ралика почти няма.Дали може да е някакъв проблем в помпата на хидравликата или нещо друго.Не би трябвало да е толкова тежък според мен.Става въпрос за Е36 320 седан.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 08 Юни 2007, 11:16

А рейката как е? Плюс това само от едно масло каква разлика искаш да усетиш???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 08 Юни 2007, 11:56

Аз не съм шофирал друго БМВ и за сравнение не мога да говоря,според мен воланът ми не е много "лек",нямам представа колко трябва да е.Рейката ми е перфектна,изцяло ново масло ,така че ако случайно има нещо не наред по системата ,това трябва да е помпата,но се самоуспокоявам, че тя не издава никакви шумове и май всичко излиза наред.Може от гуми да е ,205 следа,реглажа на предницата е на един месец... :arrow:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 17.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Giovanni » 08 Юни 2007, 13:07

Като паркирвам и завивам малко по голям градус(някой път и до край) се чува като свири,предполагам това ще да е доказателство че проблема е в рейката.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 08 Юни 2007, 13:22

Giovanni написа:Като паркирвам и завивам малко по голям градус(някой път и до край) се чува като свири,предполагам това ще да е доказателство че проблема е в рейката.


Виж това ,от темата за често срещано проблеми: "Хидравличната рейка - много често срещан проблем при Е36. от къде тръгва всичко? всички трябва да знаете, че НЕ ТРЯБВА да навивате волана до край и да го задържате там. дори и на обратен завой, винаги го отпуснете 5см. в обратната посока. в момента, в който той опре в края, моментално се усеща как оборотите падат сас 100тина на долу. точно това е показатела от претоварването. не го задържайте, просто го отпуснете лекичко и те се нормализират. от там идват повечето проблеми с рейката, защото се вдига прекомерно налягане и особенно ако решиш да рисуваш по асфалта, с навит до край волан и високи обороти на двигателя, със сигурност си я издухал. ако приемам, че така или иначе това вече се е случило. ще я познаеш по това, че почва да тече масло, да свири на моменти, при определени натоварвания волана на моменти втвърдява и т.н.т. Правилната стратегия, според мен, е хидравлична рейка втора ръка. Има и късметлии, който са успяли да издухат само семерингите на рейката, но те са малко. в повечето случай направо се получава пробив в блока й и тогава единствения начин е замяната. за тези, които не знаят, рейката от Е30 също става на Е36, но трябва да се смени заедно със стойката от Е30, защото иначе няма да може да бъде пригодена. ( не знам колко е вярно, но съм чувал, че рейките на Е30 са доста по-надежни). горе долу това ми хрумва сега за рейката"...
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 08 Юни 2007, 15:01

волана се върти и с 1 пръст, изобщо не е тегаво.
а свирене особено ако се чува все едно е вътре, е от лагери а не пробита рейка.

трудно въртене - ходи на диагностика, 5000 неща може да са но вероятно имаш проблем по хидравликата.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook