гарнитура на глава М50В20
Модератор: Технически модератори
			8 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- cvetoslav
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 151
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E kak BMW
- Мечтае да кара: MMMMMPower
- Van
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 418
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Rousse,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: Е34, М20В25+
- Детайли за колата: Черен
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
vasko 6 написа:добре де, ако изкам при шлайфа да сменя и гумичките пак трябва да кача валовете...............
и после пак да сваля валовете, за да кача главата и пак валовете................????????
та за тва питам дали има некав ключ да се завре там?
 
   сигурен ли си,че това е лажица за твоята уста?????
  сигурен ли си,че това е лажица за твоята уста?????
първо се убеди , че знаеш газоразпределението и дали ще можеш да я зацепиш след това, а свалянето на главата е лесно, но и малко мисъл требва

- Fakiro
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 142
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е32 740IL E34 525i
- Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)
NAPSTERS написа:vasko 6 написа:добре де, ако изкам при шлайфа да сменя и гумичките пак трябва да кача валовете...............
и после пак да сваля валовете, за да кача главата и пак валовете................????????
та за тва питам дали има некав ключ да се завре там?

сигурен ли си,че това е лажица за твоята уста?????
първо се убеди , че знаеш газоразпределението и дали ще можеш да я зацепиш след това, а свалянето на главата е лесно, но и малко мисъл требва
 
   
  
			8 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	




 
