семеринги на диференциала проблем

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го шано
Мечтае да кара: още по-шано
Детайли за колата: Излъскан сток

семеринги на диференциала проблем

Мнение от emiche » 06 Юни 2007, 20:09

:help: Значи проблемът е, че тече масло от диференциала и целият се е полепил с прах и е заприличал на лястовиче гнездо тръгнах да ги сменям,но моя майстор ми каза че после може да се появи шум и виене в диференциала,защото трябвало да се разглоби целия и да се събере после,а това не било никак лесно!!! Въпросът е вярно ли е това и все пак какво е решението!!!
Последна промяна emiche на 04 Авг 2010, 1:29, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 06 Юни 2007, 20:26

Смени майстора,а по въпроса за вратите...с малко повече усилия в дърпането,на щипки са ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Мнение от VENBO » 06 Юни 2007, 20:31

Първо развий двата винта скрити с пластмасови капачета под дръжката пък после дърпай. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го шано
Мечтае да кара: още по-шано
Детайли за колата: Излъскан сток

ок

Мнение от emiche » 06 Юни 2007, 22:43

ок де, но все пак дайте някакво инфо за този пуст диференциал,не ми е шпер - обикновен е!!! Толкова ли е сложно да се сменят тия три семеринга,бе мамка му???!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Мнение от VENBO » 07 Юни 2007, 16:28

Питай за някой добър майстор. промени заглавието на темета "майстор за диф?" или нещо такова-трвябва да се отзоват колегите... :roll:

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Re: семеринги на диференциала проблем

Мнение от sachs » 08 Юни 2007, 15:47

emiche написа::help: Значи проблемът е, че тече масло от диференциала и целият се е полепил с прах и е заприличал на лястовиче гнездо тръгнах да ги сменям,но моя майстор ми каза че после може да се появи шум и виене в диференциала,защото трябвало да се разглоби целия и да се събере после,а това не било никак лесно!!! Въпросът е вярно ли е това и все пак какво е решението!!! А и един малко тъп въпрос (извинявам се предварително) - как се свалят корите на вратите :help:

:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
daJE NE SE I SVALIA(NIAMAM BG).A MAISTO RA TI E MNOGO KUC BATE.
0878872864

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: семеринги на диференциала проблем

Мнение от bmw325tds » 03 Авг 2010, 17:24

За 25 000км. ми изхвърли 300мл. масло. Мисля да отстраня проблема.
Ако може някой малко по-подробно да обясни как се сменят семерингите.
Нещо не ми става ясно, дали трябва и лагера да вадя или само фланеца, който е за полуоската.
Изображение
На схемате се вижда че има и О-пръстен (номер 9), да взимам ли нови или там не се разглобява.
А семеринга е номер 6 от схемата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: семеринги на диференциала проблем

Мнение от ShibinG » 03 Авг 2010, 17:55

за корите на вратите задължително си земи щипки още преди да ги отвориш, стават много рехави с времето и се чупят на поразия
6>4

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: семеринги на диференциала проблем

Мнение от beco109 » 03 Авг 2010, 20:03

Няма значение дали е шпер или не. Просто го смъкваш източваш му маслото. След това развиваш капака който е хванат с шест болчета към коступса, после като ги завиваш няма как да ги обаркаш понеже са 4-ри дълги и два къси. След това вадиш полуоските с една по здрава отверка с по силен удър. Развиваш по 4-ри болчета на капаците мисля, че беше ключе 13. Махаш двата капака като като искам да обарнеш внимание как ще ги изкараш. Има едни отворчета на тях те трябва да са нагоре като го слобяваш. От там влиза маслото и се задържа, за да маже лагерите на касетата.
След като извадиш тези капази на които са семерингите може спокойно да извадиш касетата.
До тук добре. Няма какво да обеснявам как се сменят семеринги, избиваш старата и набиваш новата. Аз го правя с подходящ дорник от вътрешна церупка на по голям лагер. До тук ОК. Ако само е това проблема сглобяваш по обратния начин и няма да се притесняваш, че щяло да има виене после. Този майсторо който ти казал, че ще вие значи до сега не е отварял диф на БМВ.
Но ако става въпрос за семерингата на пиньона. За там вече ще ти трябва менгеме. Хващаш прасето на менгемето. :mhihi: С отверка изкарваш противоразвиващата пластина и развиваш гайката. След това пиньона се избива и свичко си излиза. Там въщо няма какво да обеснявам как се избива и се набива семерингата. Даже е по - лесно защото там тя си има ограничение до каде да се набие. След това събираш по обратния път като тази гаика на прасето се затяга умерено. Аз по принцип си ги затягам по усет. До сега поне 4-ри 5 дифа съм отварял по горе посочения начин и нито един не е виел или протекъл след това.
Успех колега няма нищо сложно и какво да объркаш освен капачките трябва да са със чопчетата нагоре. :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: семеринги на диференциала проблем

Мнение от bmw325tds » 03 Авг 2010, 23:44

beco109 написа:...

Благодаря, колега! :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Ще е правя тази интервенция.

SPACEMAN!
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: Ловеч / Севлиево
Пол: Мъж
Кара: USS ENTERPRISE
Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ

Re: семеринги на диференциала проблем

Мнение от PROPELLER » 04 Авг 2010, 0:07

Даже с повече инат може да ги смениш и без да сваляш дифа, че си е доста човъркане и губене на време!!!
Аз на моя ги смених на място!
И като купуваш семерингите виж да са по-истински,че да не сменяш пак догодина!
Иначе всичко си е както колегата по-горе е описал, няма какво да объркаш!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: семеринги на диференциала проблем

Мнение от vanka7a » 04 Авг 2010, 10:02

Сменяй смело :yes: И майстора смени и семеринга :mhihi: Няма от какво да се притесняваш :idea: Нищо няма да стане, освен че ще спре да тече маслото :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 7.06.2010
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW 323ti compact
Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20

Re: семеринги на диференциала проблем

Мнение от Thebimmerfan » 04 Авг 2010, 19:48

Колеги, извинявам се 4е се набутвам в темата, но като стана дума за диференциали, как мислите, нормално ли е маслото в диференциала на кола на 240000км. да е абсолютно бистро? В4ера купих масло за диференциал от официалният сервиз на марката с намерението да го сменя, но какво беше у4удването ми като отворих горната пробка на дифа и мушкайки пръста си да проверя нивото, установих 4е маслото е горе-долу то4но толкова 4исто като новото? А преди един месец като сменях на скоростната кутия да не ви разправям...катран. Като видях какво излезе от скоростната ми кутия се хванах за главата. Мислех, 4е и при дифа ще е същото, но нищо подобно. Има ли смисъл да се сменя маслото на диференциала, когато е абсолютно бистро и изглежда в перфектно експлотационно състояние?
Последна промяна Thebimmerfan на 05 Авг 2010, 9:34, променена общо 1 път
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов



Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: семеринги на диференциала проблем

Мнение от ~Мишо~ » 05 Авг 2010, 1:33

Thebimmerfan написа:...Има ли смисъл да се сменя маслото на прасето, когато е абсолютно бистро и изглежда в перфектно експлотационно състояние?

За прасето незнам (нашите не ядат масло),но за дифа - със сигурност :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 7.06.2010
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW 323ti compact
Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20

Re: семеринги на диференциала проблем

Мнение от Thebimmerfan » 05 Авг 2010, 9:41

За прасето незнам (нашите не ядат масло),но за дифа - със сигурност :!:[/quote]

Колега знам, 4е трябва, и за това тръгнах да ги сменям (и на скоростната кутия и на дифа), ама това от диференциала беше като ново, за това питам. Исках да знам в какво състояние излиза маслото от дифа нормално, щото за кола от 98 да е като ново...Може би предишният собственик го е сменил (няма на4ин да го питам, не съм я купувал от България), като цяло е много добре поддържана колата, но нали ти казвам, от скоростната кутия изте4е катран, та от дифа да е като ново маслото...
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов



Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Deyan Velev

Последни теми
Facebook